WhatsApp با استفاده از کدهای QR برای کمک به شروع چت در بین برندها و مشتریان

تصویر: Facebook Facebook متعلق به سرویس پیامرسانی واتساپ را معرفی کرده است دو ویژگی جدید با هدف کمک به کسب و

توسط HEKAYATFARDAYEEMAAA در 20 تیر 1399
whatsapp-for-business-qrcode.png
تصویر: Facebook

Facebook متعلق به سرویس پیامرسانی واتساپ را معرفی کرده است دو ویژگی جدید با هدف کمک به کسب و کار و اقامت در تماس با مشتریان و همچنین به عنوان اجازه می دهد آنها را به راحتی به نمایش گذاشتن محصولات خود را.

اولین ویژگی اجازه می دهد تا مشتریان برای شروع یک گفتگو با یک کسب و کار توسط اسکن یک کد QR نمایش داده شده در یک کسب و کار در نمای بسته بندی محصول و یا دریافت. کد QR خواهد شد و سپس باز کردن یک رابطه با یک گزینه برای کسب و کار برای ایجاد یک پیش جمعیت پیام زمانی که گفتگو شروع شده است.

این را جایگزین روند قبلی که مورد نیاز مردم برای اضافه کردن یک شماره واتساپ یک کسب و کار به مخاطبین خود یک عدد در یک زمان.

علاوه بر واتساپ معرفی یک تابع برای فعال کردن کسب و کار برای به اشتراک گذاشتن کاتالوگ و محصولات منحصر به فرد به عنوان لینک در وب سایت های Facebook, Instagram, از طریق QR کد از ویژگی های و جاهای دیگر.

"کاتالوگ اجازه می دهد کسب و کار به نمایش گذاشتن محصولات و یا خدمات آنها را که می تواند کمک به بستن فروش" این شرکت گفت: در یک پست وبلاگ.

"پس از راه اندازی در سال گذشته کاتالوگ را تبدیل به یک روش محبوب برای مردم را به تعامل با کسب و کار در WhatsApp. در واقع بیش از 40 میلیون نفر مشاهده یک کسب و کار فروشگاه در واتساپ در هر ماه."

هر دو ویژگی های در دسترس برای کسب و کار در سطح جهانی با استفاده از WhatsApp, برنامه کسب و کار یا واتساپ کسب و کار API.

در حال حاضر وجود دارد بیش از 50 میلیون WhatsApp برنامه کسب و کار کاربران است.

در اوایل این سال تحقیق کشف چگونه اکثر مصرف کنندگان در برزیل را انتخاب کنید به تعامل با برندها از طریق WhatsApp.

از Facebook متعلق به برنامه در حال حاضر در 99 درصد از تمام گوشی های هوشمند در کشور, با توجه به مطالعه به پیام رسانی در برزیل انجام شده توسط نظر جعبه و گوشی و راه اندازی شده توسط خدمات ارتباطی شرکت Infobip.

برخی از 77 درصد از کاربران واتساپ در برزیل برقراری ارتباط با شرکت از طریق نرم افزار به سوال بپرسید و از آنها بخواهید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تجاری ارائه شده است. حدود 65 درصد از پرسش شوندگان می خواهید برای دریافت پشتیبانی فنی از طریق برنامه در حالی که 61 درصد می خواهید برای دریافت پیشنهادات ویژه و تخفیف.

در پایان سال گذشته پلت فرم پیام های هشدار آن را سرکوب سوء استفاده از ویژگی های کسب و کار به صورت فله پیام رسانی با اجرای اقدام قانونی.

"WhatsApp را به اقدام قانونی علیه کسانی که ما تعیین مشغول هستند و یا کمک به دیگران در سوء استفاده است که نقض شرایط استفاده از خدمات ما از قبیل خودکار و یا پیام رسانی فله و یا غیر شخصی استفاده کنید حتی اگر که تعیین شده است بر اساس اطلاعات صرفا در دسترس ما ما پلت فرم" این شرکت گفت:

"هیچ چیز در این اطلاعیه محدودیت WhatsApp مناسب برای به اجرا درآوردن آن از نظر استفاده از تکنولوژی مانند ممنوع کردن حساب های مبتنی بر ماشین-یادگیری طبقه و واتساپ را ادامه خواهد داد به انجام این کار است."

مربوط به پوشش



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن