مدیریت ناوگان و ردیابی خودرو

مهم تر از همه این وسایل سلامت جانی افراد اهمیت بسیار زیادی دارد. دستگاه های ردیاب شخصی GPS در مراقبت از سالمند

توسط HEKAYATFARDAYEEMAAA در 23 دی 1399

مهم تر از همه این وسایل سلامت جانی افراد اهمیت بسیار زیادی دارد. دستگاه های ردیاب شخصی GPS در مراقبت از سالمندان و افراد آسیب پذیر مورد استفاده قرار می گیرد. این ابزار قدرتمند به کاربران این امکان را می دهد تا موانع مجازی را در اطراف مکان های خاص روی نقشه دیجیتال ایجاد کند که باعث ایجاد هشدار می شود و هنگام فعال بودن ، شما را از تخلفات احتمالی و خروج و ورود به منطقه مشخص شده آگاه می کند. این گوشی باید از قابلیت GPS پشتیبانی کند. مزیت سوم: که در پنل ردیابی فابریک وجود دارد، پشتیبانی ۲۴ ساعته مهندسین کارخانه از سایت و نرم افزار ردیابی است. هر یک از ردیاب ها با توجه به نوع کاربردی که برای شان در نظر گرفته می شود دارای امکانات متفاوتی هم هستند. یعنی شما دیگر نمی توانید خودرو خود را هر زمان که اراده کنید زیر نظر داشته باشید.

یک گوشی هوشمند ثانویه: این گوشی باید گوشی هوشمندی باشد که به آن احتیاجی نداشته باشید و آن را دائما در اتومبیل خود قرار دهید. همانطور که پیش از این هم اشاره کردیم این گوشی باید دائما در اتومبیل شما قرار بگیرد تا ردیابی موقعیت مکانی را به طور دائم انجام دهد. سپس دو قابلیت GPS و Mobile و انوع وسیله نقلیه (AVL) می باشد, که نظارت و ردیابی همه جانبه خودرو را برای هر نیازی به حرفه ای ترین شکل ممکن میسر می سازد. با داشتن سنسور دما، دمای خودرو را مدیریت و کنترل می کند.

همچنین از طریقسایت شرکت ارائه دهنده ردیاب، صاحب خودرو میتواند خودرو خود را به صورت زنده و آنلاین ردیابی کند و کل مسیرهای پیموده شده خودرو خود را به مدت یک سال بر روی نقشه مشاهده کند. این وسیله میدان دید راننده را کامل میکند تا امکان برخورد با عابران پیاده، خودروها و موانع را کمتر کند. این قابلیت ها با گذشت زمان و اعلام نیاز خریداران بیشتر میشود و شما قبل از خرید باید دقیقا مشخص کنید چه امکاناتی مورد نیازتان هست تا بتوانید بهترین ردیاب خودرو را برای ماشینتان تهیه کنید. از اینرو برای کسب اطلاعات بیشتر رابطه با این سرویسها و اپلیکیشنها تماسی با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک برقرار کنید و از آنها راهنمایی بخواهید. کاهش هزینه سوخت: ردیابها به شما کمک میکنند نحوه رانندگی و مسیرهای بهینه برای مصرف سوخت را پیدا کنید. برخی از فروشندگان از کلمه پنل ردیابی رایگان برای همیشه استفاده میکنند و برخی از فروشندگان هزینه دریافت میکنند.

این شرکت ها بابت قطعی یا کندی سامانه و اپلیکیشن به مشتریانشان تعهدی نمی دهند و در نهایت بعد از نارضایتی و شکایت مشتری پاسخی که به آنها میدهند این است که : ” ما بابت سامانه و اپلیکیشن ردیابی از شما هزینه ای دریافت نکرده ایم و اگر رضایتی ندارید می توانید با شرکت دیگری در این رابطه فعالیت نمایید! همچنین در صورت حرکت کردن خودرو ، با دریافت پیام از طریق اپلیکیشن از آن آگاه خواهید شد. در نظر داشته باشید که نحوه فعال کردن و استفاده از این سرویسها و اپلیکیشن با یکدیگر تفاوت دارد، بنابراین ما قادر نیستیم که یک مقاله، نحوه استفاده از تمام آنها را به شما عزیزان آموزش دهیم. به طور مثال جی پی اس خودرو مدل GM250 ساخت شرکت ایمن ردیاب که قابلیت های زیادی مانند شنود، ردیابی مسیر، خاموش کردن خودرو، تعیین سرعت خودرو و … ایران اسمارت جهت رفاه حال کاربران و جلوگیری از سوءاستفاده احتمالی از نام این شرکت معتبر، لیستی از نمایندگان مجاز فروش ردیاب را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. شرکت دلفین سعی دارد تا با جمعآوری و ارائه نکات کلیدی در پیادهسازی اینگونه سامانهها نقش مسئولیت علمی و فنی خود را ارائه نماید.

حال باید اینترنت سیم کارت را در گوشی خود فعال کنید. ردیاب ماشین یک دستگاه کوچک است که دارای گیرنده جی پی است می باشد و سیم کارت هم درونش قرار میگیرد این دستگاه با استفاده از گیرنده جی پی است موقعیت مکانی ماشین را مشخص میکند و اطلاعات طول و عرض جغرافیایی را برای مالک آن ارسال میکند. عملکرد اصلی این است که ردیاب GPS با استفاده از یک فرآیند به نام Trilateration (اندازهگیری زمان مطلق انتشار امواج از سه ماهواره منبع مختلف) برای تعیین مکان فیزیکی خود بر اساس فاصله ای که از سه ماهواره GPS دارد استفاده میکند . یکی از سرویسهایی که در این زمینه بسیار خوب عمل میکرد، سرویس InstaMapper نام داشت که متاسفانه به تازگی منحل شده است. با استفاده از قابلیت ردیابی موقعیت مکانی خودرو با گوشی هوشمند میتوانید در هر شرایط، محل پارک خودروی خود را ردیابی کنید. اگر سرویسی که از آن استفاده میکنید به مانند سرویس MapMe امکان ردیابی موقعیت مکانی خودرو از طریق سایت آنلاین را ارائه کند، میتوانید با استفاده از هر گوشی یا کامپیوتری به سایت اختصاصی آن سرویس مراجعه کرده و پس از ورود به اکانت خود موقعیت مکانی خودرو یا خودروهای مد نظرتان را ردیابی نمایید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن