خرده فروشان آنلاین در سنگاپور در حال حاضر یک راهنمای مرجع است که مجموعه آنچه آنها باید ارائه در سراسر کل معامله چرخه از جمله تدارکات محصول پیگیری پرداخت می گرداند. منتشر شده توسط شرکت سنگاپور و سنگاپور استانداردهای شورای دستورالعمل ارائه یک چک لیست برای خرده فروشان خود را برای توسعه تجارت الکترونیکی در فرآیندهای سیاست و همچنین اطمینان از اطلاعات جامع در دسترس است به مصرف کنندگان است.

به نام ویژگی های مرجع (TR 76) اين دستورالعمل با هدف افزایش حضور آنلاین از کوچک و متوسط کسب و کار (SMBs) در گسترش تجارت الکترونیکی در بازار. مرجع راهنمای توسعه یافته توسط نمایندگان از سازمان های مختلف از جمله انجمن مصرف کنندگان از سنگاپور (مورد) و سنگاپور خرده فروشان انجمن (SRA), بازارهای آنلاین و خرده فروشان مانند Carousell, Shopee و FortyTwo Nanyang Polytechnic را در سنگاپور موسسه خرده فروشی مطالعات فروشندگان پرداخت و تدارکات ارائه دهندگان خدمات.

آنلاین خرده فروشی در این کشور شد اختصاص 5 درصد و 5.8 درصد از کل خرده فروشی در سال 2018 و 2019 بود گفت: سرمایه گذاری سنگاپور مورد SRA و سنگاپور استانداردهای شورا در یک بیانیه مشترک جمعه. با استناد به آمار و ارقام از سنگاپور گروه آمار آنها گفت: این تعداد صعود به 5.5 درصد در ژانویه و شروع به پریدن کرد به 17.8 درصد در ماه آوریل نشان داد که تقاضای قابل توجهی برای خدمات آنلاین در میان COVID-19 بیماری همه گیر.

دستورالعمل طراحی شده بودند تا به عنوان عملی مرجع برای e-خرده فروشان آنلاین و واسطه ها مانند e-بازار میرسد و تمام فرآیندهای کلیدی تجارت الکترونیکی معاملات. این بازه زمانی از قبل از خرید فعالیت های مرور و انتخاب, خرید و روش های پرداخت و ارسال-خرید فعالیت های که شامل اجرای, تحویل, ردیابی محصولات و بازده بازپرداخت و ارز.

در هنگام خرید مثلا TR 73 برجسته است که اطلاعات در مورد محصولات و خدمات در سبد خرید قرار داده باید به وضوح ذکر شده مانند شرح و در دسترس بودن محصول و یا خدمات گارانتی محصول قابل مالیات مانند واردات/صادرات هزینه پرداخت حالات و گزینه های تحویل.

به صورت آنلاین, بازار, راهنمای مرجع همچنین به تشریح فرآیندهای داخلی و کنترل است که باید در محل قرار داده برای مدیریت اعتماد بین, بازار, تجار و مشتریان. علاوه بر این اطلاعات بهترین شیوه در ارائه پشتیبانی از مشتری به آدرس نمایش داده شد انتقادات و پیشنهادات و شکایات.

شرکت سنگاپور مدیر کل کیفیت و تعالی Choy Sauw Kook گفت: “E-commerce یک جریان جدید از کسب و کار خرده فروشان تنوع از سنتی آجر و ملات فروشگاه. E-بازار و e-فروشندگان قادر خواهد بود به پیاده سازی حفظ و بهبود فرآیندهای داخلی و سیاست های مرتبط با کسب و کار به مصرف کننده و مصرف کننده به مصرف کننده معاملات. TR 76 نیز کمک خواهد کرد که این کسب و کار توسعه کسب و کار مشتری مدار سیاست ها و فرآیندهای به منظور افزایش ضریب اطمینان و اعتماد — ملاحظات کلیدی است که درایو رشد e-صنعت است.”

مورد, مدیر اجرایی, Loy نیویورک Jiun خواست کسب و کار به اتخاذ TR 76 دستورالعمل به خصوص که بیشتر مصرف کنندگان تبدیل به e-commerce در میان جهانی همه گیر. انجام می دهند تا اطمینان مصرف کنندگان می تواند دسترسی شفاف محصول و اطلاعات مربوط به قیمت گذاری و آنها را قادر به تصمیم گیری خرید آگاهانه گفت: Loy.

SRA را, مدیر اجرایی, گل رز تانگ اضافه شده است که خرده فروشی آنلاین خواهد سهم بیشتری از کلی خرده فروشی به عنوان COVID بحران همچنان به بازی. “ما به شدت توصیه خرده فروشان با استفاده از این فرصت برای رفتن و یا گسترش آنلاین تنوع و شیر مشتری جدید بخش هر دو به صورت محلی و در خارج از کشور” تانگ گفت که TR 76 کمک خواهد کرد کسب و کار مانند پیاده سازی تجارت الکترونیک “به طور موثر و کارآمد”.

سازمانها را مجبور به خرید دسترسی TR 76 از سنگاپور استانداردهای اما می تواند “برای یک مدت زمان محدود” راهنمای مرجع به صورت رایگان در شرکت سنگاپور سایت.

مربوط به پوشش

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de