SAP یاقوت کبود reimagined برای سال 2020: خوب, بد و زشت مسیحی کلاین کلیدی

مدیر عامل شرکت SAP مسیحی کلاین من چیزی ننوشته "تحلیلی" در حالی که برای. من دلچسب با برخی از چیزهایی که من شک د

توسط HEKAYATFARDAYEEMAAA در 3 تیر 1399
christian-klein.jpg

مدیر عامل شرکت SAP مسیحی کلاین

من چیزی ننوشته "تحلیلی" در حالی که برای. من دلچسب با برخی از چیزهایی که من شک دارم من به تکرار به شما – از شما بودند و هستند بیش از حد, اما آنها به سمت چپ من با شدید بلوک نویسنده. بنابراین تلاش برای چشم پوشی از بلوک نویسنده و هنوز هم مولد من زمان زیادی را صرف کار بر روی ویدئو (CRM Playaz مرتبط) و همچنین فکر آنچه که من قصد دارم برای انجام این کار با CRM فهرست پیگیریهای من در این سال (اتمام پایان این پست است). اما جمعه, ژوئن 15, 2020, مدیر عامل شرکت SAP مسیحی کلاین به سخنرانی و فقط می خواهم که این بلوک نویسنده فروپاشید و در اینجا ما هستند.

آنچه که من قصد دارم به رفتن را از طریق تنها خود را keynote نه این کنفرانس به عنوان یک کل از من نگرانی اصلی این است شیره را جهت و به طور معمول که تحت پوشش مدیر عامل سخنرانی در کنفرانس. کار او این است که نه فقط قاب رسیدگی صحبت می کنند اما به چشم انداز و جهت و اعدام از آن جهت برای این شرکت حداقل برای سال آینده. اما در این مورد به دلیل همه گیر ما مجبور به یک جهان مجازی است که متکی بر تولید دیجیتال و مشاهده من نیز به بحث در مورد آنچه SAP را به تولید خود رویداد مجازی و به خصوص شش جلسه است. وجود دارد درس آموخته می شود و شیوه های به تقلید و استانداردهای جدید هستند که مجموعه توسط بسیاری از شرکت های فن آوری که انتقال خود را در رویدادهای زندگی می کنند به دیجیتال. بحث در مورد آنچه SAP را در این سخنرانیها خوب و بد محتوا و تولید چیزی است که من فکر می کنم آموزنده است فراتر از فقط هنجار "آنچه (یا) در SAP جهت به عنوان تعیین شده توسط Christian کلاین و SAP را در هیئت مدیره است."

بنابراین این قطعه را میتوان به سه بخش است. تولید محتوا و جهت SAP در حال دو و در حالی که مستقیم و سوم است اعلام کرد که اگر شما از طرفداران از CRM فهرست پیگیریهای شما می خواهید به شنیدن. گاهی اوقات بحث از محتوا و تولید خواهد بود آمیخته اما من می خواهم به انجام بهترین من به عمد جداگانه دو.

بیایید شروع با گفتار خود را. اگر شما می خواهم به تماشای همه چیز را که من پیشنهاد می کنم شما را – در اینجا لینک به آن.

کلیدی

این بود که مسیحی کلاین را برای اولین بار به عنوان تنها مدیر عامل شرکت SAP و همه آن اشخاص. یک کار بزرگ در یک مرحله. در حالی که من اصلا به تعداد شرکت کنندگان, من حدس می زنم خود را مجازی مرحله بود خیلی بزرگتر از این به طور قابل توجهی اعداد است که یاقوت کبود تولید زندگی می کنند. من می دانم که برای مثال PegaWorld تولید چیزی شبیه 68,000 "شرکت کنندگان" برای مدیر عامل آلن Trefler سخنرانی و به طور معمول آنها را 15,000-18,000 زندگی شرکت کنندگان. SAP یاقوت کبود Reimagined تحت سلطه هفته گذشته فروشنده, اخبار, به طوری که اعداد من فرض بسیار زیاد شد. از آنچه که من جمع آوری مشکلات فنی آنها بود در آغاز این کنفرانس (ما قادر به جز از طریق توییتر) به علت غیر منتظره ترافیک سنگین است. که حداقل در قول را تایید می کند تعداد زیادی از اشخاص علاقه مند. من نمی گسل SAP برای محبوب تر از آنها معتقد بودند. تکنولوژی اشکالات در حال حاضر با کشیده پهنای باند اتفاق می افتد و SAP به حال ما منحرف به جایگزین کانال توییتر بسیار به سرعت. بنابراین نادیده گرفتن whiners بودند که به دنبال چیزی برای شکایت در مورد. تجلیل به SAP برای پیدا کردن "پچ" واقعا به سرعت.

مسیحی به کار گرفته شده خود را به خوبی به خصوص با توجه که آن را اولین بازی خود را و آن را در یک محیط غیر معمول تحت سلطه سبز صفحه نمایش و ارتباط با غیب مخاطبان است. او گاه به گاه و راحت پرداختن پنهان مخاطبان به طور مستقیم.

او با تمرکز بر سه موضوع است که ظاهرا در حال SAP در حال حاضر و آینده است. آنها عبارتند از:

  • پایداری
  • سودآوری
  • حالت ارتجاعی

قبل از ما به خاص آن ممکن است حس را به دنبال در تصویر بزرگ.

فراگیر شرکت روایت و پیام برای SAP در سه سال گذشته بوده است "هوشمند سازمانی است." این یک داستان عالی/پیام برای آنها زیرا آنها واقعا یکی از کمتر از یک تعداد انگشت شماری از شرکت های است که می تواند مدعی آن و حمایت از این ادعا دست زدن به عملیاتی نیاز دارد و تا حد زیادی تحلیلی نیازهای هر دو جلو و عقب دفاتر و چه استوار در میان است. دیگران اوراکل و کشش آن را کمی مایکروسافت. چه چیزی باعث این خصوص قانع کننده و گیرنده به خوبی به خصوص با تمرکز خود را بر تاب آوری شده است شیره را در دراز مدت تلاش های با زنجیره تامین و لجستیک. تحت قیمومیت سابق SAP رهبر هلا Zeine, در حال حاضر CPO در Celonis آنها قادر به ایجاد یک بسیار قوی دیجیتال عرضه راه حل های زنجیره ای است که به بهترین دانش من همچنان بالای کلاس خود است. با توجه به همه گیر کشش زنجیره تامین به درجه n ام و در حال حاضر به تظاهرات توده خالص و دامنه جسمی نگران کننده تحویل پیام در اطراف تابآوری و SAP در حال حاضر موجود و راه حل های آنها را مهم جهان برای تداوم کسب و کار, اما همچنین به طور بالقوه صرفه جویی در زندگی حداقل به طور غیر مستقیم از طریق استفاده از زنجیره تامین خود را از عملیات. SAP بسیار قدرت در این منطقه پشتیبانی از کسب و کار تابآوری در هر دو عادی و فوق العاده زمان و موقعیت و به عنوان هنجارهای تغییر SAP باقی مانده است تراز وسط قرار دارد به تغییر حتی با تلاش های موجود.

اگر من به قاضی همه چیز (و من judgy نیویورکر) من می گویند که وجود دارد این است که بسیاری در مورد SAP جهت اما وجود دارد یک مقدار مشخصی از سر خاراندن تن ناشنوایی که نشان داد تا در مکان هایی حتی اگر در جاهای دیگر وجود دارد کریستالی وضوح به این که تراز با جهان حتی اگر ما معلوم نیست که در آن جهان است.

تم ها: خوب, بد, این گم شده...

سه تاپیک بودند در هم آمیخته با SAP "هوشمند شرکت" شرکت روایت است. آنها هر دو استراتژی برای SAP رویکرد به بازار و سیگنال در جهت است که SAP انتخاب کرده است برای رفتن به 2020 تکامل می یابد.

پایداری

در اوایل سخنرانی خود مسیحی کلاین مجموعه موضوعی تن با این: "ما می تواند تبدیل به بیشتر انعطاف پذیر و پایداری سود و سودآوری پایدار است."

هیچ!! کاملا نه!!

من تا به حال این بحث با آنها در گذشته است. اجازه دهید من دوباره آن را می گویند. معادل پایداری را دلیل وجودی به عنوان سود است که به معنای واقعی کلمه اشتباه پیام برای ارسال به همه در کل جهان به جز ترین مزدور و زمخت کسب و کار buttheads – که در آخرین نگاه, نیست, واقعی بازار هدف. هدف از پایداری تکامل به عنوان یک جهانی نگرانی آن است که نگرانی جهانی. ما نیاز به انجام چیزی است که نه تنها فراهم می کند پشتیبانی از ما اقتصادی جهانی موتور اما در روند موجب صرفه جویی در زمین از فاجعه زیست محیطی است. پیام و تمرکز پایداری است نه "حمایت اقتصادی جهانی موتور." آن است که "نجات زمین از فاجعه زیست محیطی است." وجود دارد هیچ دیگر پیام. اقتصاد ضمنی اما آنها نه هدف. آن را دریافت ؟ نه...این...هدف.

به SAP اعتباری و به کمک من زمانی که مسیحی کلاین کنده به پایداری آن را به درستی می چرخاند و برای آنچه که واقعا ارزش است – آن کمک می کند تا جهان بود سالم و به مکانی بهتر برای همه ما. اما زمانی که با مدیر عامل شرکت صحبت می کند و تنظیم چارچوب نه تنها برای سخنرانی اما برای جهت شرکت خود را برای دوره های آینده -- به خصوص در میان دراماتیک عدم قطعیت – این عاقلانه نیست به فروختن خود و موقعیت خود را از سمت راست شروع به خاطر یک glib عبارت است. من باید فرض کنیم که این SAP 2014 ایده "پایداری = سودآوری" پرتاب شد در آن وجود دارد زیرا آن را برای تلفن های موبایل – و در نتیجه خوب خواهد بود رسانه های اجتماعی soundbite. متاسفانه این نوع تفکر suborns چشم انداز و ماموریت و استراتژی. برای اینکه عادلانه این نوع قابل هضم بازاریابی شایع در سراسر صنعت در انواع فرمت های. مثال دیگر فقط به شما برخی از زمینه نیاز است برای برخی از دلیل مبهم به چشم انداز خود را تعریف شرایط که همه شروع با همان نامه است. به خصوص C. اما حتی D و P را دریافت کنید برخی از بازی. در اینجا یک مثال است. در اینجا یک مثال دیگر. یکی دیگر از. یکی از آخرین چهار Cs از ارتباطات کسب و کار است به خصوص مضحک به دلیل پاسخگویی به نیاز 4 Cs یک چهارم ارتباطات است. یکی از C از ارتباطات ارتباطات است. من فکر می کنم که باعث می شود نقطه است. تفکر هوشمند می خورد glibness برای ناهار. پیتر دراکر نمی گویند این است. من. شما می توانید صدای جیر جیر آن.

حتی اگر این faux pas برای SAP, من می دانم که آنها نمی فکر می کنم از پایداری صرفا از لحاظ ارزش به درآمد. به عنوان دور برگشت به عنوان 2018 SAP بدست کرده بود گذشته است که کهنه و فقط اشتباه پیام عمومی و در واقع کار خوب خود در توسعه پایدار به خصوص در اطراف کاهش ردپای کربن که در آن مطلقا و به درستی به آن تعلق دارد – تحت نظارت "خوب برای انسان و زمین است." در این نگاه تجاری آنها با کلایو اونز در سال 2018 است.

که شیره که من می خواهم برای دیدن. یک کسب و کار است که علاقه مند به انجام خوب و همچنین به عنوان کسب و کار – و رابطه بین آنها را. و منظورم "پایداری = سودآوری" وقتی که من می گویند که.

تابآوری با نام مستعار انعطاف پذیری

قدرتمند ترین پیام اطراف بود تابآوری به خصوص که ما تحمل یک بیماری همه گیر و جهانی اختلال شد تابآوری. SAP تمرکز بر زنجیره تامین و تدارکات و پشت دفتر ما در طول زمان بحران شده است شاید نمی سکسی, اما یک ابتکار مهم با عرضه زنجیر کشیده به نقطه شکستن. من گزارش این بازگشت در ماه آوریل زمانی که SAP منتشر شده تعدادی از برنامه های کاربردی به صورت رایگان به نه تنها مشتریان خود را به جهان به طور کلی برای کمک به تقویت زنجیره تامین به عنوان آن بود که تقریبا کشیده و جدا از هم در آن زمان به دلیل وحشت از محور انبوه افزایش تقاضا است. به یاد داشته باشید بزرگ کاغذ توالت کمبود 2020? آه صبر کنید...هنوز تمام نشده است. اما SAP به رسمیت شناخته شده و مسئولیت خود را نه فقط به عنوان یک کسب و کار, اما به عنوان یک شهروند شرکت ها و انجام داد و همچنان به انجام کاری به صورت کلی خوب است.

مانند هر چیز دیگری (نگاه کنید بعد) کلید تمرکز در اطراف این سه تم نیست این کلمات سخن گفته اما این اقدامات گرفته شده است. و آن را فقط به اقدامات صورت گرفته بلکه هدف رانندگی اقدامات است. آن می رود به قلب چیزی است که من شده اند گفت: چند ماه گذشته به همه کسب و کار:

شما در نظر گرفته خواهد شد بعد از آن چه شما انجام دهید در حال حاضر.

تابآوری هر چند چیزی است که SAP نه تنها می تواند interweave در آن پیام اطراف هوشمند شرکت اما چیزی که آنها واقعا می تواند حمایت از بازار ، آنها را به ابزار و راه حل های به عنوان به خوبی به عنوان تجربه و تاریخ به تعامل با شرکت در هر سطح از تداوم کسب و کار به حمایت از گذار از سنتی به دیجیتال و زنجیره تامین.

سودآوری

من قصد دارم به چشم پوشی از این به طور کامل. واقعا نیاز به کمی به هیچ توضیح.

گم شده

من نمی دانم اگر شما متوجه شده اما من ساخته نشده و یک مرجع واحد برای SAP CX. عجیب و غریب به شما نمی گویند پس من واقعی wheelhouse ساکن در سرزمین CRM CX و CE. شما می دانید که چرا من ساخته نشده و هر گونه منابع? چرا که به غیر از مختصر محرمانه اشاره به C4HANA وجود ندارد هر گونه بحث در SAP CX و این حیرت انگیز و خودنمایی نظارت است که نه فقط به خاطر اینکه من یک CRM/CX/م مرد. این کامل و فوق العاده گیج کننده حذف می آید پنج سال پس از خود محوری به مشتری تجربه مشتری و نامزدی (2015) و سپس آنچه را که آنها به نام pivot بود اما یک 360 درجه چرخ زدن در سال 2018 به تجربه مشتری و تعامل مشتری. خواندن این پست من نوشت و در سال 2018 را پوشش می دهد که هر دو محور و چرخ زدن.

برای نشان دادن تعهد و نیت آنها در نهایت خلاص شدن از شر SAP Hybris نام و آن را تبدیل به شیره CX. سپس آنها جلو رفتم و صنعت افسانه باب Stutz, the Godfather CRM تکنولوژی (توانم بگویم که اگر من می خواهم به) به عنوان رئیس جمهور CX (در اینجا این است که ظاهر خود را در CRM Playaz حدود 45 روز پیش) و درخشان CX صنعت تحلیلگر Esteban Kolsky به خود CX استراتژیست. که به نظر می رسید نشان می دهد که SAP بود جدی در مورد خود محوری/چرخ زدن به مشتری و به CX/CE و CRM به طور کلی.

بنابراین من فکر کردم.

اما که رفت اگر مسیحی کلاین کلیدی است که هر شاخص. هیچ نشانه ای که SAP متعهد شد به خود CX عمل پس از مدیر عامل سابق بیل مکدرموت به معنای واقعی کلمه اظهار داشت: برای ثبت است که مشتری و CX بودند SAP مهم ترین طرح های. من می دانم که SAP رفتن به من می گویند که "هی ما هنوز متعهد به مشتری است." من می دانم که. من نمی معادل تعهد به مشتریان به عنوان تنها تحقق به CX راه حل. بنابراین حتی نمی رفتن وجود دارد ، که گفت: چگونه انتظار دارید در خدمت هوشمند شرکت اگر CRM, مشتری تجربه مشتری و تعامل راه حل نیست بخش عمده ای از آن قابل مشاهده نمونه کارها و پلت فرم ؟ که به نظر نمی رسد آشکار هنگامی که وجود دارد هیچ تاکید در همه در آن است.

گوش دادن به به 2018 و درآمد سه ماهه تماس با بیل مکدرموت و سپس مدیر عامل و در حال حاضر مدیر عامل شرکت ServiceNow. در اینجا خلاصه ای از آن را از یک پست توسط ZDNet سردبیر لری Dignan:

"مدیر عامل شرکت SAP بیل مکدرموت است هماهنگی با شرکت خود در پشت next-gen CRM پلت فرم است که به طور مستقیم هدف در Salesforce. اطلاعات بیشتر در مورد این تلاش ها کمیاب هستند-حداقل تا زمانی که SAP یاقوت کبود در ماه ژوئن اما McDermott را "ما می خواهیم CRM" سرود افزایش یک سوال جالب: چقدر آسیب پذیر است Salesforce?

McDermott, صحبت کردن در SAP سه ماهه اول سال جاری درآمد کنفرانس تلفنی نمی تواند به توقف صحبت کردن در مورد CRM. تحلیلگران همچنین همراه و پرسید: یک دسته از CRM سوالات. در گسترده سکته مغزی McDermott نشان داد زیر است:

  1. CRM نیاز به باز آفرینی در راه است که روابط به پایان پروسه به جلویی.
  2. ابر را قادر می سازد یک شرکت مانند SAP به بیشتر خط از کسب و کار و دفتر جبهه.
  3. SAP ادغام Gigya و انجام آن را بزرگ CRM فرصت است.
  4. مشتریان در حال تبدیل شدن نگران Salesforce را قیمت گذاری و کیف پول به اشتراک گذاری."

نادیده گرفتن احمق #4 دیدگاه در Salesforce -- به این دلیل که یکی از چیزهایی که من نمی خواهد گوش دادن به فروشندگان است نظرات خود را در رقبای خود را -- این است که چه شد تمرکز از یاقوت کبود 2018 و در حال حاضر به نظر می رسد پاک شود. من می دانم که مدیران باید برای پیدا کردن جهت خود را. من که. اما به محوری 180 درجه دوباره به چیزی که واقعیت را نادیده می گیرد – CRM بزرگترین کسب و کار بازار نرم افزار در جهان – CX و تعامل مشتری تنها را که مشتری رو به بازار حتی بزرگتر – که SAP یک سرمایه گذاری قابل توجهی در آن یک اشتباه بزرگ است.

اگر من در SAP من بلافاصله انکار آنچه من می گویم و سپس ارسال یک توجیه در مورد تعهد خود را SAP CX و در نتیجه به مشتری رو نیاز است که شرکت اند. من نمی گویم آنها متعهد است. من گفت: آنها نشان دادند که هیچ شواهدی از آن را در خود جاری و آینده جهت.

تولید: این مهم در عصر دیجیتال

در اخیر CRM Playaz قسمت منتهی به PegaWorld دان Schuerman, CTO از Pegasystems و نه مرد بسیار جذاب بود واقعا مهم مشاهده/بینش: از آنجا که از زمان جهانی جسمی و بحران های اجتماعی زمانی که آن را به چگونه کسب و کار باید به فکر می کنم در مورد چه چیزی و چگونه آنها در حال حاضر به صورت "ما در حال حرکت از تئاتر به سینمایی."

که مشاهدات قطعی است یکی است. ما در حال زندگی در یک جهان که در حال حاضر ممکن است شل شدن محدودیت بوده ولی از طریق مستند در خانه و محدودیت های شدید اعمال شده بر روی هر سیستم فیزیکی کسب و کار. دیجیتال تلاش ها در حالی که نه کامل دمیده تحول که نیاز به مقدار زیادی بیشتر از استفاده بیشتر از ابزار دیجیتال در حجم (یک موضوع برای یک روز دیگر) هستند که ما چگونه با یکدیگر ارتباط برقرار در حال حاضر و برای آینده قابل پیش بینی و صادقانه فراتر از آن است. من فکر نمی کنم ما در حال رفتن به همان پارادایم و روش ها است که ما تا به حال – هر چند که احتمالا توضیح واضحات.

چه معنی که هنگامی که یک کسب و کار ارائه خود را به بقیه جهان است که ممکن است تماشای و گوش دادن است اما از لحاظ جسمی نامرئی و یا در اکثر عملا نشان داده?

برای چند سال من شده اند ساخت نقطه به مشتریان و بازار به عنوان یک کل است که در کسب و کار فن آوری, صنعت, آن را دوست دارم یا نه, ما در جهانی زندگی تعریف شده توسط تلاش است که Salesforce و به خصوص Marc Benioff شده است. تلاش های خود را نه تنها رانندگی اطلاعات به بازار و به حوزه, اما آنها ساخته شده است یک تعامل با فرهنگ و یک ماشین بازاریابی است که به حداقل می گویند, theatrical. موفقیت خود را در انجام آن که راه مجموعه نوار آیا رقبای خود آن را دوست دارم یا نه. در نتیجه یک تکه از مشاوره من همواره گفته مشتریان من (هر چند نه Salesforce پس خوب...) است "شما باید بیشتر تئاتر." و به نقطه ای برخی از آنها شد و از آن ساخته شده تفاوت. استفاده از تئاتر – بازیگری استادانه درست شده, رنگارنگ, تصاویر معنی دار, حرکت همه باعث ایجاد هیجان انگیز, اگر به خوبی انجام می شود به این نقطه تلاش است که تاثیر عاطفی. داستان سرایی است که بخشی از تئاتر به عنوان مقدار به عنوان لباس های مجموعه و بازیگران, پس به صحبت می کنند. گاهی اوقات آن را فقط رنگارنگ دهانه به زنده همایش ها. یکی از بهترین آنهایی که من تا به حال دیدم – انجام شده توسط ادوبی در سال 2018 شد زنده کنفرانس راه اندازی دیوار تصویری به نرم افزار Adobe Digital Marketing اجلاس در لاس وگاس. من یک ویدئو از آن که من با تلفن من از 60 ثانیه از آن است که بزرگ نیست اما آموزنده است. در صورت تمایل به من بپرسید و من آن را برای شما ارسال (ایمیل من در ایمیل paul-greenberg3@the56group.com). در اینجا یک تصویر در هر مورد.

اما تئاتر بستگی به این رویداد زندگی می کنند و حتی بیشتر از آن بستگی به مجازی. در حال حاضر ما نیاز به فکر می کنم cinematically چون محرک و سیگنال در یک رویداد مجازی متفاوت از یک زندگی. علاوه بر این روشن شده است برای چند سال گذشته است که تصویری بود و به طور فزاینده ای محبوب ترین وسیله برای مصرف محتوا. داده ها وجود دارد. اتمام 55 تصویری آمار در بازاریابی biteable.com اگر شما می خواهید قوی تایید قدرت تصویری. چند تا از آنها را واقعا standout به خصوص با توجه به زمینه همه ما در زندگی:

  1. شش نفر از 10 نفر را به جای تماشای آنلاین ویدئوها از تلویزیون. (گوگل)
  2. توسط 2022, فیلم های آنلاین را تشکیل می دهند بیش از 82 درصد از تمام ترافیک مصرفی اینترنت — 15 برابر بالاتر از آن در سال 2017. (سیسکو)
  3. 59 درصد از مدیران اجرایی می گویند که آنها خواهد بود و نه سازمان دیده بان ویدئو از خواندن متن. (Wordstream)
  4. بینندگان حفظ 95 درصد از یک پیام زمانی که آنها آن را در تماشای یک ویدئو در مقایسه با 10% هنگام خواندن آن در متن. (Insivia)
  5. 72 درصد از مشتریان ترجیح می دهند اطلاعات در مورد یک محصول یا خدمات از طریق ویدئو. (HubSpot)
  6. ویدئوها جذب 300% ترافیک بیشتر و کمک به پرورش منجر می شود. (MarketingSherpa)
  7. 85 درصد از مصرف کنندگان می خواهید برای دیدن بیشتر محتوای ویدئو از مارک های. (HubSpot)
  8. 71 درصد از مردم به تماشای فیلم بیشتر از آنها از یک سال پیش. (HubSpot)

این تنها یک مورد به صورت تصویری – و دیگر 47 فقط افزایش آن را حتی بیشتر. به همین دلیل است که سینمایی است که منظور از روز است.

چه SAP در اینجا انجام شد ضربه یکی از پارک به نقطه ای که cinematics از به معنای واقعی کلمه کلیدی مجموعه استاندارد برای تمام کنفرانس ها آمده است. آنها انجام یک کار درخشان از تولید محتوای آنها نیاز به رسیدن به صدها هزار نفر که به احتمال زیاد یا مشاهده رویداد زندگی می کنند و یا می تواند در هفته های آینده.

فکر می کنم در مورد آن. این چند واقعی مردم, بسیاری از رنگ سبز صفحه نمایش در یک کنترل از راه دور محیط زیست بسیاری اگر نه همه عکسبرداری از ویدئو در حال انجام در عالی پهنای باند بهینه شده با کیفیت بالا – از مکان های از راه دور در سراسر جهان است. در عین حال کیفیت cinematics می کردن نمودار فوق العاده و داستان گفته بودن استفاده از آنها را با رنگ سبز نمایش درخشان انجام می شود. من صحبت کردن به مطالب – که چیزی است که من آدرس بالا. من صحبت کردن به روایت پشتیبانی شده توسط cinematics. است که حداقل تا کنون با توجه به این که همه ما در حال تلاش برای پیدا کردن راه ما در این جدید (کلاه نکته به فیل Fersht) غیر طبیعی است که تبدیل شدن به یک جدید عادی – هر چند هنوز وجود دارد. اما شیره آن را به میخ. و تمام رقبای خود نیاز به تماشای سخنرانیها و برخی از جلسات دیگر (نه همه آنها) و یاد بگیرند که چگونه چیزی است.

اما و...وجود دارد "اما" در اینجا...که منجر به یکی از بزرگ conundrums از جهت SAP. ترکیبی از درخشش cinematics با سر خاراندن حرکت بود که آنقدر شدید است که من نیاز به قرار دادن Neosporin در پوست سر.

این معمای بزرگ: من نمی توانم شنیدن اقیانوس, اما من می توانید ببینید جریان

در طول نطق اصلی من دیدم چه ممکن است یکی از بزرگترین مطالعات موردی من تا کنون دیده اند در شرایط از آنچه یک مطالعه موردی در این دوران نیاز به. چه ویژگی تولید یک مطالعه موردی از شما بپرسم ؟ شاید شما بپرسید اما من به شما بگویم به هر حال.

  1. آن نیاز به نشان می دهد استفاده از آن فروشنده solutions, ابزار, خدمات, اما در یک راه ساده – با تمرکز مستقیما بر روی مشتری فعالیت است.
  2. اگر در فرمت های تصویری به خصوص نمی تواند آن را اجرایی ارشد در مشتری شرکت صحبت کردن در مورد عظمت این فروشنده.
  3. اگر در فرمت های تصویری می توان آن را یک روز در زندگی از این شرکت و ایده آل – که البته از آن روز (با استفاده از فروشنده راه حل بودن ضمنی و صریح که در آن مورد نیاز است) در شرکت مشتری/شرکت اکوسیستم.
  4. آن را باید قادر به طنین انداز با زندگی کسانی که به تماشای و یا خواندن آن. معنی حتی اگر آن را به یک مشتری خاص جهانی طبیعت از فعالیت ها نیاز به ارائه در راه است که باعث می شود خواننده/بیننده می گویند "من می توانید ببینید که." چرا که در روش های دیگر آنها "است."

به آن نیاز دارد برای نشان دادن ارزش محصولات/خدمات اما در اینجا آن veers کمی بسته به نوع فرمت. اگر آن را در فرم قابل خواندن وجود دارد نیاز به برخی از داده ها برای نشان دادن "قابل اثبات" ارزش راه حل/محصولات/خدمات ، اگر این فیلم به آن نیاز دارد برای نشان دادن اثربخشی راه حل/محصولات/خدمات در حمایت از اصطکاک عملیات کسب و کار و تعامل با مشتری و متعاقب آن بهبود تجربه مشتری با مطالعه موردی موضوع شرکت. داده های گرافیکی نیز می تواند بخشی از آن است.

وجود دارد بیشتر به این, اما من آن را ترک که در آن.

SAP این کار را با مشتری خود را. آنها نشان دادند که مشتری خود را تجربه مشتری از طرف مصرف کننده بر روی دستگاه تلفن همراه خود را برای بیشتر قسمت ها نشان داد و آنچه اتفاق افتاده است زمانی که مشتری/مصرف کننده که با استفاده از دستگاه تلفن همراه ساخته شده سفارشی انتخاب برای آنچه آنها می خواستند برای خرید. سپس آنها نشان داد که گردش عملیاتی مورد نیاز تولید و چرخه زنجیره تامین فعالیت های لجستیک حمل و نقل و تحویل و مصرف کننده تحویل گرفتن محصول خود را و پیگیری و بازخورد از مشتری/مصرف کننده به شرکت و غیره. پایان به پایان اکوسیستم در عمل و SAP را به عقب و جلو دفتر پلت فرم حمایت از آن است.

فوق العاده است. واقعا. یکی برای سنین.

اما...دوباره با buts.

شما متوجه خواهید شد که من از سمت چپ مشتری. دلیل این بود که مشتری معمای. درخشش مورد مطالعه خدشه دار به انتخاب مشتری می باشد. مشتری بود پورشه. و مصرف کننده که به عنوان مسیحی (دوباره چه...?) خرید سفارشی ساخته شده پورشه است.

این تن ناشنوا است. در یک نقطه که در آن در ایالات متحده به تنهایی بیش از 13.3 درصد از نیروی کار (بیش از 21 میلیون نفر) در حال از کار جهان است غوطه وری را به یک رکود عمیق و شاید حتی افسردگی خود را انتخاب مشتری چیزی است که فقط ثروتمندان می توانید در نظر بگیرید حتی در زمان خوب? چه....?

تن-ناشنوا است.

سازمان دیده بان مورد مطالعه است. شما خواهید دید آنچه منظور من هر دو فوق العاده با کیفیت از مفهوم و تولید و فقط اشتباه انتخاب مشتری.

که شرم واقعی چون فرمت و اجرای این مطالعه موردی نشان می دهد که SAP تفکر در اکوسیستم و پلتفرم های آن نشانه خوبی برای آینده خود را وقتی که می آید به هوشمند سازمانی, اما آن را نیز به قلب همین دلیل آنها گاهی اوقات فقط به دست آوردن کشش که این درخشان از شرکت های نوآورانه می تواند دست آوردن. آنها سفر خود را ،

در مجموع...

به عنوان سخت به عنوان من در SAP, من فکر می کنم که با وجود عمده کمبود آنها شروع به تعریف یک "پایدار" جهت خود را. چرا که آنها رفتار ستودنی در این دوره از بحران هر دو در این بیماری همه گیر و در نظر گرفتن اقدامات علیه نژاد پرستی و برای تنوع (مثلا یک گوش دادن به بیانیه افتتاحیه Q&A با SAP هیئت اجرایی) اقدامات خود را در طول بحران و حمایت خود را از تعهد به پایداری و به ویژه برای انعطاف پذیری است. این تم تنها طنین انداز اگر شما می توانید نشان می دهد که اقدامات شما مایل به گرفتن و سرمایه گذاری شما مایل به ایجاد. فقط گفت: همه چیز شما را ندارد ، آنها اقدام به نمایندگی از تعهدات است که آنها را.

خبر خوب این سال است که آنها مستحکم هوشمند شرکت خود را به عنوان هسته اصلی روایت و آن را تراز می کند واقعا به خوبی با هسته ای خود را عرضه می کنند. آنها interwove معنی دار, تم اطراف پایداری ارتجاعی و سودآوری – تم است که ما به عنوان عدم اطمینان به بازگشت به کار – و یا حداقل کسانی که بازمانده عناصر چه کار بود – لزوما آنها نگرانی هایی است که کسب و کار و مشتریان خود را در مورد زندگی آنها زندگی می کنند جهان آنها در زندگی و کسب و کار است که آنها انجام.

همه خوب است.

تن ناشنوایی از انتخاب مشتری – آن بد نیست اما زمین بسیار مخربی.

اما حذف از CX به عنوان بخش عمده ای از تفکر خود و احتمالا نمونه کارها خود را است که بسیار نگران کننده برای من – به عنوان آن را به وضوح خواهد بود.

بنابراین همه در تمام آن مخلوط شده است. من این را تحسین SAP برای برخی از آنچه که من شنیده ام باقی می ماند و از طرفداران این شرکت است. من تحسین تعهدات خود و دستاوردها نه تنها به طور کلی, اما به خصوص در طول همه گیر/ناآرامی های اجتماعی که در آن آنها شده اند پاسخگو با نه فقط mea culpas که به نظر می رسد همه به پرتاب در اطراف در مورد نژادپرستی نظاممند اما با عمل است که مهم است.

اما آنها نیاز به پاسخ به گیج کننده عدم CX به عنوان بخشی از خود را جهت استراتژیک است. در عین حال یکی دیگر از محوری یا فقط نظارت است که می توانید آنها را تعمیر کنید ؟ من دوست دارم آن را به توان دومی اما من صبر کنید برای شنیدن.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب