Salesforce روز دوشنبه اعلام کرد که به طور کلی در دسترس بودن خدمات ابر صدای. این شرکت همچنین گسترش همکاری خود را با AWS برای ارائه به مشتریان قبل از یکپارچه آمازون اتصال در داخل از خدمات ابر.
برای اولین بار اعلام کرد در Dreamforce 2019 خدمات ابر صدای با هدف متحد کردن تلفن, کانال های دیجیتال و CRM اطلاعات در زمان واقعی و از طریق یکی متمرکز کنسول. خدمات ابر صوتی نیز ارائه می دهد قابلیت رونویسی برای به حداقل رساندن ورود اطلاعات و اهرم AI برای عامل توصیه.
با یکپارچه تلفنی ابر از طریق آمازون اتصال Salesforce گفت: خدمات ارائه خواهد شد بیشتر سازگار تلفن پشتیبانی سیستم برای ارائه دهندگان خدمات. Salesforce به تبلیغ آن آمازون اتصال یکپارچه سازی به عنوان ارائه مرکز تماس ماموران با یک مجموعه کامل از ابزارهای خود عامل فضای کاری برای بهبود پشتیبانی از مشتری تحویل.
Salesforce در حال حاضر متکی به AWS به عنوان اولیه آن ابر عمومی ارائه و در حال حاضر با استفاده از آمازون اتصال به آن ترجیح تماس با مرکز فن آوری است.
پوشش مرتبط:
tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
مقالات مشابه
- بوستون بازار زعفران و سیب زمینی
- The next Nissan Z is coming
- 5 دلیل که چرا نوجوانان گوش نمی
- کافی است فقط کمی قهوه بخورید
- چرا اسباب بازی یک تاکتیک است نه یک تکنیک
- نرخ ترجمه
- ضدافتابهای خارجی و ضدآفتابهای داخلی: تفاوتها و مزایا
- چه ransomware همه چیز شما نیاز به دانستن در مورد یکی از بزرگترین پدیده در وب
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی