Facebook ad تحریم: چرا علامت های تجاری بزرگ 'ضربه مکث در نفرت' - CNET

علامت های تجاری عمده ای می گویند آنها نمی خواهند به صرف پول در Facebook تبلیغات در ماه جولای. آنجلا Lang/CNET

توسط HEKAYATFARDAYEEMAAA در 12 تیر 1399
facebook-logo-money-1

علامت های تجاری عمده ای می گویند آنها نمی خواهند به صرف پول در Facebook تبلیغات در ماه جولای.

آنجلا Lang/CNET

Facebook شده است برای انتقاد انجام نمی دهد به اندازه کافی برای مبارزه با سخنرانی نفرت. در حال حاضر این خشم و انزجار در برابر بزرگترین شبکه اجتماعی در حال رشد است به یک جنبش را تهدید می کند که خط پایین خود را.

که به دلیل Facebook آخرین منتقدان برخی از بزرگترین مشتریان. در ژوئن 17, گروهی از سازمانهای مدافع حقوق مدنی از جمله ضد افترا لیگ NAACP و رنگ تغییر نام در کسب و کار به "ضربه مکث در نفرت" و نه تبلیغات در Facebook در ماه جولای. شبکه های اجتماعی باعث می شود تقریبا تمام پول خود را از تبلیغات raking در بیش از 70 میلیارد دلار درآمد در سال گذشته است.

"اجازه دهید ارسال Facebook قدرتمند پیام: سود خود را هرگز خواهد بود به ارزش ترویج نفرت و تعصب و نژاد پرستی و یهود ستیزی و خشونت" وب سایت برای مبارزات انتخاباتی است که به نام توقف نفرت برای سود گوید.

مبارزات انتخاباتی شده است چیدن بخار با انواع مارک های بزرگ از جمله لباس با نام تجاری شمال چهره کالاهای مصرفی غول Unilever و مخابراتی رهبر Verizon. این هفته Clorox شرکت آدیداس, فورد, denny's, فولکس واگن, مایکروسافت, Blue Bottle Coffee, Chobani و نوع تنقلات شد برخی از برندها اعلام کرد که آنها در حال پیوستن به تحریم بیش از حد.

"این قطعا به نظر می رسد گسترده تر" گفت: Debra Aho Williamson, eMarketer اصلی تحلیلگر. "من فکر نمی کنم من تا کنون دیده ام این سطح از فروشنده اقدام در اطراف Facebook."

در اینجا چیزی است که شما نیاز به دانستن در مورد این آگهی تحریم:

به همین دلیل است که این کمپین اتفاق می افتد در حال حاضر ؟

ADL مدیر عامل جاناتان " greenblatt گفت سازمان او و دیگر حقوق مدنی مدافعان تحت فشار بوده اند Facebook به انجام بیشتر برای ایجاد پلت فرم امن تر برای سال های بسیاری است. هنوز شرکت نکرده اند و اقدام به سرعت به اندازه کافی است.

سخنرانی نفرت در Facebook به کمک سوخت یک نسل کشی در سال 2017 برابر Rohingya مسلمانان در میانمار. در سال 2019 یک فرد مسلح با استفاده از شبکه های اجتماعی به livestream مسجد تیراندازی در, Christchurch, New Zealand.

"صادقانه بگویم ما هنوز رتبهدهی نشده است دیده می شود به اندازه کافی معنی دار تغییر" " greenblatt گفت.

عدم پیشرفت تبدیل شد و حتی بیشتر آشکار به حقوق مدنی فعالان در پی پلیس به قتل جورج فلوید 46 ساله در مینیاپولیس که موجب مرگ در سراسر کشور تظاهرات مورد خشونت پلیس و نژادی عدالت است. تئوری های توطئه و اطلاعات غلط در مورد فلوید مرگ گسترش در شبکه های اجتماعی, از جمله ادعاهای دروغین که مجارستانی-آمریکایی جورج سوروس میلیاردر هماهنگ شد. برخی از این اطلاعات غلط ظهور خصوصی در Facebook گروه هستند که سخت تر از متوسط است.

Facebook نیز شامل Breitbart اخبار راست سایت به عنوان یک "اعتماد" منبع اخبار خود خدمات و جناح راست خبر و نظر سایت The Daily Caller یکی از شرکت واقعیت-چک کردن شرکای. Facebook استفاده شده است برای تحریک خشونت علیه معترضان و سرکوب رای گیری.

بر خلاف Twitter, Facebook اتحاد بیشتر دست به روش سخنرانی از سیاستمداران است. این شرکت مواجه انتقاد برای از بین بردن یک اعتراض-پست های مرتبط با رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است که گروه های حمایت و حتی خود شرکت کارکنان گفت: می تواند تحریک خشونت. Facebook چپ پست تا دلیل آن مشخص شد که مغلوب ساختن پیشی جستن اظهارات "هنگامی که غارت شروع به تیراندازی شروع می شود" نمی نقض قوانین خود را. Facebook رقیب توییتر شده است برچسب زدن تهمت توييتها از جمله ادعای او در مورد پست الکترونیکی-در برگه های رای.

"Greenblatt مشخص می شود این کمپین با عنوان "30 روز توقف در تبلیغات" به جای تحریم. حقوق مدنی گروه می خواهید برای کار با Facebook به کمک این شرکت به آدرس این مشکلات دیرینه او گفت: اما نکته این کمپین این است که نشان می دهد که آن را نه تنها ذینفعان نگرانی اما "سهامداران ضروری است."

چه حقوق مدنی گروه ها می خواهند Facebook انجام دهید ؟

توقف نفرت برای سود مبارزات انتخاباتی به تشریح 10 گام آن را می خواهد Facebook را به آدرس بهتر نفرت سخنرانی در پلت فرم آن است.

این توصیه ها عبارتند از:

  • استخدام یک C-suite-سطح اجرایی با حقوق مدنی پس زمینه خواهد شد که نقد و بررسی محصولات این شرکت و قوانین تبعیض, تعصب و نفرت است.
  • شرکت به طور منظم در یک حسابرسی مستقل شخص ثالث در مورد هویت مبتنی بر اطلاعات غلط و نفرت. نتایج خواهد بود منتشر شده آنلاین.
  • آگاه ساختن کسب و کار اگر تبلیغات خود را نشان داده شده است در کنار مطالب Facebook پایین کشیده که در آن نقض قوانین و آنها را به بازپرداخت را انجام دهید.
  • پیدا کردن و از بین بردن Facebook گروه بر سفید برتری نظامی و یهودستیزی خشونت توطئه هولوکاست کره زمین واکسن اطلاعات غلط و آب و هوای کره زمین ،
  • اتخاذ سیاست های تغییرات برای کمک به مبارزه با نفرت محتوا.
  • توقف توصیه و یا تقویت گروه ها و یا مطالب با روابط به نفرت اطلاعات غلط و یا توطئه برای کاربران است.
  • ایجاد یک راه به طور خودکار پرچم نفرت مطالب در گروه های خصوصی برای بررسی انسان.
  • توقف معافیت سیاستمداران از چک واقع از بین بردن اطلاعات غلط در مورد رای گیری و منع تماس به خشونت از سیاستمداران است. (Facebook می گوید که آن را حذف محتوا که مانع رای گیری و تحریک به خشونت از جمله از سیاستمداران اما منتقدان مخالفت با نحوه شرکت تفسیر قوانین آن.)
  • ایجاد تیم های متخصص به بررسی هویت مبتنی بر نفرت محتوا و آزار و اذیت.
  • اجازه می دهد مردم روبرو شدید نفرت و یا آزار و اذیت به صحبت کردن با یک Facebook کارمند.

چه شرکت های پیوست مبارزات انتخاباتی ؟

در حالی که برخی از برندها ممکن است با احتیاط در مورد صحبت کردن در برابر Facebook دیگران با استفاده از تحریم به برجسته و ارزش های خود را در موضع نژادی عدالت است.

توسط صبح روز چهارشنبه 530 کسب و کار و سازمان ها اعلام کرده بود آنها توقف تبلیغات در Facebook با توجه به گروه حمایت از خواب, غول, یکی از کمپین سازمان.

شرکت کنندگان عبارتند از مارک های شناخته شده مانند Verizon, Coca-Cola, Unilever, هوندا, جنوب, چهره, REIهای هرشی شرکت Ben & jerry's, Clorox شرکت آدیداس, فورد, denny's, فولکس واگن, مایکروسافت, Blue Bottle Coffee, Chobani, Lululemon لوی, موزیلا, Patagonia, Eileen Fisher, Eddie Bauer, JanSport کامیون و هدف است.

در روز پنج شنبه سونی گفت: این امر نیز جلو و تبلیغات از Facebook و Instagram تا پایان ماه ژوئیه در حمایت از تحریم. "ما ایستاده برای کار (و بازی) با هم برای همیشه" گفت: یک سخنگوی سونی.

چگونه Facebook پاسخ?

Facebook می گوید که اجازه نمی دهد که نفرت سخنرانی در پلت فرم آن, اما اذعان می تواند آن را بیشتر برای مقابله با این مشکل است.

این شرکت حذف نزدیک به 10 میلیون پست برای نقض قوانین خود را در برابر سخنرانی نفرت در سه ماه اول این سال و بیشتر گرفته شد قبل از کاربران گزارش آنها. شبکه اجتماعی متکی بر ترکیبی از انسان داوران و فناوری به متوسط, محتوا, اما تشخیص گفتار نفرت می تواند چالش برانگیز باشد چرا که دستگاه باید به درک فرهنگی از کلمات است.

"میلیاردها نفر از مردم استفاده از Facebook و Instagram چرا که آنها تجربه های خوب -- آنها نمی خواهید برای دیدن نفرت مطالب ما تبلیغ نمی خواهید به آن را ببینید و ما نمی خواهید به آن را ببینید. هیچ انگیزه ای برای ما به چیزی جز حذف آن گفت:" Facebook معاون امور جهانی ارتباطات و نیک کلگ در بیانیه ای در تاریخ 1 ژوئیه.

Facebook, مدیر عامل شرکت مارک زوکربرگ گفت: جمعه گذشته که این شرکت شروع خواهد شد برچسب قابل انتشار محتوای آن برگ تا حتی اگر آن را نقض این شرکت قوانین و خواهد بار بیشتر نفرت محتوا در تبلیغات است. برچسب درخواست نمی خواهد به محتوا که مانع رای دادن یا تحریک به خشونت که Facebook را پایین بکشید حتی اگر این سخنان آمده از سیاستمداران است.

سازمان برای جلوگیری از نفرت برای سود کمپین به نام تغییرات "،" آنها همچنین شامل نمی شود هر یک از توصیه های حقوق مدنی برشمرد.

یک Facebook سخنگوی نمی پاسخ به سوال در مورد اینکه آیا این شرکت با توجه به تغییرات خواستار مبارزه است.

"ما احترام هر نام تجاری را به تصمیم گیری باقی می ماند و با تمرکز بر کارهای مهم و از بین بردن نفرت سخنرانی و ارائه بحرانی رای گیری اطلاعات است. گفتگوهای ما با بازاریابان و سازمانهای مدافع حقوق مدنی در مورد چگونه ما می تواند یک نیروی خوب" گفت: کارولین Everson که مسئول نظارت بر بازاریابی جهانی در Facebook در بیانیه ای در روز پنج شنبه.

Everson و نیل پاتس Facebook عمومی سیاست مدیر شده اند جلسه با تبلیغ این هفته رویترز گزارش داد. زوکربرگ همچنین برنامه ریزی برای صحبت کردن سازمان از تحریم.

شما شروع به دیدن تبلیغات مختلف با توجه به تحریم ؟

شما احتمالا متوجه یک تغییر بزرگ مگر اینکه شما یک مشتری از مارک های که متوقف شده تبلیغات. Facebook نشان می دهد کاربران تبلیغات مختلف بر روی داده ها مانند صفحات شما و دوستان شما را دوست دارم و چه کسب و کار شما را بررسی. هنگامی که شما به اشتراک گذاشتن ایمیل یا شماره تلفن با یک, کسب و کار, شرکت ممکن است شما را به یک لیست مشتریان است که می تواند همسان خود را با Facebook profile بیش از حد. Facebook نیز 8 میلیون تبلیغ وجود دارد مقدار زیادی از تبلیغات دیگر آن را نشان می دهد کاربران آن است.

چرا Facebook هدف ؟ چه در مورد دیگر شبکه های اجتماعی?

Facebook نیست تنها شبکه اجتماعی که مورد انتقاد قرار گرفته برای انجام نمی دهد به اندازه کافی برای مبارزه با سخنرانی نفرت. توییتر و گوگل متعلق به یوتیوب و ق بوده است زیر آتش بیش از حد برای همان مشکل است.

تمرکز مبارزات انتخاباتی شده است در Facebook به دلیل شرکت بزرگترین شبکه اجتماعی با بیش از 2.6 میلیارد کاربر فعال ماهانه. Facebook نیز صاحب Instagram و واتساپ.

