فولکس واگن است و کاهش وابستگی آن به نرم افزار مشارکت و تغییر چرخ دنده ها به در حال توسعه خود را در خودرو نرم افزار. که تغییر شروع می شود در تاریخ 1 ژوئیه زمانی که خودروساز به تازگی تشکیل سازمان های داخلی ، نرم افزار سوئیچ از راه اندازی فاز عملیاتی به حالت با توجه به آنلاین سخنرانی تحویل جمعه توسط Christian Senger ، نرم افزار مدیر عامل شرکت.
ماشین.نرم افزار می کند دقیقا همان چیزی است آن را در قلع می گوید. آن را به یک کسب و کار مستقل واحد در گروه فولکس واگن اختصاص داده شده به "توسعه ماشین افزار و نرم افزار به صورت دیجیتال اکوسیستم" با توجه به شرکت در بیانیه ای اعلام شکل گیری داخلی راه اندازی در ماه نوامبر سال گذشته است.
با توجه به Senger, VW فعلی به اشتراک گذاری آن اتومبیل' نرم افزار کمتر از 10 درصد بقیه که از توسعه همکاری با این گروه tier 1 ارائه دهندگان و دیگر نرم افزار های شخص ثالث. (این در واقع کاملا رایج در صنعت خودرو است.) تا سال 2025 این خودروساز می خواهد به افزایش است که به اکثریت 60% سهم که به معنی ایجاد و توسعه خود نرم افزار و سیستم عامل است.
بزرگتر دست در آن ماشین نرم افزار اجازه خواهد داد که VW به ورزش بیشتر کنترل (کنترل کیفیت) بیش فناوری اجرا می شود که اتومبیل های خود را. ما نه فقط صحبت کردن و سرگرمی در اینجا; با ظهور نرم افزار کنترل سیستم های خودرو (مانند drive-by-wire و shift-by-wire) به طور کامل برق اتومبیل راننده سیستم کمک و, به زودی, خودمختار, وسایل نقلیه, وسیله نقلیه, نرم افزار است مهم تر از همیشه.
"فولکس واگن می خواهد برای حفظ کنترل کامل وسیله نقلیه معماری -- که شامل الکترونیک" Senger گفت. "ما نمی توانیم به اشخاص ثالث دسترسی کامل به اطلاعات در وسایل نقلیه ما است." فولکس واگن می بیند نرم افزار حفظ کنترل به عنوان یک عنصر کلیدی در تضمین دراز مدت آن رقابت و امنیتی است.
بخش بزرگی از VW ماشین.نرم افزار برنامه ریزی برای پس گرفتن بیت و بایت که چرخ به نوبه خود توسعه مشترک, VW.سیستم عامل است که در نهایت به عنوان وحدت tech ستون فقرات برای همه گروه VW وسایل نقلیه. طراحی شده توسط فولکس واگن خودروسازی ابر این متصل پلت فرم نرم افزار را افزایش بیش از حد هوا به روز رسانی به VW وسایل نقلیه داشبورد نرم افزار و محصول محبوبیت برای رانندگان و جمع آوری داده ها در یک مقیاس گسترده برای توسعه دهندگان.
"این ابر خودرو از لحاظ فنی آماده برای رفتن. ما در حال گسترش دامنه خود را از توابع و آماده سازی برای اتصال اولین مدل خودرو گفت: Senger.
هنوز در اوایل روز اول موج VW ID برق هنوز هم استفاده از VW معاصر مدولار الکتریکی نیروی محرکه پلت فرم نرم افزار با آئودی و پورشه-طراحی و توسعه بیمه پلت فرم های الکتریکی آینده آنلاین در سراسر 2022. سپس به دنبال یک دوره انتقالی منجر به جدید VW.سیستم عامل اجرای حدود سال 2025 است.
روز جمعه اعلام می آید در میان گزارش های متعدد و اشکالات نرم افزار که باعث تاخیر به تابستان اجرای خودروساز آینده برق ID 3 هاچ بک. در این نور ، نرم افزار اهداف می تواند به عنوان تفسیر VW پاسخ به درس های آموخته شده در طول ID 3 توسعه. خودروساز نیست به طور مستقیم تایید می کنند که فرض در یک Q&A زیر Senger را کلیدی است.
این تغییر از داخلی راه اندازی به طور کامل عملیاتی لشکر ماه آینده این معنی است که سازمان ها را ببینید گسترش بودجه خود اهداف و کارکنان. VW انتظار دارد ، نرم افزار جذب و استخدام حدود 5000 متخصصان در سطح جهان تا پایان سال 2020 -- عمدتا در اروپا با حدود یک سوم در چین واقع شده و بقیه گسترش بین هند و اسرائیل با ما -- و همچنان به رشد وجود دارد.
tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
مقالات مشابه
- ارگانیک کربن فعال | تجهیز یار
- قیمت تجهیزات پزشکی در سدان
- لورن دوغ مرغ سرخ شده
- بهترین گوشی های ناهموار که شما نمی خواهد شرمنده به توان - CNET
- HBO حداکثر نخواهد جریان شعار و بدون حتی یک تئاتر تاریخ انتشار در چشم - CNET
- گرفتن 25% Parallels Desktop 15 برای مک
- خدمات استرالیا افتخار دستاوردها شامل پاسخ دادن به تلفن
- باید رفع اسباب بازی 60 قدم بردارید؟
- اصول اسباب بازی که از امروز می توانید بهره مند شوید
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی