دادگاه فدرال قوانین Kogan تبلیغات آنلاین شد غلط و گمراه کننده


kogan-rep.jpg

یک مثال از Kogan را ارتقاء وب سایت.

تصویر: ACCC

Kogan هنوز دوباره یافت شده است inflating, قیمت قبل از آن در خرده فروشی آنلاین خرید و فروش با استرالیا فدرال حکم دادگاه در صبح روز جمعه که شرکت های نادرست و گمراه کننده تضمینی برای مصرف کنندگان است.

قانونی اقدام, مطرح استرالیا در رقابت و مصرف کننده کمیسیون (ACCC) در سال گذشته ادعا کرد که Kogan زد ارتقاء آنلاین که در آن مصرف کنندگان می تواند دست آوردن 10% تخفیف در بسیاری از محصولات خود را از طریق استفاده از یک کد تخفیف بین 27 و 30 ژوئن 2018.

عدالت جنیفر دیویس یافت ارتقاء در نقض استرالیا حقوق مصرف کنندگان به عنوان Kogan بالا برده و قیمت آن برای بیش از 600 از محصولات خود را پیش فروش شده است. در بسیاری از موارد افزایش قیمت حداقل 10% با ACCC قرار دادن چهارم در رسیدگی که Kogan حال کاهش قیمت محصولات آسیب پذیر خود را قبل از ارتقاء قیمت در مدت کوتاهی پس از ارتقاء به پایان رسید.

دیده بان تا به حال همچنین ادعا شده که این خرده فروش آنلاین منتشر ارتقاء از طریق وب سایت خود را, پیام های متنی و ایمیل به مشتریان. این تبلیغات شامل اظهارات چنین به عنوان “48 ساعت به سمت چپ!” و “به پایان می رسد و نیمه شب امشب!”. این ACCC قبلا گفت که این تبلیغات فرستاده شدند به حدود 25.7 میلیون مصرف کنندگان است.

“ما به ارمغان آورد و این مورد از آنجا که ما نگران آن است که آگهی کاهش قیمت بودند نه واقعی پس انداز” ACCC صندلی راد Sims گفت.

“همه کسب و کار باید اطمینان حاصل شود که تبلیغات خود گمراه کردن مصرف کنندگان در مورد ماهیت ارتقاء و هر وعده پس انداز واقعی هستند.”

با حکم دادگاه به نفع ACCC دیویس دستور داده است تا برای مجازات شنوایی در تاریخ بعد به حل و فصل چقدر Kogan جریمه خواهد شد به صورت نادرست و گمراه کننده تضمینی.

“ارتقاء در نظر گرفته شده بود برای گمراه کردن هر خریداران و اجرا شد در سفارش به مشتریان اجازه می دهد دسترسی به قیمت های پایین تر از این قیمت است که اعمال می شود بدون کوپن و یا ارتقاء. در همه زمان ها این شرکت متمرکز شده است در ساخت بسیاری در تقاضا محصولات و خدمات بیشتر مقرون به صرفه و قابل دسترس برای همه استرالیایی” Kogan در بیانیه ای گفت [PDF].

Kogan قبلا جریمه AU$32,400 برای استفاده نادرست یا گمراه کننده تضمینی برای روز پدر ارتقاء. در زمان ACCC حکومت خرده فروش آنلاین عمدا افزایش قیمت آن قبل از ارائه به مشتریان تخفیف.

“این است که به سادگی غیر قابل قبول برای کسب و کار به افزایش قیمت قبل از اعمال تخفیف در سفارش به مصرف کنندگان گمراه کننده تصور که آنها در حال به دست آوردن یک بزرگتر درصد تخفیف از است که در واقع مورد” ACCC اقدام صندلی مایکل Schaper گفت: در آن زمان.

ماه گذشته ACCC برنده جداگانه نبرد قانونی که منجر به سونی بودن دستور به پرداخت AU$3.5 میلیون در مجازات انکار کنندگان حق استرداد معیوب بازی های دیجیتال.

به روز شده در 11:15am می باشد AEST, 17 جولای سال 2020: نظرات اضافه از ACCC و Kogan.

مربوط به پوشش

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>