2020 Acura NSX نقد و بررسی: سمت نرمتر از supercars - Roadshow

آن را گسترده boi. اندرو Krok/Roadshow Supercars هستند قرار است به دست برای درختان جنگل. این پاره پاره لبه ما

توسط HEKAYATFARDAYEEMAAA در 4 تیر 1399

آن را گسترده boi.

اندرو Krok/Roadshow

Supercars هستند قرار است به دست برای درختان جنگل. این پاره پاره لبه ماشین تمرکز بنابراین مشتاقانه در بالا و سرعت عملکرد بالا و هزینه مواد باغچه خانهها که آنها اغلب دشوار به واقعا استفاده روزانه جدا کردن صندلی آنها را به رزمندگان آخر هفته در بهترین حالت. اما نه 2020 Acura NSX. این چاقوی کوچک جراحی است که بیش از آماده به سر و صدا در یک backroad اما آن را حمل نرمی است که به این ماشین بیش از اندازه کافی pliancy را برای کیفیت مواد غذایی-گیرنده البته یکی که کمی بیش مجهز برای این کار است.

مانند

  • همیشه حاضر قدرت ترکیبی
  • قابل توجه در رانندگی روزانه
  • هرگز متوقف می شود که سرگرم کننده

نمی خواهم

  • متوسط و سرگرمی
  • مداوم و شیشه های بازتاب
  • هیچ فردی در حالت

من حتی قبل از گرفتن در پشت چرخ از سال 2020 Acura NSX من ضربه با آن آشنا نوع از سوپراسپرت های عجیب و غریب-برای-به-خاطر-از-بودن-عجیب و غریب بودن. در رویکرد نازک دستگیره درب پاپ به من خوش آمد می گوید که یک بازی سرگرم کننده سالن ترفند. خوشبختانه درب باز در جهت طبیعی به عنوان NSX کاملا بدون مشکل چرخش سر بدون آوردن آتیپیک لولا و درب پروانه به معادله.

با زوایای جالب در هر جهت از پرواز buttresses از پشت به مهاجم سپر جلو NSX است مانند بسیاری از سطوح که در آن لعنت نزدیکی غیر ممکن است برای ترکیب در هر نقطه. حتی فراتر از نشان می دهد یک ظاهر طراحی شده, من تستر $6,000 والنسیا مروارید قرمز رنگ کار نیست در مورد به اجازه دهید که اتفاق می افتد.

برداشت اول بیا به سرعت پس از لغزش گذشته NSX را درب. با وجود بدن موقعیت نسبی به terra firma صندلی و موقعیت است که کمی بالاتر از انتظار من به من یک احساس بیشتری از حالت عادی از من روبرو می شوند مثلا یک مک لارن یا لامبورگینی. دید بسیار خوب در بسیاری از جهات با بارهای از جلو چشم (با تشکر در بخشی به راه-نازک-ستون) و فوق العاده کور-نقطه پوشش از آینه است که جوانه از بدن مانند آنتن. این دیدگاه از پشت خوب است با توجه به وجود یک موتور چند اینچ پشت سر من. داشته باشیم و خورشید را اگر: بیش از حد بسیاری از اشعه مستقیم از ol' سل و جلو شیشه جلو شروع به شبیه پنیر اهنی با تشکر از جدی بازتاب گسترده سخنران پنجره مشبک زیر. می توان آن را واقعا آزار دهنده است به خصوص در روحیه رانندگی و یا آهسته با سرعت محله که در آن کودکان و سنجاب ها هستند به احتمال زیاد در خیابان.

به طور کلی NSX داخلی با کیفیت احساس ارزش 150.000 دلار+ هزینه ورود. چرم نرم پوشش می دهد بسیاری از داشبورد پانل های درب مرکز تونل و فرمان و چه چیزی نیست ساخته شده از صاف مسائل bedecked است در الیاف کربن (a $2,500 گزینه) و ساتن آلومینیوم. کوچک کمی از پیانو سیاه و سفید تر و تمیز در انتقال و کنترل است که باید بسیار آشنا به جدید ترین هوندا یا Acura صاحبان تنها بخشی از کشور که احساس می کند کمی پایین-اجاره و سپس آن را به دلیل گرایش خود به تجمع انگشت دوده. جام دارندگان کوچک هستند و تنها وابسته به یک شکاف در مرکز کنسول, اما شما می توانید آنها را پهلو به کوچک محفظه دستکش زمانی که استفاده نمی کنید. ذخیره سازی دیگر می آید از طریق کیف پول به اندازه شکاف در درب پانل, کلید- (و ماسک-) اندازه حافظه در مرکز کنسول و لولایی کوچک ومحصور در برابر عقب فایروال که خانه ها با پورت USB. آن را مانند بسیاری از supercars, اما هنوز هم وجود دارد مقدار مناسبی از اتاق را برای من 6 پا در قاب به راحتی.

اکثر اواسط موتوره supercars پرتاب صاحبان سازی استخوان از راه جلو و عقب تنه. اما نه NSX -- موتور الکتریکی و سخت افزار های دیگر زندگی می کنند بنابراین تنها حمل و نقل واقع شده است و عقبی موتور. نه تنها تنه کوچک و نزدیکی آن به توربو دوقلو V6 به معنی هر آنچه که می رود وجود دارد به حرارت مقاوم. قرار دادن کیسه یخ در مسافر سمت footwell.

همه کسانی که احمقانه نگرانی ذوب دور دوم من فشار دکمه شروع می شود. فقط پشت سر من 3.5 لیتری twin-turbocharged V6 growls خود را بیدار قبل از اینکه به سرعت حل و فصل را به یک ساکت تر بیکار چیزی همسایگان ملزم به درک. با فشار این دکمه درایو قرار می دهد و نه سرعت dual-clutch transmission به کار فراهم می کند که فقط یک smidgeon از لغزش به عنوان اولین دنده درگیر است.

در پیش فرض ورزش حالت NSX را به من نشان میدهد که آن را کاملا می تواند تابع به عنوان یک راننده روزانه. با وجود کمبود هوا یا مک لارن پیچیده هیدرولیک NSX را استاتیک تعلیق جای تعجب است که راحت خیساندن تا طیف گسترده ای از برجستگی و کوهان بدون نگران کننده خودرو و یا کارکنان خود را. شاسی' ذاتی خشکی باقی مانده آشکار است اما سواری بسیار نرم و صاف تر از من رفت و در انتظار.

مسائل کوچک با کابین طور کامل ناپدید می شوند هنگامی که سرعت سنج شروع به افزایش است.

اندرو Krok/Roadshow

دنده شیفت در حال محجوب و کم برگرد شرایط V6 (که به تولید 500 اسب بخار و 406 پوند فوت گشتاور خود را در آن) است که مطالب به ور رفتن معمولا همراه بی سر و صدا -- اگر آن را حتی در حال اجرا در تمام. در حالت آرام قرار NSX خواهد با استفاده از آن باتری کوچک به کار مانند هر هیبرید در سکوت hustling همراه تحت قدرت الکتریکی به تنهایی -- ورزش ارائه می دهد برقی-تنها بهره برداری بیش از حد, اما در بیشتر مقادیر محدود. V6 کاهش و با کمی اگر هر jostling در داخل کابین. این Prius, صاف, در یک راه خوب.

پیچ و تاب و در این حالت دستگیره Sport Plus و NSX منتشر می کند نوعی از سحر و جادو ماده ای است که باعث می شود من که به معنای واقعی کلمه چیزی نیست که ماشین و یا جاده ها به طور مستقیم جلوتر از آن است. من احساس می کنم اتشی انرژی شروع به افزایش به عنوان موتور به طور چشمگیری افزایش می دهد و حجم آن در همه حال حتی اگر آن را کمی meh در رنگها مقابل در پایین revs. V6 خواستار کمک از سه موتور الکتریکی -- دو تا جلو و یکی عقب -- برای ایجاد یک شبکه 573 hp و 476 lb-ft. به عنوان شما می خواهم انتظار برقی موتور کاملا حمله به من با گشتاور در یک لحظه متوجه, و آن را واقعا آشکار در گوشه های تنگ که در آن محور جلو کمک می کند تا کشش من را از طریق به عنوان قاره SportContact عملکرد لاستیک گرفتن پیاده رو. از آن آسان است برای نزدیک شدن به یک گوشه با سرعت بیشتر از حد انتظار اما خوشبختانه آن را نیز آسان به زدن از طرف دیگر. بین این نقاط اختیاری کربن-سرامیک روتور ($10,600!) خواهد اسکراب سرعت با هر دو عالی مدولاسیون و چشمگیر شتاب و بیش از دوباره. آن را غیر ممکن است به از آن لذت ببرید در 2020 NSX.

من فقط گله واقعی در اینجا این است که من آرزو می کنم من می توانید ترکیب و مطابقت با حالت است. من آن را دریافت Acura قرار داده و این حالت هم برای اطمینان از این خودرو نمونه ای هر چه آن را بعد از, اما اگر من واقعا می خواستم به درایو این ماشین من می خواهم این موتور به طور مداوم در ورزش به علاوه با تعلیق در آرام. چرا جهنم نمی توانید من که ؟

شما هرگز واقعا شنیدن NSX را توربو شارژر قرقره کردن تا زمانی که شما واقعا آسیب میرسانند در گاز و سپس آن را همه شما را بشنود.

اندرو Krok/Roadshow

یکی از چیزهایی است که Acura اتحاد مشترک با سایر سوپراسپرت تولید کننده آن است متوسط-در-بهترین سیستم اطلاعات و سرگرمی. پاره پاره مستقیم از اوه, هر هوندا سیویک در نمایندگی بسیاری از NSX 7-اینچ رئیس واحد بسته مکش-گود-Garmin-عصر گرافیک فقط-OK زمان پاسخ و قابلیت های محدود است. اپل CarPlay و Android Auto در ارائه هستند که به معنی آن را بسیار آسان به چشم پوشی از نصب استاندارد در دسترس نباشد. موتیف تغییر از قرمز به آبی بسته به حالت خودرو اما من از نوع آرزو Acura می توانستند خود را چرخش منحصر به فرد در این -- یا حداقل به روز رسانی 2020 NSX به ترین (و زیباتر) نسخه بر روی اودیسه و دیگر بزرگ, بزرگسالان Hondas. سنج خوشه ای است که به طور کامل دیجیتال بیش از حد و در حالی که آن را عجیب و غریب است که آن را کج و دور از چشم من, آن را فراهم می کند با تمام اطلاعات من احتمالا می تواند برای بپرسید. از آن آسان است به یک ظرف غذا به اطراف با بیش از حد به لطف فوق العاده ساده scrollers بر روی فرمان.

همانطور که برای سیستم ایمنی شما... سنسور پارکینگ. و غیر تطبیقی کروز کنترل. می خواهم هر چیز دیگری ؟ خرید TLX.

با قیمت با شروع از $159,495 پس از مقصد 2020 Acura NSX است که تقریبا در رقابت با دو کلاس بالا-عملکرد خودرو. در یک طرف شما, هاردکور, غیر-supercars مانند پورشه 911 توربو و مرسدس AMG GT R و یا اگر شما نمی نیاز به یک شش رقم دشنه پنجره اواسط موتور شورلت کوروت که همه عالی هستند اما همه از آن نبود "چه شد که?" درخواست تجدید نظر عاطفی مناسب supercars. صحبت از آن NSX قرار است در برابر برخی از نام های بزرگ در اینجا هم مانند آئودی R8 و اگر شما می خواهید به رها کردن یکی دیگر از $30k مک لارن 570S. کسانی که اتومبیل های بیشتر در امتداد خطوط از NSX اما آنها نیز کمی منصفانه تر از این Acura بیش از حد.

هنگامی که یک ماشین مهندسی است با عملکرد در بالای magazine, راحتی قرار داده می شود بازگشت به آن است. گاهی اوقات آن نیاز به اجزای پیچیده بار دیگر آن را فقط اتفاق نمی افتد بسیار خوبی است. اما 2020 Acura NSX یک کار عالی ترکیب روزانه قابلیت استفاده و عملکرد در راه است که دیگر supercars نیست. آن را ترک کمی از skidpad امتیاز در جدول ؟ اطمینان حاصل کنید. اما من شما را سر در گم می شود اگر شما می توانید بیشتر سرگرم کننده راه برای رفت و آمد به راحتی.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب