سامسونگ AppStack هدف را بسته نرم افزاری, ابر نرم افزار, سخت افزار, تخفیف برای موسسات کوچک و متوسط

سامسونگ شرط بندی است که آن را می تواند به تقویت دستگاه چاپگر دیجیتالی از طریق سرپرستی برنامه بازار به نام AppStack که قادر خواهد بود به ارائه بسته های نرم افزاری و تخفیف از طریق یک سری از همکاران از جمله Google Cloud.

از ویژگی های خاص

The new SMB stack

جدید بودن پشته

چیدن درست tech فروشندگان خود را کوچک و یا متوسط کسب و کار می تواند سخت باشد به خصوص با ابر و همه چیز را به-عنوان-یک-ارائه دهندگان خدمات دادن به شما دسترسی به سطح سازمانی آن است. ZDNet موسسات کوچک و متوسط کمک می کند تا ساخت یک تکنولوژی پشته است که به ترویج نوآوری و را قادر می سازد رشد.

ادامه مطلب

تلاش در ابتدا مشخص شده در اکتبر قرار می دهد سامسونگ B2B در وسط SMB حرکت به ابر و اهرم بسته نرم افزاری تخفیف و مدیریت اشتراک ها در یک مکان. AppStack در مفید آمده می تواند برای کسب و کارهای کوچک با کمتر از 100 نفر از کارکنان بوده که whacked توسط COVID-19.

همچنین: COVID-19 محل کار سیاست | Samsung Galaxy XCover طرفدار: cheat sheet

یک نسخه ی نمایشی برای AppStack را در فرآیند خرید شامل تخفیف برای Google Cloud Suite G و e-signature برنامه signNow. همکاران نیز شامل eBillity, Paymo در راه اندازی با تغییرهای Freshbooks ClickUp, Opentext زوم و Pipedrive بر روی آن ضربه بزنید. AppStack خواهد شد معاون برنامه توسط تابع به عنوان به خوبی به عنوان صنعت.

AppStack دسترسی به طور کلی در دسترس بعد از این تابستان در دسترس خواهد بود به سامسونگ موجود در سایت تجارت الکترونیک برای کسب و کارهای کوچک و همچنین سامسونگ فروشگاه. هر دو خواهد بود رابط به همان باطن است. اشتراک نرم افزار دارای 10% تخفیف می رود که بالاتر اگر سخت افزار همراه شده است.

سامسونگ در حال راه اندازی AppStack در آن سامسونگ تجربه مجازی: بازگشت به کسب و کار کنفرانس دو روزه بود. Taher بهبهانی مدیر کل برای سامسونگ B2B تقسیم تلفن همراه و دیگر مدیران برجسته شرکت های B2B استراتژی در keynotes.

"ما می خواهیم برای فعال کردن کسب و کارهای کوچک به انجام آن را یک بار و آن را درست انجام دهد" گفت: بهبهانی. "کسب و کار می خواهند برای اجرای کسب و کار خود و نه تکنولوژی."

appstack-samsung-b2b.png

بهبهانی گفت که سامسونگ در کسب و کار B2B بیش از 100 میلیون فعال دستگاه های تلفن همراه در این زمینه با 52 ٪ از مشتریان در موسسات کوچک و متوسط.

از طریق تحقیقات مشتری سامسونگ یافت می شود که بسیاری از موسسات کوچک و متوسط هستند اولویت ابر و نرم افزار-as-a-service با دسترسی در درجه اول از طریق دستگاه های تلفن همراه و همچنین لپ تاپ. هزینه های مختل موبایل برنامه پذیرش برای موسسات کوچک و متوسط و به دنبال اشتراک تخفیف.

باید به عنوان خوانده شده:

به گفته IDC $332 میلیارد دلار زیان خواهد بود نسبت به COVID-19 بین 2020 و 2023 با دو سوم از کسانی که از موسسات کوچک و متوسط.

سامسونگ B2B استراتژی

در آن دو روز کنفرانس های مجازی سامسونگ با تمرکز بر آن B2B استراتژی و چگونه COVID-19 شتاب برخی از برنامه های خود را. در واقع, شده است وجود دارد یک دسته از B2B اطلاعیه های مربوط به از سامسونگ:

samsung-b2b-use-cases.png

"ما تا به حال را مجددا آنچه که ما و چگونه ما آن را انجام داد" گفت: بهبهانی که به ذکر است که 10 سال از تحول در بیمارستان اتفاق افتاده در ماه در طول COVID-19 همه گیر. بهبهانی تیم بیشتر بود از راه دور, اما بسیاری از گروه های درون سامسونگ نیست استفاده می شود به در حال اجرا که در راه است.

سامسونگ شده است شتاب قصد دارد به هدف عمودی از جمله مراقبت های بهداشتی و ایمنی محل کار از راه دور یادگیری است. "اجتماعی فاصله یک کل جدید در این زمینه برای ما" گفت: بهبهانی.

"سی درصد از کسب و کار ما آمد از این مناطق جدید در یک مقدار کوتاه از زمان" گفت: بهبهانی.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.nettny.im