Donkervoort را D8 GTO-JD70 تولید 2 گرم از گرفتن جانبی در خیابان رینگ و لاستیک - Roadshow

در حال حاضر "Donkervoort D8 GTO-JD70" ممکن است با رول کردن زبان را با سهولت و آن را ممکن است نگاه مانند ناخواسته عشق فرزند یک کاترهام 7 و یک ترانسفورماتور, اما زمانی که شما بسته به نوع عملکرد است که آن را نشانی از آن چیز مهم نیست.

این D8 GTO-JD70 -- به نام به خاطر آن ساخته شده است به جشن بنیانگذار کمپانی Joop Donkervoort را 70 تولد -- نهایی بیان Donkervoort را با نام تجاری خاص از جنون. اصلی آن ادعا می کنند به شهرت توانایی خود را برای تولید بیش از 2 گرم از گرفتن جانبی در خیابان رینگ و لاستیک -- چیزی که Donkervoort ادعا می کند این شرکت برای اولین بار انجام دهید. حتی بهتر از آن را در حال حاضر ساخت راه خود را به دست مشتریان.

اگر شما آشنایی با Donkervoort شما تنها نیستید. با نام تجاری نمی کند, نمی کند, فروش اتومبیل در ایالات متحده, اما در داستان کوتاه این شرکت آغاز شد به عنوان سازنده هلندی لوتوس 7 (مانند کاترهام) اما از آنجا که 7 بود که از لحاظ فنی غیر قانونی در هلند جاده های این شرکت در نهایت به دنبال آن خود را عجیب و غریب تکاملی شعبه تا آن وسایل نقلیه شروع به خرس تنها یک شباهت عبور به کالین چپمن go-kart برای رشد یو پی اس.

در حال حاضر D8 GTO-J70 است که توسط یک صفحه 2.5 لیتری توربوشارژ آئودی پنج سیلندر موتور (به عنوان دیده می شود در RS 3 و TT RS) که تولید 415 اسب بخار و 384 پوند-فوت گشتاور است. این موتور جفت به پنج سرعت گیربکس دستی -- غیر معمول در جهان از شش و هفت-سرعت انتقال دستی اما لازم است با توجه به اندازه محدودیت های اعمال شده توسط شاسی و طول موتور -- منابع از Tremec و اصلاح شده برای انجام وظیفه در این D8.

screen-shot-2020-06-16-at-5-13-08-pm.png

این ظریف نمی, اما شما می توانید آن را به معنی کسب و کار است.

Donkervoort

که شاسی یک قرار دادی لوله فولادی نردبان-سبک واحد با تعداد زیادی از فیبر کربن برای کاهش وزن و افزود: استحکام. این D8 GTO-JD70 وزن آن فقط 1,543 پوند است که واقعا سرسام آور شکل در یک جهان که در آن بسیاری از 3000 پوند اتومبیل در نظر گرفته نور است. این اولین بار است که Donkervoort به ارائه قدرت فرمان که تعجب آور نیست با توجه به ماشین فقدان جرم است.

که فاقد جرم می تواند یک برکت و رحمت مخلوط از راه های دیگر هر چند یعنی در ترمز. پیدا کردن یک تعادل بین ultimate قدرت توقف و داشتن به اندازه کافی گرما در ترمز به آنها را به درستی کار آسان نیست. هنوز هم این شرکت فکر می کند آن را ترک خورده مشکل با قرار دادی ترمز از شرکت ایتالیایی Tarox. بوش Motorsport ABS نیز همراه برای سوار ایضا انتخاب کاربر ترمز و defeatable کنترل کشش.

نیازی به گفتن نیست با وجود آن سنگین نام Donkervoort D8 GTO-JD70 بسیار جدی در ماشین است که با تمرکز بر راننده تعامل و عملکرد بالاتر از همه چیز. به عنوان مثل شما انتظار می رود آن را به یک کمی خشن در کیف پول شما می شود ، این D8 شروع می شود معادل بیش از $187,000 قبل از اینکه شما شروع به اضافه کردن بر روی هر یک از لیست طولانی از گزینه های در دسترس, اما آن را احتمالا ارزش آن با توجه به نیمی از تولید برنامه ریزی شده اجرا از 70 خودرو در حال حاضر به فروش می رسد.

در حال حاضر در حال پخش: سازمان دیده بان این: Donkervoort D8 GTO-RS اطمینان, هاردکور

6:36



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net