2020 لکسوس UX 250h نقد و بررسی: فضایی است که در حق بیمه - Roadshow

UX بسیار جذاب چیزی که کمی. Antuan گودوین/Roadshow 2020 لکسوس UX 250h باعث می شود تصور اول بسیار قوی. به شدت

توسط HEKAYATFARDAYEEMAAA در 17 تیر 1399

UX بسیار جذاب چیزی که کمی.

Antuan گودوین/Roadshow

2020 لکسوس UX 250h باعث می شود تصور اول بسیار قوی. به شدت مدل دهید طراحی بیرونی به نظر می رسد شگفت انگیز-به خصوص در مثال من را کادمیوم رنگ نارنجی-و ترکیبی را سخاوتمندانه اقتصاد سوخت ادعا به ارزش دو را. در عین حال آن را سخت به سقوط در عشق با لکسوس' کوچکترین مدل.

مانند

  • طراحی شیک و با کیفیت بالا و مواد داخلی
  • عالی مجموعه ای از استاندارد راننده ایدز
  • Android Auto می پیوندد اپل CarPlay برای مدل سال 2020

نمی خواهم

  • بسیار کمی حمل و نقل فضایی حتی برای جمع و جور
  • لکسوس از راه دور کنترل لمسی بزرگ نیست

در حالی که کارآمد انتقال قدرت کمی نفس در سرعت وجود دارد و جای تعجب اتاق کوچک برای حمل و نقل مسافر و یا صندلی ماشین در UX را تنگ کابین. و حتی با مدل سال 2020 تکنولوژی روز رسانی کوچکترین لکسوس' کابین خلبان تکنولوژی می تواند یک کمی گیج کننده برای استفاده است.

طراحی شارپ

زرق و برق دار و زاویه ای UX است که احتمالا بهترین اجرای لکسوس' SUV طراحی زبان و به نظر من یکی از بهترین وسایل نقلیه در کلاس خود است. این به شدت افزايش ورق های فلزی نقش بهتر با UX را subcompact نسبت از کسانی که از این بزرگتر RX و NX مدل. من به خصوص لذت بردن از, دلپذیری, RAV4-esque قوس چرخ و سه بعدی طراحی taillamps که بیرون کمی از بدن مانند آیرودینامیک دیفیوزر.

اندازه گیری 177 اینچ از بینی به دم و ایستاده فقط 60.6 اینچ قد بلند UX نیست که بسیار بزرگتر از CT 200h که آن را از لحاظ فنی جایگزین به عنوان نقطه ورود لکسوس' ما صف. کمی بالا سوار ارتفاع و درایو تمام چرخ ها اساسا تنها صفات طراحی آن است که تعریف UX به عنوان یک SUV کوچک به جای هاچ بک. به عادلانه باشد, که معمول در این کلاس.

گفت: حتی در میان آن Lilliputian همسالان UX کابین احساس می کند به خصوص claustrophobic. بسیار وجود دارد legroom نیست به توان در تنگ ردیف دوم و با ارزش کم حجم برای حمل بار است. بین شدت raked سقف و هیبرید باتری را بالا می برد که دریچه عقب کف UX 250h تنها ارائه می دهد 17.1 متر مکعب حمل و نقل فضایی در حدود 4.6 مکعب کمتر از غیر هیبریدی. که کل حمل و نقل فضایی با صندلی تاشو تخت. قرار می دهد که UX هیبرید در میان بدترین در آن کلاس با کمتر از ظرفیت باربری و حتی از liftback هیوندای Ioniq.

2020-lexus-ux-250h-08116

UX است بسیار کمتر از ظرفیت باربری از شما ممکن است فکر می کنم کمتر حتی از برخی از اندازه مشابه هیبرید خودروی سواری.

Antuan گودوین/Roadshow

چه چیزی بیشتر, بالا, بار, کف و دریچه باز کردن آن را دشوار برای بارگذاری اقلام. فشردن یک نه بیش از حد بزرگ 8.25 فوت مکعب جعبه در عقب و حتی ثابت می تواند یک چالش است.

خوشبختانه ردیف جلو نسبتا راحت با یک مقدار معقول از سر و legroom نیست و همچنین حمایت کرسی است. UX داشبورد ویژگی های مواد با کیفیت بالا است که به عنوان چشم نواز به عنوان آنها به دست. با وجود تعداد کمی گیج کننده طراحی و انتخاب فناوری, من واقعا دوست دارم لکسوس' کابین زیبایی و ارگونومی.

Lexus Enform با کنترل از راه دور لمسی

داشبورد است که تنها تغییرات واقعی برای مدل سال 2020. UX در حال حاضر امکانات Android Auto گوشی های هوشمند قابلیت اتصال از طریق USB. البته CarPlay اپل و آمازون الکسا سازگاری همچنین حمل بیش از سال گذشته است. مانند بزرگتر لکسوس RX, Android Auto باعث می شود استفاده کامل از UX اختیاری 10.25-اینچ ultrawide صفحه نمایش پر کردن صفحه نمایش با یک تقسیم صفحه نمایش و رابط کاربری است که ویترین ناوبری و داده های صوتی در همان زمان.

فراتر از شخص ثالث tech لکسوس' Enform سیستم اطلاعات و سرگرمی با ریموت کنترل لمسی است... نه بزرگ. کنسول نصب شده روی پد لمسی به اندازه کافی آسان است به درک, اما می تواند مبهم و بی دست و پا برای انتخاب و یا در هنگام رانندگی. که ممکن است یکی از دلایل لکسوس بلوک همه اما اساسی ترین سرگرمی تعاملات زمانی که خودرو در حال حرکت است, اما آن را نیز بدان معنی است که شما نمی توانید یک مسافر ورودی یک قسمت را برای شما.

2020-lexus-ux-250h-08081

علاوه بر این از Android Auto با یک تغییر کوچک است که باعث می شود یک بهبود بزرگ به UX فن آوری.

Antuan گودوین/Roadshow

UX نیز دارای آنچه که به طور ناشیانه قرار داده شده و شماره گیری حجم است که من تا کنون دیده ام. شما پیدا کردن آن -- پس از جستجو -- چاک دار به سمت نخل بقیه عقبی از راه دور تاچ پد همراه با دکمه های میانبر برای منبع صوتی انتخاب و رادیو تنظیم. کوچک دستگیره نیاز به چند ابجو بد و کم مایه برای تنظیمات حجم سریع و می تواند سخت برای مسافران برای رسیدن به بدون contorting.

آن را کمی جالب است که یک خودرو به نام UX چنین فقیر و تجربه کاربری (UX) طراحی شده است.

لکسوس ایمنی Suite 2.0

خوشبختانه UX پیشرفته راننده-کمک تکنولوژی باعث می شود بیشتر جامد نشان استاندارد لکسوس ایمنی Suite 2.0 برای همه مدل ها. این بدان معناست که استاندارد رو به جلو-هشدار دهنده برخورد اتوماتیک ترمز اضطراری با تشخیص عابر پیاده تطبیقی کروز کنترل ترافیک کمک لین خروج هشدار و بسیار مناسب و معقول لین-ردیابی کمک -- چک کردن تمام جعبه خارج از جعبه. UX نیز از ویژگی های استاندارد به صورت خودکار بالا تیرها و جاده-نشانه تشخیص به نمایش گذاشته است که محدودیت سرعت ارسال شده در ناوبری و خوشه ابزار را نمایش می دهد.

به عنوان مثال من نیز از ویژگی های اختیاری پارک با کمک خودکار عقب cross-traffic ترمز ($595) به روز رسانی به سه پرتو چراغ چراغ جلو ($1,660) و تمام رنگی سر تا صفحه نمایش (500 دلار). دیگر موجودی تسلی اضافه کردن به خط پایین: یک گرم فرمان تمام آب و هوا floormats و چند شانس و به پایان می رسد.

Hybrid Synergy Drive عملکرد

لکسوس UX 250h امکانات یک نسخه از تویوتا Hybrid Synergy Drive با استاندارد درایو تمام چرخ ها. مطابق 2.0 لیتری بنزینی چهار سیلندر موتور با یک موتور الکتریکی می فرستد و در مجموع 181 اسب بخار (و نامشخص مقدار گشتاور) به متقاطع را به چرخ های جلو. در ضمن یک اختصاص داده شده 7-hp موتور برق-ژنراتور در محور عقب انشعابات 40 پوند-فوت گشتاور بین چرخ های عقب در تقاضا در سرعت 45 مایل در ساعت. این است که اساسا همان پایین کشیدن AWD-e setup شما پیدا کنید در به روز رسانی Prius.

UX ویژگی های طبیعی و اکو درایو حالت های قابل دسترس از طریق پر از کنده درخت ساقه در بالای خوشه ابزار و محدود EV درایو حالت دکمه بر روی کنسول وسط. هر چند ترکیبی می تواند از لحاظ فنی لغزش به EV عملیات تا 71 mph چنین سرعت واقعا تنها قابل دسترسی در هنگام سرازیری سراشیبی. در عمل EV حالت است که به صورت خزنده در داخل و خارج از, وآمد و یا در اطراف پارکینگ.

2020-lexus-ux-250h-08061

یک جفت از درایو حالت انتخاب ساقه بیرون زده از خوشه ابزار هود عجیب و غریب, جزئیات, اما خوب ادای احترام به عجیب و غریب, Lexus LFA.

Antuan گودوین/Roadshow

در اطراف شهر UX 250h احساس می کند خیلی خوب با مناسب و معقول محوری کردن خط و پاسخگو شتاب دهنده حمایت هیجانی, گشتاور. UX را تعلیق و فرمان در حال محکم بسته شده که باعث می شود قد بلند هاچ بک احساس نسبتا زیرک در اطراف موانع شهری. شما نیاز دارید که nimbleness برای گول زدن چاههای; UX را کمی بیش از حد-شرکت تعلیق می تواند مجازات بیش از تکه های خشن از جاده ها است.

در سرعت های بالاتر متاسفانه UX ترکیبی انتقال قدرت به نظر می رسد به اجرا در خارج از آب. بزرگراه عبور می کند و ادغام عدم دلربایی که شما احساس می کنید در اطراف شهر در حالی که روحیه رانندگی -- که در آن شما می خواهم می خواهم به سرمایه گذاری در پاسخگو فرمان و تعلیق -- در حال ملاقات با wheezy, laggy شتاب. اختیاری F ورزشی تر و تمیز ممکن است به اثبات می شود بیشتر سرگرم کننده با آن ورزش-تنظیم سیستم تعلیق و دست و پا زدن شیفت اما بدون هر گونه قدرت فوق العاده من شک دارم. این نیست یک ماشین ورزشی; آن را سازگار با محیط زیست با ماشین ورزشی گرایش.

UX ترکیبی است که خیلی خوب در حال سازگار با محیط زیست, ماشین, بازگشت سازمان حفاظت محیط زیست حدود 39 مایل در هر گالن ترکیبی, 38 بزرگراه mpg و تا 41 mpg در شهر. که بد نیست برای تمام چرخ دیسک هیبریدی SUV و اساسا مطابق با فورد Escape AWD ترکیبی و تویوتا را RAV4 هیبریدی AWD. گسترش شبکه خود را شامل جلو-محور, مدل, چند, و , Kia Niro را 49 ترکیب و 51 شهر mpg ضربه تقریبا هر چیز دیگری در این کلاس دور قبل از پلاگین پیوستن به نزاع.

2020-lexus-ux-250h-08096

UX ترکیبی تمام چرخ ها سیستم درایو مشابه (اما قدرتمند تر از) تویوتا پریوس AWD-e.

Antuan گودوین/Roadshow

قیمت گذاری و رقابت

2020 لکسوس UX 250h موجود در پایگاه ($34,500) F Sport ($36,500) و لوکس ($39,700) سطح تر و تمیز. مدل پایه شبکه شما بیشتر از موجودی تسلی و لکسوس ایمنی Suite 2.0 فن آوری; با چند گزینه های اضافی وجود ندارد واقعا نیاز به فراتر از آن است. F Sport مدل از ویژگی های برخی از سیستم تعلیق و شاسی ترفند تهاجمی تر ظاهر طراحی شده و دست و پا زدن شیفت. در نهایت لوکس تر و تمیز رول در موجودی تسلی مانند حافظه صندلی فرمان و آینه یک قدرت moonroof و بهبود صدا. به عنوان آزمایش من مدل لوکس با حق بیمه رنگ سه گانه-پرتو چراغ, چراغ هود پارکینگ کمک و دیگر ویژگی های رول در $44,700 از جمله $1,025 مقصد هزینه.

UX است که یک کمی عجیب و غریب پرنده. آن متزلزل تعادل از سبک لوکس انتصاب و بهره وری می آید در هزینه هر ابزار واقعی. تویوتا خود RAV4 هیبریدی است و بیشتر قدرتمند تر و به همان اندازه کارآمد برای پول کمتر. هوندا CR-V ترکیبیبا وجود آن خصلت است که جذاب تر رانندگی کنید. این شلخته به دنبال Kia Niro دور و کارآمد ترین SUV من فکر می کنم بدون پلاگین. و در عین حال کسانی که نه "لوکس Suv ها" مانند UX; هیچ کدام ارائه می دهد بالا پایان موجودی تسلی و یا کیفیت مواد که لکسوس می کند.

برخی از افراد با کمی پول اضافی به دنبال شیک شهری اوباش که می ایستد جدا از جمعیت ممکن است پیدا کردن UX 250h به دقیقا آنچه که آنها دنبال آن هستید. برای بسیاری از, من فکر می کنم تکنولوژی نارضایتی های حمل و نقل فضایی به خطر انداخته و مالیات لوکس ممکن است هزینه های آنها حاضر به پرداخت.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن