سنگاپور خرده فروشان باید ارزیابی مجدد استراتژی های دیجیتال پس از همه گیر
خرده فروشی کسب و کار در سنگاپور که یک بار نادیده گرفته نیاز به ارائه قوی آنلاین کانال در حال حاضر نیاز به ارزیابی مجدد خود استراتژی های دیجیتال به عنوان مصرف کنندگان انتظار می رود برای ادامه عنوان آنلاین خرید و ارسال-همه گیر. توجه نیز باید جهت حصول اطمینان از لجستیک و زنجیره تامین هستند تنگناها زمانی که آنلاین تقاضا و افزایش فروش.
کسب و کار خرده فروشی در حال حاضر باید متوجه باشید که دیجیتال دیگر نمی تواند تلقی یک جزء اختیاری از استراتژی خود را به عنوان مصرف کنندگان خواهد شد و انتظار می رود همه شرکت ها به حضور دیجیتال. آن است که لازم نیست یک خطر بیگانه مشتریان خود هشدار داد ری چو کشور سنگاپور برای نینجا ون. سنگاپور-بر اساس تدارکات اپراتور کار می کند با 35,000 شرکت های باربری در سراسر آسیای جنوب شرقی از جمله e-commerce, سیستم عامل, Lazada, Tokopedia, Zalora و Shopee و ارائه بیش از 1000 بسته در هر دقیقه است.
چو گفته ZDNet که نینجا ون سنجش زمان افزایش برخی از 2.5 برابر در آن بسته به حجم بیش از چند ماه گذشته سوخت با افزایش خرید آنلاین با توجه به امن محدودیت فاصله.
بالاترین بالا بردن فروش در خرده فروشی آنلاین خرید و فروش شرق آسیا با سنجش زمان در 141% در سال در سال در طول هفته منتهی به مارس 29 با توجه به پائولین لومر و جنوب شرقی آسیا و هنگ کنگ و تایوان مدیر حساب استراتژی برای مشتریان بزرگ در آگهی retargeting فروشنده Criteo. برای هفته پایان مارس 10 وجود دارد رشد 94%.
چندین دسته بندی محصولات نیز شاهد رشد فروش قابل توجه در این دوره به عنوان کشورهای منطقه قرار گرفتند جزئی مستندات از جمله لوازم حیوان خانگی مواد غذایی و آشامیدنی و مبلمان. برای هفته پایان مارس 10 در مقایسه با داده ها در ژانویه 2020, حیوان خانگی نظافت لوازم صعود 242% در حالی که مبلمان فروش رشد 125% و اره منبت کاری اره مویی پازل سنجش زمان یک نرخ رشد 214%.
لومر گفت: "تجارت آنلاین در حال حاضر تبدیل به نیروی حیاتی از مصرف کنندگان [در سنگاپور] و در سراسر جهان به عنوان ما در یک زندگی اجتماعی فاصله اقتصاد'."
چو گفت این افزایش در تقاضا در میان همه گیر بر نیاز برای کسب و کار خرده فروشی در نگاه به زیرساخت های فن آوری است که آنها را قادر به مقیاس به راحتی و که به اندازه کافی انعطاف پذیر برای ارائه گزینه های مختلف برای شرایط مختلف بازار. او افزود: اجازه می دهد صاحبان کسب و کار به سرعت واکنش نشان می دهند و تکیه کمتر بر دستی رفع هنگامی که مشکلات ظاهر.
نینجا ون خود را در مواجهه با چالش های متعددی که دولت محدودیت های نهفته بود خود شرکت های باربری و از این رو عملیات خود را. او توضیح داد که برخی از آن حمل و نقل همکاران و تا به حال به کار در کوتاه ساعت کار که به معنای تیم او کوتاه پنجره به انجام بسته بندی وانت.
چو گفت: "ما همچنین بیشتر نادرست بسته بندی بسته به عنوان شرکت های باربری را محدود کرده اند دسترسی به مکان و تجهیزات و مواد بسته بندی آنها به طور معمول باید برای تحقق سفارشات. این نتایج در افزایش آسیب دیده بسته برای مثال نشت از آیتم های مایع و یا از دست رفته بارکد. ما در حال کار با ما شرکت های باربری به حمایت و با آنها کار بر روی راه حل های آنها می توانند در طول این دوره است."
او اضافه کرد که این شرکت اقدامات ایمنی از جمله اجتماعی فاصله روزانه متوسط چک و مبهوت راننده شیفت همچنین تاثیر آن در بهره وری است که او گفت: غوطه ور توسط برخی از 20 درصد است. در همان زمان آن را به طور کلی بسته به حجم افزایش یافته بود به شدت وجود دارد و حجیم تر بسته به مدیریت که به معنای تحویل وسایل نقلیه به حال به بیشتر وانت و dropoffs به تهیه فضای مورد نیاز.
برای پرداختن به این مسائل نینجا ون گسترش آن ظرفیت نیروی انسانی جدید استخدام -- برای بهتر مطابقت با افزایش حجم -- اجرا کار اضافی شیفت و تمدید تحویل آن ساعت عملیات برای اطمینان از بسته رسیده گیرنده خود را.
او گفت: شرکت زیرساخت فناوری فعال آن در مقیاس بالا و در زمان "حدس و گمان" از وظایف خاص. این فعال استخدام های جدید نیاز به زمان کمتر به وسايلي با سازمان فرآیندها و سیستم های او اضافه شده است.
او همچنین اشاره کرد که نیاز به رسیدگی بیشتر و حجیم بسته منجر به بیشتر استخدام های جدید و تغییرات در راه نینجا ون انجام برخی از مرتب سازی فرآیندهای.
این بیماری همه گیر به حال نشان زنجیره تامین و لجستیک از جمله تحقق و تحویل به چالش های بالا اشاره کرد وانگ Xiaofeng, Forrester را تحلیلگر ارشد. مصرف کنندگان مواجه با مسائل مختلف از جمله خارج از بورس مورد و عدم تحویل اسلات او گفت:, و اضافه کرد که خرده فروشان
سنبله در آنلاین تقاضا نشان دشواری در حفظ زنجیره تامین پایداری و نیاز به بهبود لجستیک بهره وری وانگ گفت.
مجبور به بستن درهای خود را به خرده فروشان تا به حال به تغییر به سیستم عامل های تجارت الکترونیک به digitise کسب و کار خود و تنوع بخشیدن به جریان درآمد گفت: Wirecard معاون رئیس جمهور خرده فروشی Alson لاو. اما یک چالش کلیدی برای برخی از به سادگی با داشتن زیرساخت و دانش به انتقال آنلاین.
"در حالی که بسیاری از خرده فروشان شده اند قادر به انجام این کار بازیکنان کوچکتر ممکن است پیدا کردن آن را بیشتر به چالش کشیدن" Lau گفت. "حتی تاسیس e-commerce بازیکنان نیاز به بررسی زیرساخت های خود را با افزایش تقاضا و اطمینان خود را به شبکه می توانید از افزایش تعداد معاملات و کافی تدارکات پشتیبانی می کند."
لومر اشاره کرد که خرده فروشان آنلاین کار می کرد به نگه دارید تا با تدارکات خود را از شبکه های تحقق و موجودی در حالی که در همان زمان انتظارات مصرف کننده باقی مانده بالا با خریداران به دنبال فروشندگان به ارائه یک شبیه طیف وسیعی از محصولات آنلاین خود را در مقایسه با آجر و ملات فروشگاه.
فروشنده آنلاین به طور خاص شاهد یک انفجار در تقاضا در سنگاپور به خصوص در طول تمدید مدار شکن دوره, او گفت:. "در حالی که این در معرض ناکارآمدی در اجرای فرایند با توجه به کمبود نیروی انسانی در حمل و نقل و لوازم مصرف کنندگان خواهد شد به دنبال در چگونه فروشنده آنلاین مقابله با این بحران است. این مهم است برای این خرده فروشان به دوباره بجای اول برگشتن استراتژی و تاکتیک برای برقراری مجدد اعتماد به نام تجاری خود را," او اضافه شده است.
تصدیق کرد که تدارکات بود یک چالش کلیدی برای تجارت الکترونیکی و سیستم عامل چو گفت: نینجا ون با هدف ارائه پشتیبانی بهتر به مشتریان خود از قبیل ارائه به روز رسانی به موقع به تغییرات به عملیات خود در پاسخ به دولت جدید محدودیت و همچنین به عنوان راه خود را برای حمل و نقل مشتریان و بازار سیستم عامل برای به دست آوردن سریع قطعنامه از مسائل.
تدارکات اپراتور نیز به رسمیت شناخته شده وجود دارد و زمینه آن می تواند به بهبود از جمله چگونه آن را به کار گرفته استثنا موارد مانند گم شده و یا آسیب دیده اقلام و خطاب بسته دریافت کنندگان' نگرانی از طریق تیم خدمات مشتری, او گفت:.
شیر آجر به پشتیبانی بایت
سنتی آجر و ملات خرده فروشان به خصوص کسانی که تا به حال نه به طور کامل توسعه یافته کانال آنلاین در حال حاضر باید حرکت رو به جلو با اعمال نفوذ فن آوری های دیجیتال به پشتیبانی خود را از فروشگاه های آفلاین گفت: وانگ.
برای مثال آنها می تواند فعال کردن مشتریان به خرید آنلاین و انتخاب کنید تا سفارشات خود را در فروشگاه و یا فعال کردن خود پرداخت در فروشگاه های فیزیکی از طریق برنامه های تلفن همراه گفت: تحلیلگر Forrester.
این کسب و کار نیز باید به آن ضربه بزنید دیجیتال کانال های فروش و بازاریابی و ارتباطات, او گفت:. کانال های فروش می تواند تمدید از طریق سازمان خود سایت تجارت الکترونیک و یا شخص ثالث e-commerce بازار.
وانگ اشاره کرد که رسانه های اجتماعی نیز می تواند به عنوان یک خدمت موثر بازاریابی و ارتباطات در زمان فروش کانال.
او اضافه کرد که خرده فروشی سنتی سازمان که قبلا مقاومت در حال توسعه یک استراتژی آنلاین بیش از نگرانی های آن می تواند cannibalise خود آجر و ملات کسب و کار باید در اتخاذ اقدامات فوق و اهرم فن آوری های دیجیتال به بالا بردن کانال های آنلاین.
او همچنین بر اهمیت ایجاد حق kpi ها (شاخص های کلیدی عملکرد) و سیستم های اندازه گیری به طوری که اعتبار می تواند به درستی نسبت به کانال سمت راست. بازاریابی دیجیتال سهم به صورت آفلاین, خرید و فروش, برای مثال, باید, دنبال, به, باید آفلاین فروش اعتباری در تبدیل فروش آنلاین, بنابراین هر کانال درگیری می تواند برداشته شود, او گفت:.
لومر گفت: این کسب و کار را به نگاه بلند مدت به خصوص به عنوان خرده فروشی آنلاین در سنگاپور بود و انتظار می رود به آمار 2.73 میلیارد دلار آمریکا در سال جاری و $3.35 میلیارد دلار در سال 2023. با استناد به آمار و ارقام از eMarketer او افزود که در جنوب شرق آسیا خرده فروشی آنلاین بازار پیش بینی شده بود برای رسیدن به 35 میلیارد دلار در این سال و $52.86 میلیارد 2023.
"مصرف کنندگان به طور فزاینده ای دیجیتال زرنگ و دانا...رشد در اقتصاد دیجیتال را بازی بخشی در پیشرفت تجارت آنلاین ساخت omnichannel لازم است استراتژی برای کسب و کار به نگه دارید تا با تغییر چشم انداز" او گفت:. "سنتی تجارت بازیکنان که شک و تردید در مورد رفتن آنلاین نیاز به تجدید نظر در استراتژی کسب و کار خود را به نگه دارید تا به تغییر رفتارهای مشتری. داشتن یک نمای آنلاین است که دیگر یک گزینه است."
او پیشنهاد کرد که این کسب و کار می تواند شروع به همکاری با دیگران است که در حال حاضر حضور آنلاین. سنتی تجارت بازیکنان همچنین می تواند در نظر گرفتن کار با یک شریک قابل اعتماد است که قادر به کمک به آنها در ایجاد و رشد کسب و کار آنلاین خود.
وانگ گفت: "مصرف کنندگان امروز کانال-اگنوستیک خرده فروشان باید گرفتن و ارائه بدون درز تجربه خرید [برای مشتریان]."
قبل از COVID-19 بحران چو اشاره کرد بسیاری از کسب و کار بازدید e-commerce به عنوان کمکی برای داشتن یک آجر و ملات حضور. او پیش بینی شده است که این امر تغییر اجتماعی فاصله خواهد تبدیل به هنجار شده و این سازمان را به سرعت تنظیم و یا در معرض خطر بودن لبه توسط رقبا است که بیشتر مایل به وفق دهند.
"ما همچنین به طور فزاینده ای دیده می شود بیشتر کسب و کار را مستقیم به مصرف کننده مدل و سعی کنید به اهرم رسانه های اجتماعی و اثرگذارندهها به تعامل با مشتریان خود را," او گفت:. "ما به عنوان تنظیم برای یک پست-COVID-19 سناریو کسب و کار را باید به شکل از چگونه به تکرار در فروشگاه با نام تجاری تجربه در یک پلت فرم آنلاین. وجود دارد بسیاری از کم ریسک روش ها و راه حل های وجود دارد خارج وجود دارد برای کسب و کار پس از آن یک ماده از تجربه کار با یکی که با این نسخهها کار بهترین برای هر بخش کسب و کار."
Deridian Nurhalim محتوا بازاریاب برای خرید آنلاین خبرخوان iPrice گروه اشاره کرد که زمان تغییر نسبت آنلاین هزینه خواهد ادامه به تاثیر مصرف کننده و رفتار خرید پست-همه گیر.
"دسته بندی های ما یک بار تصور می شود غیر معمول و یا غیر منتظره' به عنوان یک خرید آنلاین در حال حاضر بالاتر از منافع" Nurhalim گفت. "ما گزارش اخیر مصرف کننده جستجو در سنگاپور نشان داد که مردم بیشتر احتمال دارد به خرید بیشتر منحصر به فرد و موارد لازم است آنلاین برای دیدار با نیازهای خود را در طول دوره قرنطینه نشان می دهد بهره بالا در این موارد."
مثلا غیر منتظره در تقاضا برای محصولات زیر دسته ها مانند الکترونیک و لوازم خانگی و بازی صعود از ماه فوریه به عنوان مردم با عجله به راه اندازی دفاتر خانه و آماده شدن برای بیشتر خانه پخت و پز و تبدیل به بازی های سرگرم بمانید در خانه.
پرسید که چگونه دولت می تواند انجام دهد به تقویت تجارت الکترونیکی اکوسیستم چو با اشاره به حمایت بیشتر از نظر زیرساخت برای بهتر تسهیل تماس تحویل. در این جنبه او را تحسین دولت سنگاپور را معرفی سراسر کشور قفل شبکه اما گفت: همچنین باید کشف گزینه های دیگر مانند فراهم کردن تدارکات اپراتورها به اشتراک گذاشته شده دسترسی به صندوق های پستی.
لاو به ذکر است که بیشتر مصرف کنندگان به احتمال زیاد ادامه خواهد داد به نفع کانال های دیجیتال به عنوان کشورهای گذار به حالت عادی پس از همه گیر و کسب و کار باید ادامه برای دیدن ارزش در حفظ این کانال در کنار سنتی روش های پرداخت.
"واحد بازرگانی خواهد بود که نتیجه طبیعی به عنوان کسب و کار انتقال از حالت زنده ماندن شروع به تغییر تفکر و تصور این که چگونه این جدید تر و کارآمد پرداخت کانال می تواند کمک به آنها را رشد و باز کردن مشتریان جدید را," او گفت:. "کسانی که در ابتدا و مقاوم در برابر نوآوری های دیجیتال و ترجیح داده برای انجام کارهای قدیمی' راه در حال حاضر بخشی از تکامل که رانده است ضرورت خواهد شد پایدار بسیاری از مزایای دیجیتال کانال های پرداخت مانند سرعت و انعطاف پذیری و امنیت است."
"صاحبان کسب و کار محلی باید بر روی بازگشت به کسب و کار به عنوان معمول است. در عوض آنها باید relook خود را آنلاین و آفلاین عملیات برای تبدیل شدن راحت تر و انعطاف پذیر و انسان محور در تمام کانال."
مربوط به پوشش
tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im