COVID-19 اساسا کسب و کار در کانادا

این COVID-19 همه گیر شده است تا حد زیادی تحت تاثیر کسب و کار چشم انداز در سراسر جهان است. بسیاری از شرکت ها در حال تلاش برای تعیین آنچه که در آینده نگه می دارد. آنها قادر به ماندن در کسب و کار ؟ چگونه می شود آنها را در آینده اثبات کسب و کار خود را? از همه مهمتر, چگونه آنها وجود دارد ؟ به عنوان آینده می آید به تمرکز -- و جدید طبیعی " تاسیس شده است -- شرکت های نیاز به سرعت بخشیدن به انتقال دیجیتال برای خروج از بحران بیشتر انعطاف پذیر و تغییر نسبت به رشد است.

Salesforce تحقیق کسب و کار در کانادا, حمایت از برنامه ای به نام مسیر رشد به درک بهتر داستان های ملی در مورد ایجاد کسب و کار انعطاف پذیری برای کانادا طبیعی جدید و کمک به کسب و کار می توانید در #PathToGrowth. این Salesforce ملی بررسی شد توسعه یافته به کشف کانادا را برداشت از این بیماری همه گیر و تاثیر آن بر کسب و کار تابآوری و نقش تکنولوژی در کمک به کسب و کار بهبود می یابند. بیش از 1500 نفر از پاسخ دهندگان به نظرسنجی شامل 400 صاحبان کسب و کار/تصمیم سازان در صنایع مختلف و نمایندگی های کوچک به اندازه متوسط کسب و کار و شرکت. در اینجا کلید نتايج اين بررسي بر اساس کسب و کار در کانادا و آمادگی خود را به سمت یک مسیر برای رشد در آینده طبیعی است.

s3-reutersmedia.jpg

کسب و کار در کانادا در حال بازگشایی با خیال راحت در طول COVID-19 بیماری همه گیر.

بسیاری از کسب و کار هنوز هم احساس می کنید آماده برای باز کردن

وقتی پرسید که آیا آماده بازگشایی کسب و کار خود را در هفته آینده, نزدیک به یک سوم (30%) از کسب و کار می گویند که آنها نمی خواهد احساس می کنید آماده به انجام این کار. سه دلیل برای کسب و کار احساس نمی آماده:

  • تقریبا نیمی (44%) می گویند که آنها نمی باید ایمنی و بهداشت کار در محل طرح
  • یک چهارم (24 درصد) می گویند که آنها نمی دانم از کجا شروع به هنگامی که می آید به بازگشایی کسب و کار خود را
  • یکی دیگر از 1 به 5 (20%) می گویند که آنها شده اند قادر به انطباق با محیط امروز به دلیل نداشتن تکنولوژی مناسب در محل

Salesforce چارچوب / پاسخ راهکار و سه فاز: تثبیت بازگشایی و رشد است.

picture1.png

چگونه کسب و کار می تواند ساختار و رویکرد خود را به COVID-19 pandemic; تثبیت بازگشایی و رشد است.

Salesforce
  • اولین گام این است که برای ایجاد ثبات در عملیات و بافر در برابر کوتاه مدت خطرات. ما توصیه می کنیم راه اندازی یک سرور اختصاصی به بحران واکنش رهبری به تعریف گزینه ها و خطرات و دوره عمل است. سپس اجرا بر اساس اولویت های خود را. مراقبت از کارکنان و مشتریان باید برای اولین بار در این فهرست است. در Salesforce ما با ارائه دسترسی و تجزیه و تحلیل اعتماد COVID-19 جهانی داده ها از جامعه ما از کارشناسان به همه سهامداران ما با استفاده از تابلو است.
  • مرحله دوم این است که با خیال راحت بازگشاییکه ما در ادامه به وارد کنید در حال حاضر. من بسیار افتخار می کنم که بخشی از یک شرکت است که به سرعت چرخد و برای کمک به مشتریان ما مدیریت را از طریق این زمان بی سابقه با راه حل های مانند Salesforce مراقبت و Work.com.
  • و به عنوان آینده می آید به تمرکز و بعدی "new normal" تاسیس شده است – شرکت می تواند تغییر جهت به سمت یک مرحله رشد به سرعت بخشیدن به انتقال دیجیتال و در نهایت خروج از بحران بیشتر انعطاف پذیر و مرتبط تر از قبل.
picture2.png

در هر مرحله از خود بیماری همه گیر راهکار - تثبیت بازگشایی و رشد - رهبران کسب و کار باید تمرکز در تصمیم گیری چگونه کار خود را تعامل مشتری و خدمت به جامعه است.

Salesforce COVID-19 راهکار

تکنولوژی امری ضروری است در کمک به کسب و کار در کانادا انطباق و رشد

با توجه به Salesforce سومین نسخه از متصل مشتری گزارش 64 درصد از کانادا انتظار مشتریان شرکت ها به استفاده از فن آوری های جدید برای ایجاد بهتر است تجربه است. من فکر می کنم این مهم است که توجه داشته باشید که با این تغییرات در تجربه انتظارات مصرف کننده نیز تغییر در قدم اهسته هر دو برای آینده بلکه در دراز مدت.

تکنولوژی نیز نقش اساسی در آینده از کسب و کار به عنوان آن مربوط به کارمند با تجربه و انتظارات. در همان اتوبوس سنجی بیش از یک سوم (36%) از کانادایی ها نشان داد که تکنولوژی خواهد بود مهم تر در حال حاضر و یا آینده شغلی و بیش از نیمی (51%) از کانادایی ها انتظار کارفرمایان برای حمایت از کسانی که می خواهند به کار از راه دور.

  • هشتاد و سه درصد از کسب و کار معتقدند که تکنولوژی اجازه داده است کسب و کار خود را به سرعت محوری و تغییر در محیط کسب و کار امروز
  • شش در 10 کسب و کار که آماده شد به بازگشایی احساس آماده برای انجام این کار به دلیل آنها قادر به استفاده از تکنولوژی به سرعت محوری

با توجه به همان Salesforce اتوبوس پژوهش از سه چهارم (76 درصد) از کسب و کار احساس یک حس فوریت برای پیاده سازی تکنولوژی مناسب برای کمک به کسب و کار خود را در آینده و به عنوان ما بحث شده است که امروز خیلی از این است که با این واقعیت است که فن آوری شده است ضروری است برای کمک به کسب و کار در کانادا انطباق و رشد در طول این زمان.

انتظارات مصرف کننده و رفتار باید تغییر با اهمیت بیشتر قرار داده شده در یک تجربه است که مربوط است راحت تر و هم راستا با ارزش خود را

در هنگام خرید مارک های آنلاین, مصرف کنندگان در کانادا می گویند که یک نام تجاری و ارزش های آنلاین تجربه تر هستند برای آنها مهم در حال حاضر در مقایسه با قبل از COVID-19:

  • سی و چهار درصد (34%) می گویند وفاداری به نام تجاری مهم است در حال حاضر (در مقایسه با 43% قبل از COVID-19)
  • نیمی (48 درصد) از کانادایی ها می خواهند به خدمت تبلیغات مرتبط است که با ارائه توصیه های محصول و نام تجاری به روز رسانی آنها در مورد مراقبت.
  • یک سوم (32 درصد) در حال حاضر به اشتراک گذاری اطلاعات شخصی خود را اگر آن را بهبود تجربه خرید آنلاین
  • نیمی (48 درصد) از کانادایی ها می خواهند به خدمت تبلیغات مرتبط است که با ارائه توصیه های محصول و نام تجاری به روز رسانی آنها در مورد مراقبت از
  • یک سوم (32 درصد) در حال حاضر به اشتراک گذاری اطلاعات شخصی خود را اگر آن را بهبود تجربه خرید آنلاین

وجود دارد باقی می ماند عدم درک که چگونه فن آوری می تواند کمک به

این Salesforce اتوبوس مطالعه نشان داد که تقریبا یک سوم (30%) از کسب و کار گفت: آنها نمی خواهد احساس می کنید آماده برای بازگشایی کسب و کار خود را در هفته آینده اگر آنها مجاز به انجام این کار. است که در آن 20 درصد از کسانی که کسب و کار گفت: آنها باید قادر به انطباق با محیط امروز به دلیل نداشتن تکنولوژی مناسب در محل.

  • یک سوم (31%) از کسب و کار هنوز هم درک نمی کنم که چگونه تکنولوژی کمک خواهد کرد که کسب و کار خود را رقابتی باقی می ماند.
  • بیش از نیمی (53%) از کسب و کار می گویند که آنها می دانند که آنها نیاز به تکنولوژی برای کمک به کسب و کار خود را رقابتی ماندن و مرتبط در محیط کسب و کار امروز اما آنها نمی دانند که در آن برای شروع

همانطور که ما وارد یک جدید طبیعی,' کسب و کار نیاز به اتخاذ فن آوری به مصرف کننده و انتظارات کارکنان

    • هشتاد و پنج درصد از کسب و کار نمی تواند در آینده برای کسب و کار خود را بدون تکنولوژی
    • بالا 2 مناطق که در آن کسب و کار فن آوری کمک به آنها برای موفقیت در آینده: 1. شخصی تجربه مشتری (به عنوان مثال. خدمات بازاریابی نامزدی) (46%), 2. محل کار آمادگی (29%)
    • هفت در 10 (75%) از کسب و کار معتقدند که برای موفقیت در محیط کسب و کار امروز آنها نیاز به سرمایه گذاری در reskilling کارکنان خود را
    • به عنوان آینده از کار منتقل شده و با توجه به COVID-19 کانادایی باید انتظارات جدید از کارفرمایان خود را که اولویت خود را به خوبی بودن و آماده سازی آنها برای آینده:
      • حمایت از کسانی که می خواهند به کار از راه دور (51%)
      • باید یک برنامه مشخص برای هر بحران های آینده (46%)
      • باید یک برنامه مشخص در محل به صورت فرد به فرد تعاملات (42%)
      • باید تکنولوژی مدرن در محل برای ایجاد یک کار بهتر تجربه (34%)

دوباره SKIILLING کارکنان باید یک اولویت بالا برای کسب و کار

  • هفت در 10 (75%) از کسب و کار معتقدند که برای موفقیت در محیط کسب و کار امروز آنها نیاز به سرمایه گذاری در reskilling کارکنان خود را
  • به عنوان آینده از کار منتقل شده و با توجه به COVID-19 کانادایی باید انتظارات جدید از کارفرمایان خود را که اولویت خود را به خوبی بودن و آماده سازی آنها برای آینده:
    • حمایت از کسانی که می خواهند به کار از راه دور (51%)
    • باید یک برنامه مشخص برای هر بحران های آینده (46%)
    • باید یک برنامه مشخص در محل به صورت فرد به فرد تعاملات (42%)
    • باید تکنولوژی مدرن در محل برای ایجاد یک کار بهتر تجربه (34%)

    من تا به حال افتخار برای پیوستن به یک پنل با برخی از با نفوذ ترین کسب و کار در کانادا, سرمایه و تکنولوژی trailblazers به بحث و بررسی نتایج. این پنل شامل Arlene Dickinson, اژدها, کارآفرین و نویسنده, Amber Mac, رئيس جمهور از AmberMac رسانه های جیمز کانل رئیس تجارت و تجربه مشتری افسر در ریشه و یعقوب پت تکنولوژی و کسب و کار اجرایی نگر و CIO.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مسیر رشد پيمايشی شما می توانید به اینجا مراجعه کنید.

Coronavirus



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im