ACCC افزایش رقابت نگرانی در مورد گوگل کسب Fitbit

استرالیا رقابت و مصرف کننده کمیسیون (ACCC) مطرح مقدماتی رقابت نگرانی در مورد گوگل پیشنهاد خرید Fitbit.

گوگل اعلام اولیه آن قصد خرید ردیاب تناسب اندام پیشگام برای $2.1 میلیارد دلار در ماه نوامبر که به غول موتور جستجو مالکیت Fitbit شرکت کسب و کار و ثروت از سلامتی مصرف کننده داده ها.

در بیانیه منتشر شده از مسائل ACCC مشخص شده چگونه گوگل دسترسی به مصرف کننده داده های سلامت از طریق آن کسب Fitbit به طور بالقوه می تواند افزایش موانع ورود و منفی رقابت برای تبلیغات دیجیتال و سلامت بازار است.

“نگرانی های ما هستند که گوگل خرید Fitbit خواهد اجازه می دهد گوگل برای ساخت حتی بیشتر از مجموعه ای جامع از اطلاعات کاربر بیشتر حفاری جایگاه خود و افزایش موانع برای ورود رقبای بالقوه,” ACCC صندلی راد Sims گفت.

علاوه بر این ACCC گفت: همچنین با توجه به اینکه گوگل است که به احتمال زیاد به نفع خود دستگاه های پوشیدنی بیش از رقبای هنگام تهیه مرتبط خدمات مانند نقشه های گوگل WearOS و یا از فروشگاه Google Play.

“این ACCC نگران است که کسب Fitbit ممکن است با ارائه گوگل با انگیزه به سلب و یا در غیر این صورت مانع از دسترسی به برخی از این محصولات به منظور افزایش فروش خود wearables در هزینه از آن رقبای” در این بیانیه از مسائل را گفت.

سیمز نشان داد نگرانی دنبال ACCC دیجیتال سیستم عامل پرس و جو که کشف چگونه گوگل را در بازار قدرت ساخته شده است در دسترسی به جستجو و اطلاعات مکانی و داده های جمع آوری شده از طریق وب سایت های شخص ثالث و برنامه های.

“گذشته خریداری توسط گوگل از هر دو شروع یو پی اس و شرکت هایی مانند Fitbit را بیشتر تثبیت گوگل موقعیت. دسترسی به اطلاعات کاربر در دسترس برای گوگل ساخته شده است آن را بسیار ارزشمند برای تبلیغ که آن را تنها محدود رقابت,” او گفت:.

تحقیقات توسط ACCC در حال حاضر در حال حاضر در جریان است به این نگرانی های اولیه.

به عنوان بخشی از این فرایند مصرف کننده و ناظر است و به دنبال بازخورد در بیانیه خود از مسائل برای کمک به درک میزان که Fitbit داده ها منحصر به فرد است و اینکه آیا وجود دارد یا نه دیگر منابع داده های این احتمال که دیگر رقابت می تواند محدود گوگل در اطلاعات بهداشتی مربوط به خدمات پست-کسب و احتمال آن را تغییر گوگل انگیزه برای ارائه دسترسی شخص ثالث به محصولات دیگر گوگل مانند Google Maps یا Google Play Store.

“این ACCC تحقیقات متمرکز در برخی از تبلیغات آنلاین خدمات و نوپای اطلاعات وابسته به سلامت بازار است. ما کشف منحصر به فرد بودن و ارزش بالقوه که Fitbit داده شمار برای گوگل, و, آن به احتمال زیاد رقبا در این تبلیغات و سلامت بازار” سیمز گفت.

انتقادات و پیشنهادات در ACCC بیانیه از مسائل است که با توجه 10 جولای سال 2020 است.

این ACCC انتظار تصمیم نهایی در 13 اوت سال 2020 است.

مربوط به پوشش

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>