هیولت پاکارد شرکت راه اندازی یک تعداد انگشت شماری از سیستم های تداوم کسب و کار و بازگشایی دفاتر میان COVID-19 بیماری همه گیر.

تلاش می آید به عنوان یک دسته از شرکت های فروشندگان راه اندازی محصولات بر اساس تلاش های اولیه با مشتریان است. تلاش های اخیر عبارتند از:

HPE رویکرد حول محور کنترل گسترش COVID-19 با آن نرم افزار و سخت افزار و خدمات است. این شرکت گفت: این مشتریان در فرودگاه عملیات پردازش مواد غذایی و خرده فروشی با استفاده از فن آوری آن برای اجتماعی فاصله تماس, ردیابی, touchless ورود, تب, تشخیص و واقعیت تقویت.

با توجه به شرکت بازگشت-به-کار و فن آوری مستقر هستند و توسط آن Pointnext واحد خدمات با استفاده از HPE EdgeLine سیستم ProLiant servers و آروبا زیرساخت ها است. سیستم تفکیک شبیه به این:

  • اجتماعی فاصله ردیابی و ردیابی بنابراین کارفرمایان می توانند اقامت در دستورالعمل. کارکنان می توانند با استفاده از بلوتوث را فعال کنید دستگاه اگر آنها بیش از حد نزدیک به یک همکار برای بیش از حد طولانی است. شرکت همچنین می توانید نظارت و مدیریت ماسک صورت استفاده از طریق تجزیه و تحلیل ترافیک ویدئو.
  • Touchless ورود با استفاده از دایره زنگی به رسمیت شناختن.
  • تب تشخیص با استفاده از دوربین های حرارتی ماشین یادگیری و تجزیه و تحلیل ترافیک ویدئو برای هشدار به کارکنان.
  • واقعیت افزوده و بصری از راه دور هدایت از راه دور عملیات تعمیر و نگهداری.
  • محل کار هشدار و به اشتراک گذاری اطلاعات از طریق نرم افزار و داشبورد بر اساس محل.

HPE در حال حاضر هوشمند خود را در محل کار به عنوان یک سرویس suite برای شرکت به مدیریت محل کار برای افزایش بهره وری, حفظ استعداد و کاهش هزینه ها و مدیریت COVID-19.

اخبار مرتبط:

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.nettny.im