هدرز موتور B3 (پراید قدیم) - سام تیونینگ

هدرز ها را میتوان بر اساس ظاهری که دارند، در دستههای متفاوت دستهبندی کرد، به این ترتیب شرکت تولید کننده باید اهمیت دقت به نکتههایی چون مشخصات موتور و فضایی که در اختیار آن است، یک دسته از همین قطعه را طراحی کنند. گونه های هدرز را می توان در سه نوع کرومی، فولادی و سرامیکی دستهبندی کرد؛ طراحی یک هدرز می بایست با توجه به موضوعاتی چون افزایش اقتدار هدرز، توجه به مقدار آلایندگی موجود و میزان تاثیری که بر مصرف سوخت میگذارد، طراحی شود. هدرز پراید یکی از از لوازمی است که به جهت ارتقاء شتاب و توان اتومبیل آیتم استعمال قرار میگیرد ، برای این‌که بتوانید نهایت راندمان را از اتومبیل پراید اخذ نمایید همین گزینه یکی از از موارد ضروری میباشد. طراحی و ساخت مانیفولد به صورتی میباشد که مرحله آن صیقلی نیست و زبر و ناصاف هم به حیث میرسد، از این جهت در هنگام خارج شدن گازها آلاینده، اختلالاتی دیده میشود، البته از آنجاییکه در طراحی و تولید هدرز پراید یورو4 فولادی از طرز خمکاری استعمال شده است، سطح آن صاف و صیقلی چشم می شود و به همین عامل خروج گازهای آلاینده به بهترین حالت ممکن حادثه میافتد. در صورتی که بخواهیم در ارتباط کلیدی طراحی همین قطعه بگوییم؛ باید گفت که این قطعه سطحی کاملا صاف و صیقلی دارد، چرا که درصورتیکه اینچنین نباشد و بر بر روی سطح آن زبری چشم شود، این زبری مانع از خروج گاز میشود، براین اساس ساخت و طراحی این قطعه را می توان یک عمل دشوار و تهی دست به دانش منحصر در نظر گرفت. در یک تعریف‌و‌تمجید کلی میتوان هدرز را یک قطعه فنی به جهت تیونینگ و همینطور تقویت موتور در لحاظ گرفت که در وقتی که ارزش خودرو بالا میرود و اشخاص بضاعت و توان خرید یک خودرو پرقدرت و کلیدی کیفیت را ندارند، مورداستفاده قرار میگیرد و آن را بر بر روی ماشین هدرز پراید یورو 4 فولادی کارگزاشتن می نمایند که نصب این قطعه باعث بروز ویژگیهای مختلفی در خودرو هم میشود. درصورتیکه در طراحی و ایجاد خودروی شما از قطعهی هدرز به کارگیری شود، گازهایی که به سمت اگزوز میروند، اهمیت سرعت و عملکرد بهتری از خودرو خارج میشود؛ از طرفی خودرویی که از این قطعه برخوردار است، گشتاور بیشتری دارد. نکتهای که در ارتباط اصلی طراحی و ساخت این قطعه با دارد، دوران و هزینهای می باشد که شما می بایست برای آن در حیث بگیرید، ساخت هدرز را می توان یک روند وقتگیر و پرهزینه بهحساب آورد که به این عامل بسیاری از خودروسازان آن را بهعنوان یک آپشن در لحاظ میگیرند که می بایست بهصورت جداگانه بر روی ماشین نصب شود و از آن بهعنوان یک قطعه فابریک به کارگیری نمیکنند. این دو قطعه از نظر محصول و ساختاری کلیدی یکدیگر تفاوت دارند، می توان گفت در هدرز پراید یورو 4 فولادی به جهت هر سیلندر یک خروجی در حیث گرفتهشده که پس از اشتعال و بالا وارد شدن پیستون در سیلندر، گازهای خروجی اصلی کمترین مقاومت از اگزوز خودرو بیرون می گردند و پروسهی انجام همین اتفاق اصلی هدرز پراید یورو 4 فولادی و در مقایسه با مانیفولد، بسیار سریع و آسانتر است و این موضوع خود میتواند بر خنکسازی موتور هم اثر گذاری داشته باشد. هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به داده ها بیشتری در ارتباط اهمیت هدرز فولادی پراید وب سایت خود باشید.