نیسان گزارش سه ماهه اول نتایج و چشم انداز FY2020

ژوئیه 28 سال 2020 یوکوهاما ژاپن – Nissan Motor Co., Ltd. امروز اعلام کرد نتایج مالی سه ماهه منتهی به 30

توسط HEKAYATFARDAYEEMAAA در 7 مرداد 1399

یوکوهاما ژاپن – Nissan Motor Co., Ltd. امروز اعلام کرد نتایج مالی سه ماهه منتهی به 30 ژوئن 2020 و چشم انداز برای سال مالی سال 2020 است.

در سه ماهه اول سال مالی جهانی industrywide فروش خودرو تقریبا به نصف کاهش یافت در میان COVID-19 گیر تأثیر نیسان فروش به طور قابل توجهی. برای محدود کردن گسترش COVID-19 شرکت به حالت تعلیق تولید در ساخت سایت در سراسر جهان است. نیسان در گیاهان پس از عملیات از سر گرفته اما در صورت کاهش استفاده از ظرفیت خود را به دلیل کاهش فروش. عملکرد این شرکت در ادامه به توان نهفته در به چالش کشیدن فضای کسب و کار.

آوریل تا ژوئن دوره تثبیت درآمد خالص شد 1.1742 تریلیون ین. عامل از دست دادن 153.9 میلیارد ین معادل یک عامل حاشیه -13.1%. از دست دادن خالص بود 285.6 میلیارد ین است.1

در سه ماهه اول مالی برجسته

جدول زیر خلاصه نیسان در نتایج مالی سه ماهه منتهی به 30 ژوئن 2020 محاسبه شده تحت سهام حسابداری روش برای این گروه چین سرمایه گذاری مشترک.

(تسه گزارش اساس – چین JV سهام پایه ای)2

ین در میلیاردها

FY19 Q1

FY20 Q1

% تغییر
در سال در سال

درآمد

2,372.4

1,174.2

-50.5%

سود عملیاتی

1.6

-153.9

عامل حاشیه

0.1%

-13.1%

عادی سود

35.3

-232.3

درآمد خالص1

6.4

-285.6

بر اساس میانگین نرخ ارز از JPY 107.6/USD JPY 118.6/یورو برای FY20 Q1

در یک مدیریت pro forma اساس که شامل متناسب تحکیم نتایج از نیسان سرمایه گذاری مشترک عملیات در چین عامل از دست دادن 136 میلیارد ین معادل یک عامل حاشیه -10.3%. خالص loss1 به مبلغ 285.6 میلیارد ین است.

برای سه ماهه اول خودرو نقدی خالص بود 235.2 میلیارد ین سطح پایین تر در پایان ماه مارس. اما در ماه های ژوئن و ژوئیه نیسان امن اضافی 182.4 میلیارد ین از بودجه در پاسخ به COVID-19 بیماری همه گیر. نیسان نیز صادر شده 70 میلیارد ین در اوراق قرضه شرکت های بزرگ و حفظ پول نقد در دست بیش از 1.2 تریلیون ین. این شرکت متعهد خط اعتباری بلا استفاده باقی می ماند.

عملکرد فروش

جهانی صنعت مجموع حجم در سه ماهه اول کاهش یافت و 44.5% از سال قبل به 12.49 میلیون وسایل نقلیه. نیسان در فروش جهانی کاهش یافته است 47.7% به 643,000 وسایل نقلیه. این شرکت سهم بازار جهانی کاهش یافت 0.3 امتیاز از یک سال پیش از آن به 5.2%.

در ژاپن نیسان فروش کاهش یافته است 33.7% به 84,000 وسایل نقلیه. در ضمن این شرکت سهم بازار افزایش یافت و به بیش از 11 درصد رانده شده توسط فروش نیسان جدید Roox "wagon-نوع" kei خودرو آغاز شده است که در ماه مارس است. این شرکت انتظار دارد که برای حفظ یک بازار قوی سهم در ژاپن با علاوه بر این از جدید نیسان ضربات راه اندازی شد در ماه ژوئن.

در چین که در آن نیسان گزارش آمار و ارقام در یک تقویم-سال اساس, کاهش فروش 39.9 درصد در ماه های ژانویه-مارس دوره به 207,000 وسایل نقلیه. در همان زمان, نیسان در سهم بازار در چین افزایش 0.5 امتیاز به 6.2%. بهبودی پایدار از آوریل تا ژوئن دیده می شود با رشد فروش حدود 4% در سال در سال.

در ایالات متحده نیسان فروش کاهش یافته است 49.5 درصد به 177,000 وسایل نقلیه. همه جدید Rogue فروش از این سقوط منجر نیسان را تجدید هسته مدل در بازار ایالات متحده است. این شرکت در ادامه به بهبود کیفیت فروش در بازار با تمرکز بر خرده فروشی.

FY2020 چشم انداز

با توجه به ادامه اثرات COVID-19 در بازار جهانی نیسان انتظار دارد که کاهش حجم کسب و کار در سال مالی سال 2020 است. نیسان پیش بینی های جهانی صنعت مجموع حجم برای کاهش 16 درصد از سال قبل به 72.04 میلیون وسایل نقلیه. برای سال کامل نیسان جهانی خرده فروشی حجم است که انتظار می رود به کاهش 16.3 درصد به 4.125 میلیون وسایل نقلیه در تاریخ همتراز با روند بازار. این شرکت انتظار دارد آن سهم بازار جهانی برای رسیدن به 5.73% است که در همان سطح قبلی سال مالی.

این شرکت در زمینه های زیر سال مالی پیش بینی به بورس سهام توکیو. محاسبه و تحت سهام حسابداری روش برای نیسان در سرمایه گذاری مشترک در چین پیش بینی برای سال مالی پایان مارس 31 سال 2020 هستند:

FY2020 چشم انداز
بورس اوراق بهادار تهران گزارش اساس – چین JV سهام پایه2 (ین در میلیارد)
درآمد خالص 7,800
عامل از دست دادن 470
از دست دادن خالص1 670

نیسان را نبرند توزیع سود سهام برای سال مالی سال 2020 با توجه به چالش های سودآوری و جریان نقدی آزاد است.

نیسان به تازگی اعلام کرد که آن چهار سال تحول طرح نیسان بعد, برای پاسخ به چالش های اقتصادی چشم انداز و به منظور بهبود عملکرد شرکت.

نیسان انتظار دارد به منظور کاهش هزینه های ثابت عمدتا رانده شده توسط یک کاهش در هزینه های استهلاک پس از اختلال در سال گذشته و کاهش G&A هزینه های ثابت و هزینه های فروش از جمله تبلیغات است. این شرکت در مسیر کاهش هزینه های ثابت 300 میلیارد ین در مقابل FY2018. علاوه بر این نیسان تمرکز در هسته آن مدل استراتژی از جمله برنامه ای برای راه اندازی 12 مدل های جدید در 18 ماه است که در حال پیشرفت است.

در خط با نیسان بعدی طرح تحول نیسان باقی می ماند متعهد به تقویت آن محصول ترکیب در سطح جهانی به عنوان بخشی از این شرکت تلاش های مداوم برای ایجاد کسب و کار رقابتی تر و به طور مداوم ارائه ارزش مشتری.

برای جزئیات نیسان اطلاعات مالی و ارائه:
www.nissan-global.com/EN/IR/FINANCIAL/

1 خالص درآمد یا از دست دادن خالص قابل انتساب به صاحبان پدر و مادر

2 پس از آغاز سال مالی 2013, نیسان گزارش شده ارقام محاسبه شده تحت سهام روش حسابداری برای سرمایه گذاری مشترک با دونگ فنگ در چین است. اگر چه درآمد خالص گزارش بدون تغییر باقی مانده تحت این روش حسابداری حقوق صاحبان سهام-حسابداری درآمد دیگر شامل دونگ فنگ-نیسان نتایج در درآمد و سود عملیاتی.

# # #

تماس با ما
Koji Okuda یا Azusa Momose
+81 (0)45-523-5552
nissan_japan_communications@mail.nissan.co.jp

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات و خدمات و تعهد به تحرک پایدار, بازدید nissan-global.com. شما همچنین می توانید ما را دنبال کنید Facebook, Instagram, Twitter و LinkedIn و ببینید همه ما آخرین ویدئوها در یوتیوب.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن