Salesforce AWS راه اندازی آمازون اتصال یکپارچه سازی با سرویس های ابری

scv-on-call-with-bubbles.png

Salesforce روز دوشنبه اعلام کرد که به طور کلی در دسترس بودن خدمات ابر صدای. این شرکت همچنین گسترش همکاری خود را با AWS برای ارائه به مشتریان قبل از یکپارچه آمازون اتصال در داخل از خدمات ابر.

برای اولین بار اعلام کرد در Dreamforce 2019 خدمات ابر صدای با هدف متحد کردن تلفن, کانال های دیجیتال و CRM اطلاعات در زمان واقعی و از طریق یکی متمرکز کنسول. خدمات ابر صوتی نیز ارائه می دهد قابلیت رونویسی برای به حداقل رساندن ورود اطلاعات و اهرم AI برای عامل توصیه.

با یکپارچه تلفنی ابر از طریق آمازون اتصال Salesforce گفت: خدمات ارائه خواهد شد بیشتر سازگار تلفن پشتیبانی سیستم برای ارائه دهندگان خدمات. Salesforce به تبلیغ آن آمازون اتصال یکپارچه سازی به عنوان ارائه مرکز تماس ماموران با یک مجموعه کامل از ابزارهای خود عامل فضای کاری برای بهبود پشتیبانی از مشتری تحویل.

Salesforce در حال حاضر متکی به AWS به عنوان اولیه آن ابر عمومی ارائه و در حال حاضر با استفاده از آمازون اتصال به آن ترجیح تماس با مرکز فن آوری است.

پوشش مرتبط:



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de