Facebook به دقت بیشتر در پتانسیل تعصب نژادی در آن سیستم عامل – CNET


facebook-instagram-logos-phones-1

Facebook و Instagram شده است به انجام نمی دهد به اندازه کافی برای مبارزه با سخنرانی نفرت.

آنجلا Lang/CNET

Facebook گفت: اصلی شبکه های اجتماعی و Instagram آن عکس سرویس خواهد بود افزایش تلاش ها برای رسیدگی به چالش های اقلیت در آن سیستم عامل و بررسی پتانسیل تعصب نژادی در آن الگوریتم و محصولات است.

این حرکت به عنوان Facebook تحت فشار بیشتری برای مبارزه با نفرت محتوا را در سایت خود در پی پلیس به قتل جورج فلوید 46 ساله در مینیاپولیس. های حقوق مدنی به انتقاد از این شرکت انجام نمی دهد به اندازه کافی برای رسیدگی به سخنرانی نفرت باعث عمده تبلیغ برای توقف هزینه های Facebook در این ماه به عنوان بخشی از یک کمپین.

سیاه کاربران و دیگر اقلیت ها نیز شکایت کرده است که پست های خود را در مورد نژاد پرستی هستند به اشتباه پرچم دار این شرکت برای بیان نفرت. علامت Luckie سابق مدیر at Facebook که سیاه و سفید است, همچنین متهم به شبکه های اجتماعی از “شکست” خود کاربران اشاره کرد که یک نظریه هست که محتوای خود را به پایین کشیده و بیش از گروه های دیگر.

“نژادی عدالت حرکت است و یک لحظه از اهمیت واقعی برای شرکت ما” گفت: Vishal شاه, Instagram معاون رئیس جمهور از محصول در یک بیانیه است. “هر گونه تعصب در سیستم های ما و سیاست های خلاف برای ارائه یک پلت فرم برای هر کس به بیان خودشان هستند.”

Instagram در حال ایجاد یک تیم جدید با تمرکز بر “حصول اطمینان از انصاف و عادلانه توسعه محصول است.” به نام سهام تیم Instagram کارکنان را نیز از ویژگی های است که ترویج برابری مانند ابزار است که کمک به متنوع کسب و کار. این تیم کار خواهد کرد با Facebook مسئول AI تیم. Facebook نیز ایجاد فراگیر محصول تیم و آن را به تازگی راه اندازی یک شورا کمک خواهد کرد که ترکیب این نمایش ها از کاربران و دیگر اقلیت ها به عنوان آن را توسعه محصولات جدید است.

وال استریت ژورنال که گزارش های قبلی در مورد ایجاد بخش جدید تیم گفت که مطالعه مفقود شده است “ستیز” موضوع در Facebook و Instagram در گذشته است. داخلی مطالعه نشان داد که کاربرانی که فعالیت پیشنهاد آنها سیاه پوست بودند که 50 درصد بیشتر احتمال دارد که حساب خود را غیر فعال از دیگر کاربران اگر Instagram تغییرات به چه حساب را حذف کنید و یا به حالت تعلیق درآمد. Instagram خطاب به کسانی که نگرانی اما محروم تحقیقات بیشتر به این مسئله است.

Facebook گفت: این مجله که از آن نگران بود که متریک استفاده می شود برای تعیین یک کاربر از مسابقه نبود و به طور کامل قابل اعتماد است. به عنوان بخشی از این مطالعه به کارگران نگاه کاربران “چند فرهنگی میل” که پیشنهاد کرده اند به تبلیغ در گذشته که آیا یک کاربر علاقه مند در تبلیغات مربوط به آمریکایی های آفریقایی تبار اسپانیایی و آمریکایی یا آسیایی آمریکایی جوامع است. شبکه های اجتماعی اختصاص داده است و کاربران “چند فرهنگی میل” بر اساس فعالیت خود را بر روی پلت فرم. Facebook نمی پرسید که کاربران را به ارائه خود را به مسابقه تا با استفاده از این متریک می تواند نشان می دهد به شبکه های اجتماعی که یک اقلیت است.

این شرکت غیر فعال توانایی برای تبلیغ به کاربران هدف های “چند فرهنگی “affinity” در سال 2017 به دلیل نگرانی که تبلیغ کنندگان می تواند با استفاده از این ابزار برای حذف مردم از برخی از نژادها.

Facebook گفت که کار خود را به مطالعه و آدرس بالقوه تعصب نژادی است که هنوز در مراحل اولیه است اما این برنامه برای به اشتراک گذاری بیشتر در ماه های آینده.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de