خدمات استرالیا افتخار دستاوردها شامل پاسخ دادن به تلفن
زمانی که خدمات دولت وزیر استوارت رابرت خطاب باشگاه مطبوعات ملی (NPC) در کانبرا در روز سه شنبه او به نظر می رسید به صحبت از یک واقعیت به جایی که نه او و نه بسیار دوست داشتنی computering مهارت های دولت استرالیا تا کنون وجود داشته است.
خدمات استرالیا, برند, برای این است که چگونه این دولت فکر می کند از این چیزها است یک ساله. رابرت تحویل گزارش پیشرفت در دولت "جسورانه" سال 2018 برنامه ریزی برای تمام خدمات خود را تحویل آنلاین تا سال 2025.
در آن زمان در beforetimes هدف این بود که خدمات دولت خواهد بود "آسان برای مقابله با", "اطلاع شما" و "مناسب برای عصر دیجیتال". هر آنچه که یک معنی است.
در حال حاضر رابرت گفت: آن را در مورد "آینده ای که در آن دولت, خدمات, ساده, مفید, احترام و شفاف".
اجازه دهید نگاهی به احترام.
"فن آوری جوامع نشان داده اند که پتانسیل اشکالات کوچک" رابرت گفت: در طول یک مصاحبه با Sky News Australia, متن است که هنوز منتشر شفاف در وزارتی خود سایت.
مشکل با رابرت نظر است که آنها نمی "اشکالات". آنها آسیب پذیری های امنیتی. و آنها را "بالقوه". آنها واقعی بودند. در غیر این صورت چرا آنها ثابت نهایت?
به عنوان یک سیاستمدار رابرت البته تلاش برای چرخش این به یک "هیچ چیز برای دیدن اینجا را حرکت در امتداد قطعه" از هیچ چیز. اما آبیاری کردن اهمیت این کمک های خارجی است که به نوعی بی احترامی است.
این همان استوارت رابرت که بی احترامی همه ما در حال همدستی در COVIDSafe دانلود اهداف fudging اثر خود را انکار متحده ادعا می کند در مورد دسترسی به داده ها و اجازه انتقال دیجیتال آژانس خود را شیرین خود را در انتشار برنامه از کد منبع.
و اجازه دهید بحث در مورد شفافیت.
خدمات استرالیا و مرتبط با آن علامت های تجاری -- با عرض پوزش اما این است که چگونه دولت صحبت می کند در حال حاضر -- در حال بدنام در میان روزنامه نگاران برای بی میلی خود را به انتشار اسناد و مدارک تحت قوانین مربوط به آزادی اطلاعات.
آنها به ندرت جواب سوالات خاص با بتن پاسخ ها ترجیح می دهند به کپی کردن و چسباندن مطلوب نارسایی از کلی صحبت کردن در برخی از نقاط مانند اداری pelican. این روش استاندارد در سراسر ادارات دولتی.
تحلیلگر جاستین, Warren, آزادی اطلاعات درخواست علاقه مندان است شک و تردید است که هر چیزی را تغییر دهید.
"هدف از یک سیستم است که آنچه در آن می کند. خدمات استرالیا در حال کار به عنوان در نظر گرفته شده. چرا آن را تغییر دهید؟," وارن گفت.
"بحث ارزان است. از آن آسان است برای یک وزیر به ادعای خالی و بدون ارائه هر گونه شواهد پشتوانه آن را به همین دلیل است که ما بسیار از آن. من باور خدمات استرالیا قادر به تغییر زمانی که من دیده ام یک بهبود قابل اندازه گیری در سه چیز آن را ندارد و نه یک ثانیه قبل."
و یا به عنوان روزنامه نگار صبرا لین گفت: بیشتر مودبانه در Q&A که به دنبال NPC سخنرانی-که رونوشت نیز هنوز منتشر شود شفاف: "گذشته است که معمولا یک شاخص بسیار خوبی برای آینده رفتار".
"بسیاری از مردم به تماشای این احتمالا فکر می کنم یکی robo-بدهی چگونه همه این اصول در حال, ساده, مفید, احترام و شفاف است؟"
و وجود مشکل واقعی است. فرهنگ.
زمانی که رابرت گفت که دولت نیست بشود به انجام بازپرداخت او حق, حداقل تا آنجا که به بخش خود را می رود. حداقل او به آن اعتراف بنابراین یک نقطه پاداش وجود دارد.
به هر کسی که تقاضا برای مزایای بیکاری JobKeeper می تواند به شما بگویم زمان نگرش است که شهروند دشمن است و برای اثبات که آنها نه یک متفکر را برای فریب دادن سیستم.
دولت می تواند ثابت نیست که با یک "شخصی داشبورد" یا "شهودی" وب سایت و یا یک "لذت" تجربه.
آن را تنها می تواند ثابت با عمده فروشی فرهنگ را تغییر دهید.
آن نیاز به یک فرهنگ که در آن نگرش واقعا به رابرت گفت: "من از دولت و من در اینجا برای کمک به."
شاید برای شروع درمان شهروندان به عنوان تا حد زیادی صادق انسان به جای مجرمان و بیرون رفتن از راه خود را برای اطمینان از آنها دریافت تمام مزایای آنها برخوردار است.
چیزی است که رابرت سخنرانی و گفتگوهای من با ذکر را به معنای واقعی کلمه هیچ چیز در فرهنگ تغییر دهید. حتی کلمه خود را.
و ما باید تشویق قیاس positing دولت به عنوان Netflix و مجموعهای از buzzwords مانند "بدون درز", "پایان به پایان", "بافت همبند" "مقیاس پذیری" و بسیاری بیشتر.
تذکر: دولت نیست راه اندازی.
اشاره: Netflix فقط اجازه می دهد تا شما را به انتخاب یک فیلم و تلویزیون نشان می دهد و این افسردگی یک فایل در شما. این همان فایل هر کسی که هستید و هر چه شرایط شما.
اشاره: در مقایسه با چیزی به Netflix یک استعاره تقریبا به عنوان به عنوان مورخ "این Uber برای X" و باعث می شود شما مانند یک drongo.
حیرت انگیز دستاوردهای خدمات استرالیا در سال اول
برای اینکه عادلانه رابرت آیا لیست چند چیز مفید است که گروه خود را به دست آورد در سال اول آن.
برخی از "معماری بلوک" یک مجموعه مشترک از استانداردهای API برای دولت و سیستم پرداخت ابزار مرتبط با جدید پرداخت پلت فرم PEGA قوانین کسب و کار پلت فرم بتا از "افزایش myGov" که یکی تنها می تواند امید نیست به عنوان مخوف به عنوان یک جریان است.
اما خیلی از آن هو.
"برای بیش از دهه گذشته وزارت خدمات انسانی [به عنوان خدمات استرالیا نامیده می شد قبلا] 'تماس های مسدود شده و یا آویزان در حدود 30 میلیون, اجتماعی, خدمات و رفاه, تماس, هر سال," او گفت:.
"پس از پیشرفت های قابل توجهی در تکنولوژی و شیوه کار امروز وجود دارد صفر است تماس, مسدود کردن در این خط است."
آنها کار می کرد که چگونه برای پاسخ به تلفن. احترام است.
تماس با انتظار بار شده اند کاهش بیش از حد, او گفت:. بسیاری ادعا می کند می تواند در حال حاضر به صورت آنلاین و بسیاری از معاملات می تواند به صورت آنلاین تکمیل و یا در گوشی و نه در فرد و یا بر روی کاغذ.
اما آنها نه چیز خاصی. آنها فقط آنچه هر کس دیگری انجام شده است برای 20 سال گذشته است. آنها باید کسب و کار به عنوان معمول است و چیزی نیست به رخ کشیدن در مورد. نه در سال 2020 است.
او همچنین افتخار است که کانال های دیجیتال هم اکنون می توانید مسئولیت رسیدگی به "بیش از 300 ، 000 کاربران همزمان" از 55,000. اما این اتفاق تنها به دلیل سیستم سقوط کرد و بیش از, چرا که هیچ کس تا به حال پیش بینی شده امکان ترافیک خوشه. صدا آشنا است ؟
اما تکرار می کنم هیچ چیز در مورد دستیابی به فرهنگ تغییر دهید.
یک ماهی فاسد از سر به عنوان قدیمی گفت می رود. برای بسیاری از ما در صنعت فن آوری و یا رسانه ها, خدمات, استرالیا است که هنوز هم در بینی و ما هنوز برای دیدن هر نشانه ای از دئودورانت.
مربوط به پوشش
tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de