آیا پیشرانه پیستون متقابل به خودروها باز خواهد گشت؟

یک شرکت آمریکایی با نام Achates Power نسخه تازهای از موتورهای پیستون برعکس (به طور اختصاری OPE خوانده میشود) را ارائه کرده است. از عملگرها در سیستم هیدرولیک به منظور تبدیل قدرت سیال تحت فشار به قدرت مکانیکی استفاده می شود؛ به عبارت دیگر عملگر وسیله ای است که توان هیدرولیکی را به توان مکانیکی تبدیل می کند. استفاده مجدد از ترفندهای قدیمی چیز چندان جدیدی به شمار نمیرود اما بسیاری از ترفندها در دنیای امروزی منسوخ شده به نظر میرسند. شکاف افقی پیستون ها در زیر رینگ ها می باشد و به عنوان سد حرارتی ، از هدایت گرمای قسمت رینگ ها به بدنه پیستون-که دارای حداقل بازی نسبت به سیلندر است-جلوگیری کند. هنگام نصب حلقه های جدید ، شکاف ها باید جابجا شوند و هرگز مستقیماً با یکدیگر در یک خط قرار نگیرند تا از مسیری مستقیم برای خروج گازها جلوگیری شود. شکاف کوچک بین پیستون و دیواره سیلندر توسط حلقه های پیستون ، که در شیارهای روی پیستون در ناحیه ای معروف به تسمه پیستون قرار می گیرد ، پر می شود. پوشیدن در دیواره سیلندر یا دامنه لوله پیستونی می تواند منجر به فاصله زیاد بین پیستون و دیواره لوله سیلندری 4g92 pistons شود. یکی از شاخصهای ارزیابی عملکرد کارکرد موتور بررسی عیوب پیستون و راهکار برای برطرف شدن آن است، در ادامه قصد داریم که به این مطالب مهم بپردازیم تا اگر این مشکلات برای شما پیش آمده است بتوانید به راحتی آن را برطرف یا زمانی که به تعمیرگاه مراجعه میکنید بتواند اطلاعات درستی را به تعمیرکار ارائه دهید تا مشکل حل پیستون ولوو شود. در حالی که ما می خواهیم یک مهر و موم مقاوم در برابر گاز داشته باشیم ، ما همچنین نیاز داریم که پیستون به آرامی در طول سیلندر با حداقل اصطکاک حرکت کند ، بنابراین پیستون به کمی فاصله نیاز دارد. در واقع با فشرده سازی سوخت و هوا گرمای مورد نیاز برای مشتعل شدن را فراهم میسازد. بوستر خلاای، همان طور که ذکر کردم برای ایجاد فشار مورد نیاز در سیستم هیدرولیک مدار استفاده میشود.بوسترها از یک بدنه فلزی که شامل یک سوپاپ، یک دیافراگم، فنر برگشت دهنده، یک صفحه معلق،و میله ای که از مرکز بوستر میگذرد از یک سو به پیستون سیلندر اصلی و از سوی دیگر به پدال متصل است. این روش به صورت رایج در موتورهای 4 زمانه مورد استفاده قرار میگیرد. پیستون دمپایی قسمتی از دامنه را بریده و فقط سطوحی را که در جلو و پشت دیواره سیلندر قرار دارند باقی می گذارد. این طرح هنوز در موتورهای کامیون و تجاری بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد ، اما مدتهاست که در خودروها و موتورسیکلت ها با طرح سبک تری که به پیستون دمپایی معروف است جایگزین شده است. تندی از مفاهیمی است که در روزمره از آن استفاده میشود. این تانک دارای 63 تن وزن است که میتواند به راحتی یک کوه را بالا رفته و به اهداف را مورد هدف قرار دهد . رینگ های روغنی در دو طرف فنر قرار می­گیرند. آلومینیوم هنگام گرم شدن منبسط می­شود، و به همین جهت می­بایست رواداری کافی را برای حرکت آزادانه آن در داخل سیلندر پیش بینی نمود. دمای این قطعه هنگام حرکت بسیار بالا میرود و گرم میشود. این قطعه که عمل رفت و برگشت را درون سیلندر موتور انجام میدهد، منجر به تراکم مخلوط سوخت و هوا میشود و این مخلوط را برای فرایند احتراق آماده میسازد. به طور معمول سه حلقه پیستون روی یک پیستون وجود دارد و عملکردهای متفاوتی را انجام می دهند. هر گونه واحد هیدرولیکی که از یک پیستون یا پلانجر ساخته شده و درون یک محفظه ی استوانه ای توسط سیال تحت فشار کار انجام دهد، سیلندر نامیده می شود. ناحیه دیواره استوانه ای بالای حلقه فشاری، توسط حلقه ها جاروب نمی شود و بنابراین ساییدگی کمتری را متحمل می شود. سطح بالای پیستون تاج نامیده می شود. این حذف وزن را به حداقل می رساند و سطح تماس بین پیستون و دیواره سیلندر را کاهش می دهد ، بنابراین اصطکاک کاهش می یابد. موتورهای تولیدی مدرن اصطکاک بین پیستون و دیواره سیلندر را با استفاده از روکش های پیستون کم اصطکاک ، بیشتر کاهش می دهند. علاوه بر این ، بسیاری از موتورها پیستون را با استفاده از روغن اسپری شده در قسمت زیر خنک می کنند. اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد پیستون و گلویی جک هیدرولیک بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.