چگونه COVID-19 همه گیر دادند سیاتل آن نوسازی به اوردرایو
در سال 2019 سه سال به شهر سیاتل دیجیتال نوسازی تلاش دن لوئیس در حال حاضر این شهر مدیر موقت از خدمات نوسازی نمیفهمد شهرستان کارکنان آماده بودند به آغوش ابر.
این شهر در حال حاضر خود را تثبیت آن بخش ها به یک منشی به نام سیاتل فناوری اطلاعات آورده و در یک CTO. دفتر مونتاژ یک تیم از مایکروسافت آفیس 365 مدیران. نه تنها شهر آماده برای رفتن digital اما کارمندان خود را به حال خوب انگیزه برای دریافت در هیئت مدیره -- شروع از "سیاتل فشار" یک دوره شدید در مرکز شهر ساخت و ساز به معنای کار از خانه می تواند جذاب تر از همیشه.
همچنین: دیجیتال چیست تحول? همه چیز شما نیاز به دانستن
لوئیس سازماندهی یک جلسه آموزش برای شهر جدید دیجیتال ابزار همکاری در یکی از سالن شهر بزرگترین کنفرانس اتاق با اتاق را برای صدها نفر از شرکت کنندگان -- اما تنها در حدود 12 نفر نشان داد.
فقط یک سال بعد COVID-19 همه گیر ناگهان مجبور شهرستان کارکنان به تغییر راه آنها کار می کنند. هزاران نفر از کارکنان در اوایل سال جاری تنظیم شده در این شهر به دفتر مجازی ساعت برای کار از راه دور هدایت و شهر نیروی کار است که در حال حاضر ماندن مولد با ابر مبتنی بر سیستم عامل.
"برای من, آن را تقریبا مانند یک آتش شکسته بود و من واقعا خدا را شکر برای آتش نشانی که من خریداری شده در هفته گذشته و قرار دادن در زیر سینک" لوئیس گفت: به ZDNet. "من می دانستم که ما برای رفتن به خوب است."
لوئیس تجربه خطوط با نظرسنجی انجام شده در این پست همه گیر محیط زیست نشان می دهد که آن را اولویت شده اند بالا در سازمان. پروژه هایی که گرفته اند سال به انجام رساندن اتفاق می افتد در یک ماده از هفته. ابزار را قادر می سازد که از راه دور کار و انعطاف پذیر بر روی تقاضا resourcing مهم تر از همیشه.
زمانی که این بیماری همه گیر شروع لوئیس گفت: تقاضا برای ابر مبتنی بر ابزار همکاری سر به فلک کشید. این شهر به ارمغان آورد 14 جدید بخش بر روی Microsoft تیم و دیدم تعداد زیادی از فایل های به اشتراک گذاشته شده در شیرپوینت پرش 23 درصد از فوریه تا مارس است. در شیرپوینت با استفاده از شروع به پریدن کرد یکی دیگر از 110%. تعداد کل امضای الکترونیکی معاملات انجام شده با نرم افزار Adobe نشانه افزایش 90% از فوریه تا مارس و یکی دیگر از 36 درصد از مارس تا آوریل است.
سیاتل این تیم نیز حمایت دیجیتال جدید خدمات برای ساکنان شهر است. برای مثال به این تیم کمک کرد سیاتل وزارت محله و توسعه اقتصادی اتخاذ Webex گره خورده است به طور منظم میزبان جامعه آموزشی اجازه می دهد آنها را به ارتباط موثر با شهروندان.
در ضمن سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) تیم #SupportPugetSoundSmallBiz نقشه نشان داده که رستوران در منطقه Puget صدا باز هستند برای بایگانی اطلاعات. این تیم در ابتدا راه اندازی یک سیاتل-نقشه خاص و گسترش آن در پاسخ به محبوبیت خود و درخواست از کوچکتر به شهرهای اطراف.
seattle-ios-app-map.jpg
ابر تصویب باقی مانده است یکی از لوئیس کلیدی اولویت های سال, همراه با برنامه های نوسازی و ربات اتوماسیون.
"ربات اتوماسیون به نظر من در حال رفتن به یک جزء حیاتی برای بهبود و صرفه جویی در هزینه برای دولت و دولت های محلی در سراسر کشور," او گفت:. "هر سازمان دولتی تن از فرآیندهای دستی."
در پاسخ به کار از خانه نیاز لوئیس در تیم به سرعت ایستاد سیاتل آن chatbot برای پاسخ به هجوم جدید درخواست پشتیبانی در آینده از کارگران از راه دور. این راه حل آن میز به پایان رسید تا انجام بیش از 4,800 درخواست خدمات در ماه مارس (تا 19 درصد از فوریه) و دیگری 14,000 در ماه آوریل است.
تیم آزمایش ربات از طریق بخش "آزمایشگاه" مفهوم که ذینفعان به ارمغان می آورد با هم سعی کنید از فن آوری های مختلف. ربات جدید رابط با شهرستان و کارکنان می کشد داده ها از راه حل آن میز همراه با اطلاعات مربوط به فعال کردن telework. ربات راه اندازی شد mi-مارس بلافاصله پایین آوردن تعداد تماس های این تیم تا به حال به رسیدگی و همچنین زمان انتظار برای کسانی که نیاز به کمک بیشتر.
با آن chatbot و در حال اجرا خدمات نوسازی تیم در حال حاضر مشغول به کار با سیاتل وزارت ساخت و ساز و بازرسی به منظور توسعه شهر در آینده chatbot که جواب روال سوالات مشتری.
"نوسازی فن آوری و فرآیندهای کسب و کار است که یک مسیر رو به جلو برای هر سازمان دولتی و یا بخش خصوصی برای کاهش فرآیندهای دستی و ایجاد صرفه جویی در هزینه های" لوئیس گفت. "در پایان روز آن را در مورد گرفتن کار دور از مردم آن را در مورد ساخت است که کار به عنوان کارآمد که ممکن است بنابراین شما باید زمان به درخواست خودتان را به چیز دیگری."
Coronavirus
tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net