توییتر مورد انتقاد قرار گرفته برای ممنوعیت نه سفید supremacists از پلت فرم یک حرکت Facebook اعلام کرد در ماه مارس 2019. اما آن را نیز آغاز شده برچسب توییتهایی از جمله کسانی که از مغلوب ساختن پیشی جستن است که می تواند تحریک خشونت شامل اطلاعات غلط و یا حاوی "دستکاری رسانه ها." Facebook با این نسخهها کار با شخص ثالث واقعیت-چکرز و به جای توجه بیش از محتوا با اطلاعات غلط. اما شبکه های اجتماعی ارسال کنید پست ها و تبلیغات از سیاستمداران به واقعیت-چکرز دلیل آن را می گوید که سخنرانی است که در حال حاضر به شدت طلبه.

روز دوشنبه ق ممنوع محبوب pro-مغلوب ساختن پیشی جستن فروم و اعلام تغییرات در آن سخنرانی نفرت سیاست. یوتیوب گفت: آن ممنوع چندین سفید supremacist کانال.

توقف نفرت برای سود کمپین است که در حال حاضر تأثیر دیگر سایت های رسانه های اجتماعی. برخی از کسب و کار مانند کوکا کولا و استارباکس می گویند که آنها در حال توقف تبلیغات نه تنها در Facebook, اما در دیگر شبکه های اجتماعی مانند توییتر. مریخ, Inc., که تولید کننده آب نبات مانند Snickers و M&Ms و نیز دیگر مواد غذایی خبر داد و گفت: این امر توقف تبلیغات در Facebook, Instagram, Twitter و اسنپ چت با شروع در ماه جولای.

فراموش آگهی تحریم کار می کند ؟

این بستگی دارد که چگونه شما را اندازه گیری موفقیت این کمپین. "Greenblatt گفت: هدف اصلی این است که برای Facebook برای ایجاد تغییرات است که می تواند شبکه های اجتماعی امن تر است.

تحلیلگران و کارشناسان می گویند که این آگهی را تحریم خواهد شد به احتمال زیاد انجام آسیب بیشتری به Facebook در حال حاضر مخدوش تصویر نسبت به آن امور مالی. شبکه های اجتماعی مواجه شده است و تعدادی از رسوایی در اطراف حریم خصوصی و انتخابات دخالت ولی تلاش برای بازسازی تصویر خود را به خصوص در طول شیوع کروناویروس.

Brayden پادشاه یک استاد در شمال غربی دانشگاه دانشکده مدیریت کلاگ گفت: پوشش رسانه ای از تحریم می تواند تهدید اعتبار یک شرکت.

"توانایی خود را به کارکنان و سایر ذینفعان خوشحال مرتبط است شهرت خود را," او گفت:.

پادشاه که به مطالعه 133 تحریم از سال 1990 تا 2005 نشان داد که قیمت سهام یک هدف شرکت کاهش یافت و تقریبا 1% برای هر روز آن را رسانه ملی پوشش. حدود 25 درصد از تحریم ها که برخی از رسانه ملی توجه منجر به امتیاز از هدفمند شرکت.

معلوم نیست چه مقدار درآمد Facebook را از دست بدهند از تبلیغ تحریم. CNET تماس چندین کسب و کار است که عضو کمپین, اما آنها نمی خواهد به اشتراک گذاری چه مقدار از آنها صرف Facebook تبلیغات در هر ماه است.

تحریم هر چند در حال حاضر تأثیر Facebook سرمایه گذاران. روز جمعه Facebook سهام کاهش یافته است بیش از 8% در پی بیشتر برندها مانند Unilever پیوستن به تحریم. کاهش محو $56 میلیارد دلار از Facebook ارزش بازار بلومبرگ گزارش شده است.

تحریم Facebook برای بیش از یک ماه است که آسان تر از انجام گفت. Facebook جمع آوری گنجینه ای از اطلاعات در مورد کاربران خود و که اجازه می دهد تا تبلیغ به هدف قرار دادن مشتریان بالقوه خود را بر اساس سن و مکان و ویژگی های دیگر. این باعث می شود شبکه های اجتماعی یک ابزار ارزشمند برای کسب و کار.

برخی از تبلیغ کنندگان نیز تحریم Facebook بیش از کمبریج Analytica رسوایی در سال 2018 اما متوقف نمی این شبکه اجتماعی از رشد فروش خود و کاربران.

"Facebook امن است در حال حاضر گفت:" آگوستا رید, بازاریابی استاد در دانشگاه پنسیلوانیا است. "خشم سخت است به رفتن نگه دارید چرا که شما نیاز به نگه داشتن تغذیه آن است."

در حال حاضر در حال پخش: سازمان دیده بان این: تکنولوژی غول تعهد صندوق به مبارزه نژادی و بی عدالتی Facebook...

1:40



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن