Facebook می گوید بسیاری از دیدار نیست پلت فرم آن با قصد مشاهده اخبار
دولت فدرال است و امیدوار به ایجاد تکنولوژی غول مانند Facebook و Google pay برای استرالیا محتوای آن است که اگر یک منبع سود و کشور مصرف کننده دیده بان است که منجر به اتهام اجباری کد رفتاری به آدرس "قدرت چانه زنی تعادل" میان اخبار رسانه های کسب و کار و سیستم عامل های دیجیتال.
در حالی که Facebook موافق نیست که آن را دارای نابرابر قدرت چانه زنی در مقایسه با برخی از بزرگترین شرکت های رسانه ای در استرالیا را که وجود دارد این است که سطح شایستگی در تنظیم چارچوب های قانونی برای ارائه اعتماد به نفس آن است که کمک "مناسب" در استرالیا اخبار اکوسیستم.
رسانه های اجتماعی غول پیکر با استفاده از ارسال خود را به استرالیا رقابت و مصرف کننده کمیسیون (ACCC) اجباری, اخبار رسانه های چانه زنی کد مفاهیم مقاله به آن می گویند امیدوار است روند عملکرد یک "متعادل عملگرا و واقع بینانه را کد می کند که تشویق رسانه غلظت و یا کاهش تنوع و تکثر در رسانه های استرالیا بخش".
"اگر ACCC می توانید عمل مبتنی بر شواهد در این کد می تواند به استرالیا اخبار ناشران دیجیتال, سیستم عامل و در نهایت مصرف کنندگان استرالیایی, اعتماد به نفس در راه پیش رو" Facebook گفت.
همچنین نگاه کنید به: Australia vs Facebook به عنوان کمیسر حریم خصوصی راه اندازی دادگاه فدرال اقدام
اما Facebook گفت: آن کاربران به سختی استفاده از آن پلت فرم برای اخبار.
آن گفت: محتوای اخبار نشان دهنده تنها یک بخش بسیار کوچک از محتوای در دمای Facebook کاربران اخبار خوراک به دلیل Facebook است "در درجه اول یک سرویس استفاده می شود برای ارتباط با خانواده و دوستان".
"حتی اگر غیر مستقیم ارزش برای سیستم عامل های دیجیتال از محتوای اخبار است نه سالم و نه پایدار انتظار می رود که دو شرکت خصوصی Facebook و گوگل صرفا برای حمایت از یک سکس خوب و حل چالش های مواجه شده توسط رسانه های استرالیا صنعت" Facebook گفت.
"اگر هیچ محتوای اخبار موجود در Facebook در استرالیا, ما با اعتماد به نفس تاثیر در Facebook جامعه متریک و درآمد در استرالیا خواهد بود و نه توجهی به دلیل محتوای اخبار بسیار قابل تعویض و اکثر کاربران نمی آیند به Facebook با هدف مشاهده اخبار."
Facebook اخبار خوراک تولید شده در حدود 2.3 میلیارد دلار "آلی ارجاع" به استرالیا اخبار ناشر حوزه از ژانویه تا مه سال 2020 تخمین زده شده توسط رسانه های اجتماعی به ارزش حدود AU$195.8 میلیون به استرالیا ناشران.
استرالیا-بر اساس اخبار ناشران نیز تولید شده حدود 27 میلیون "آلی, انداز" اخبار خوراک بر روی برچسب مارک محتوای پست ها در طول همان دوره است.
علاوه بر این Facebook گفت: استرالیا-بر اساس اخبار ناشران همچنین شرکت در درآمد به اشتراک گذاری برنامه های مانند آن در جریان تبلیغات تصویری برنامه درآمد حدود AU$2.1 میلیون بیش از پنج ماه است.
"اینها تنها برخی از جنبه های با ارزش است که جریان به استرالیا اخبار کسب و کار از Facebook ما شده اند که قادر به تعیین کمیت به تاریخ" Facebook گفت.
"علاوه بر این ما همچنان به سطح شیب دار تا ما مستقیم کمک های مالی به, اخبار صنعت-و نه به سود -- نه چون ما معتقدیم اخبار عمومی است خوب است و آن نقش مهمی در عملکرد اجتماعی" آن اضافه شده است.
به طور مشابه, گوگل می خواهد به بحث در مورد "بر اساس حقایق" با دولت و تنظیم کننده وقتی که می آید به سودآوری آنلاین اخبار در استرالیا گفت: ارزش خبری ندارد در مورد اقتصاد.
مانند Facebook, Google, گفت:, آن را به سختی می سازد هر گونه پول از محتوای اخبار -- صرف AU$10 میلیون درآمد در سال گذشته است.
برای 2019, Facebook استرالیا گزارش AU$23.3 میلیون دلار پس از کسر مالیات سود در درآمد AU$125.5 میلیون.
از درآمد کل شرکت های شبکه های اجتماعی در زمان در AU$125 میلیون دلار برای آن تبلیغات آنلاین فروش است که یک افزایش قابل توجهی از AU$94 million آن ساخته شده از تبلیغات در FY17. باقی مانده درآمد آمد از خدمات است که به میزان تقریبا AU$700,000.
مربوط به پوشش
tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de