مقررات گرجستان DOT: قوانین راننده کامیون

علاوه بر این، ذرات گرد و غبار مانند و گازها می توانند صدمات زیبایی جبران ناپذیری به داشبورد و اثاثه داخلی وارد کنند، به همین مضمون‌ که برخوردهای جزئی که سبب ساز به گشوده شدن کیسه هوا می شود، می تواند پرهزینه باشد، حتی اگر صدمه ای نداشته باشد و صرفا آسیب جزئی به خودرو وارد شود. ساختار رانندگان حیاتی وجود صدمات به خودروها فقط جراحات کلیک کنید جزئی متحمل شدند. هدف کیسه هوای سه گوشه و کنار کمک به "بازداشت حرکت کلیدی شتاب بالا" سر میباشد و در نتیجه احتمال جراحت های ضربه مغزی در بازخورد را کاهش می دهد. در ایالات متحده، NHTSA تقریب زد که کیسه های هوا تا 1 سپتامبر 1999 جان بیش از 4600 نفر را نجات داده اند. اهمیت همین حال، تجربه استقرار تصادف در تاسیسات اول دهه 1990 نشان بخشید که بعضی از تلفات و جراحات جدی در واقع توسط کیسه هوا تولید شده است. اساسی همین حال، طراحی کیسه هوای او تنها زمانی به وجود آمد که او تجربیات خود را در فعالیت اساسی اژدرهای نیروی دریایی و رغبت خویش به جهت محافظت از خانواده خویش در جاده ها ترکیب کرد. او‌لین استعمال تجاری آن تا پس از انقضای حق اختراع در سال 1971 اجرا نشد و در آن دوران کیسه هوا در چند خودروی آزمایشی فورد کارگزاری شد. بعضا از ماشین های مدرن حساس یک سوئیچ به جهت غیرفعال کردن کیسه هوای سرنشین جلو هستند، در صورتی که از صندلی حافظ کودک در آنجا استعمال شود (البته خیر در استرالیا، جایی که صندلی‌های کودک رو به عقب در جلو که کیسه هوا تعبیه شده است، ممنوع است). همین خودروها اساسی پانل ابزار اولدزموبیل جور 1974 و یک دستور اختصاصی که حاوی کیسه هوای سمت راننده بود عرضه می شدند. جنرال موتورز اولین ماژول های کیسه هوا را مهم اسم "سیستم مهار بالشتک هوا" یا ACRS به بازار عرضه کرد. ناوگان نخستین ماشین های آزمایشی GM مجهز به کیسه هوا هفت مورد مرگ و میر را تجربه کردند که بعداً گمان می‌رود که یک عدد از آنها ناشی از کیسه هوا بوده است. کیسه‌های هوای هتریک و لیندرر هر دو مبتنی بر یک سیستم هوای فشرده بودند که به وسیله فنر، تماس اهمیت سپر یا این که توسط راننده آزاد می‌شد. تحقیقات بعدی در ده سال 1960 نشان اعطا کرد که هوای فشرده نمی‌تواند به ترازو کافی پر سرعت کیسه‌های هوای مکانیکی را باز نماید تا حداکثر ایمنی را تضمین کند، که باعث به کیسه‌های هوای شیمیایی و الکتریکی فعلی می‌شود. به جهت او‌لین توشه از یک انفجار کوچک از آزید سدیم به جای هوای فشرده در هنگام تورم به کارگیری شد. در همان سال اولی کیسه هوا در یک خودروی ژاپنی به نام هوندا لجند وجود داشت. این ویژگی ایمنی که اکثر اوقات احتراق خودکار نامیده می شود، یاری می نماید تا اطمینان حاصل شود که چنین دماهایی باعث انفجار تمام ماژول کیسه هوا نمی شود.