خدا حافظ, CHAdeMO: نیسان تصویب CCS سریع شارژ جدید آریا الکتریک SUV - Roadshow

Nissan Ariya

پس از یک دهه از CHAdeMO نیسان را با استفاده از CCS شارژ استاندارد برای آن جدید آریا EV در آمریکا و اتحادیه اروپا.

نیسان

آینده نیسان آریا الکتریک SUV است که یک قدم بزرگ در جلو خودروساز نیسان بعدی چشم انداز -- یک تولد دوباره با نام تجاری کارآمد نسل جدیدی از وسایل نقلیه -- اما آن را نیز می تواند سیگنال ناقوس مرگ از CHAdeMO DC شارژ سریع استاندارد در آمریکا و اروپا با تصویب آن از رقابت همراه سیستم شارژ (CCS) استاندارد برای این بازار.

این CHAdeMO پروتکل به توسعه و ترویج شده توسط eponymous CHAdeMO انجمن تشکیل شده در سال 2010 توسط نیسان میتسوبیشی, سوبارو (موسوم به صنایع سنگین فوجی) و Tokyo Electric Power Company (تپکو). استاندارد مجتمع 10-پین کانکتور بالا و ولتاژ بالا در حال حاضر ایستگاه فعال کردن سریع شارژ سازگار با وسایل نقلیه الکتریکی اضافه کرد تا 75 مایل در حدود 25 دقیقه برای اوایل تجدید نظر. در طول زمان این پروتکل دارای رشد شامل حتی سریعتر نظری سرعت خودرو اتصال داده و دو جهته جریان را قادر می سازد خودرو-به-شبکه شارژ.

Nissan-Leaf-4513.jpg

این CHAdeMO نام مشتق شده است از عبارت O چا نسخه ی نمایشی ikaga desuka ("چگونه در مورد یک فنجان چای در حالی که شارژ؟") اشاره به مدت زمان لازم برای شارژ یک ماشین.

جیمز مارتین/CNET

نیسان را به طور کامل الکتریکی برگ یکی از اولین EVs به استفاده از CHAdeMO استاندارد در ایالات متحده در هنگام اتصال به نظر می رسد در کنار جهانی J1772 پورت شارژ در SL اصلاح سطح در سال 2010. در سال 2011 آن را پیوست CHAdeMO-سازگار با نسخه میتسوبیشی من-MiEV با تمام برقی نسخه از هوندا مناسب و کیا روح نیز بازی میزبان به بد بو پلاگین در طول سال.

امروز تنها جدید CHAdeMO-سازگار با وسایل نقلیه در دسترس ما خریداران نسل دوم نیسان برگ و برند میتسوبیشی Outlander PHEV. خودروسازان هیوندای کیا و هوندا را همه نقل مکان کرد و خود را سریع شارژ پلاگین های فروخته شده در آمریکای شمالی و اروپا به CCS استاندارد است.

با وجود ورود یک سال بعد وجود دارد تقریبا به عنوان بسیاری از CCS ایستگاه در آمریکای شمالی (3,174) به عنوان وجود دارد CHAdeMO (3,307) با توجه به وزارت انرژی جایگزین سوخت های مرکز داده اما از آنجا که بسیاری از این ایستگاه شامل چندین CCS شمع (در مقابل فقط یک CHAdeMO) جدیدتر پروتکل فنی برخوردار است بیشتر واقعی رسانه ها (6,130 مقابل 5,059). که یک تفاوت بزرگ اما CCS یکی دیگر از مزیت است اینجا هستید:: شارژ در آن ایستگاه است که اغلب بسیار سریع تر است.

بسیار وجود دارد اتاق را به خودرا برای امتحان اماده باتری درون یک خودرو پلت فرم (حتی در این وسيع کلاس جدید از EV تقاطع) بنابراین بسیاری از خودروسازان مانند نیسان (یا آئودی با 150 کیلو وات شارژ E-Tron) دیدن کوتاه فوق العاده سریع شارژ جلسات به عنوان یک راه خوب برای مبارزه با طیف وسیعی اضطراب در حالی که ما منتظر دستیابی به موفقیت در ارزان چگالی انرژی. البته به بار شارژ کردن قدرت (وات) به بالا.

اکثر CHAdeMO ایستگاه در ما محدود به فقط 50 کیلو وات. Electrify امریکا سریعترین CCS شارژر می تواند تا رسیدن به 350 کیلو وات. در حال حاضر در انصاف ترین CCS ایستگاه نمی max کامل 350 کیلو وات بالقوه و یا نیسان و EVgo به تازگی متعهد به ساخت 200 CHAdeMO 100 کیلو وات ایستگاه اما با حمایت از Ariya تا 130 کیلو وات سریع شارژ, CCS به نظر می رسد تنها راه SUV الکتریکی می تواند شارژ در سرعت کامل در آمریکا ایستگاه های امروز است.

"ما فقط به دنبال مشتری گفت:" نیسان ارشد معاونت ایوان اسپینوزا. "این چیزی است که ما انجام می دهیم. و اگر مشتری انتظار است این به خاطر آن محبوب تر و آسان برای دسترسی به زیرساخت های تحت CCS ما را انجام خواهد داد که. این چیزی است که ما تصمیم به انجام این کار در مورد Ariya برای ما است."

که آیا فرضی نسل بعدی برگ نیز تبدیل به CCS خودروساز هیچ نظر.

vlcsnap-2019-02-22-15h40m22s704

این CHAdeMO 2.0 پروتکل از لحاظ فنی دارای سقف تا 400 کیلو وات شارژ اما این ایستگاه بسیار نادر است.

Roadshow کارکنان

در ضمن CHAdeMO برد موفقیت در بخش هایی از جهان مانند ژاپن که در آن آن را به یک گسترده تر شارژ, شبکه, بیشتر وسایل نقلیه است که پشتیبانی از استاندارد (حتی تسلا خودروهای فروخته شده در ژاپن شارژ با CHAdeMO آداپتور) و عمیق تر ادغام با زیرساخت ها از جمله در حال توسعه خودرو-به-شبکه اکوسیستم را قادر می سازد که ترفندهای شسته و رفته مانند تأمین انرژی یک خانه در طول قطع برق و یا تساوی شبکه خوشه و نرخهای با متصل اتومبیل باتری.

"ما را حفظ خواهد کرد با استفاده از CHAdeMO در دیگر نقاط جهان" متحده اسپینوزا روشن است که Ariya Suv ها فروخته شده در ژاپن استفاده خواهد کرد و امکان استفاده کامل از شارژ استاندارد که با نام تجاری را پشتیبانی می کند برای یک دهه در حال حاضر.

نیسان نشده اظهار داشت که آیا وجود دارد متفاوت خواهد بود بار شارژ برای آمریکا و اروپا CCS-مجهز Ariyas در مقابل مدل های ژاپنی با CHAdeMO. در واقع خودروساز حتی میخ دقیق محدوده و یا شارژ بار; کسانی که جزئیات خواهد آمد و نزدیک به EV را راه اندازی. البته شما می توانید بررسی کامل ما نگاه برای اولین بار در جدید نیسان Ariya SUV الکتریکی برای یک به روز رسانی مختصر و مفید از همه چیز است که ما فراموش می دانم.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de