Ben & jerry's تبدیل شده است و آخرین شرکت برای پیوستن به یک تبلیغات تحریم علیه Facebook گفت: این غرفه با گروه ها و شرکت های دیگر فراخوانی در شبکه های اجتماعی به انجام بیشتر برای حذف سوء استفاده از محتوا از شبکه های اجتماعی غول پلت فرم
تحریم آن نیز به تبلیغات قرار داده شده در Facebook متعلق به عکس های برنامه Instagram آغاز می شود در تاریخ 1 ژوئیه بستنی با نام تجاری گفت: در بیانیه ای در روز سه شنبه.
"بن و جری را در کنار دوستان ما در NAACP و رنگ تغییر ADL و تمام کسانی که خواستار Facebook را قوی تر اقدام به متوقف کردن آن از سیستم عامل استفاده می شود برای تقسیم ما ملت سرکوب رای دهندگان دامن زدن و فن شعله های آتش از نژادپرستی و خشونت و تضعیف دموکراسی ما" این شرکت اعلام کرد.
"Facebook, Inc. باید روشن و بدون ابهام اقدامات برای جلوگیری از پلت فرم آن از استفاده می شود برای گسترش و تقویت نژاد پرستی و نفرت" این شرکت اضافه شده است.
تحریم آغاز شد در اوایل این ماه زمانی که شش های حقوق مدنی به نام کسب و کار برای جلوگیری از تبلیغات در Facebook در ماه جولای به فشار شبکه های اجتماعی به انجام بیشتر برای مبارزه با تبعیض و اطلاعات غلط. عمومی-محصولات فروشنده, تفریحی, Equipment Inc., بهتر شناخته شده به عنوان اری و عمومی-لباس با نام تجاری شمالی در حال حاضر اعلام حمایت خود را برای تحریم.
ضد افترا, لیگ, NAACP, خوابیده, غول, رنگ, تغییر, رایگان مطبوعات و حس مشترک گویند که تحریم تبلیغات در Facebook را تحت فشار قرار داده و بر روی پلت فرم خود را به استفاده از $70 میلیارد دلار سالانه درآمد حاصل از تبلیغات برای حمایت از افرادی که اهداف نژادپرستی و نفرت و افزایش ایمنی برای گروه های خصوصی در سایت.
بیش از 55 درصد از Facebook کاربران گزارش تجربه نفرت و آزار و اذیت بر روی پلت فرم با توجه به ADL نظر سنجی از آمریکایی ها با استفاده از رسانه های اجتماعی.
این گروه های حقوق بشر می گویند Facebook اجازه داده است محتوا است که می تواند به تحریک خشونت علیه معترضان که در حال مبارزه برای عدالت نژادی در پی مرگ جورج فلوید Breonna تیلور تونی McDade, Ahmaud Arbery و Rayshard بروکس. Facebook با آن مواجه انتقاد برای از بین بردن یک اعتراض-پست های مرتبط با رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است که گروه های حمایت و حتی خود شرکت کارکنان گفت: می تواند تحریک خشونت.
Facebook نمی بلافاصله در پاسخ به یک درخواست برای نظر اما گفت که در یک پست وبلاگ جمعه این پیشرفت در کاهش نفرت سخنرانی در پلت فرم آن است. Facebook ذکر یک کمیسیون اروپا گزارش (PDF) است که شبکه های اجتماعی غول پیکر است که بررسی گزارش های تنفرآمیز بر روی پلت فرم های خود را سریعتر از قبل.
در این گزارش که Facebook ارزیابی 95.7% از گفتار نفرت اطلاعیه در کمتر از 24 ساعت در مقایسه با 81.5% برای یوتیوب و 76.6% برای توییتر.
"در حالی که ما می دانیم ما باید بیشتر به انجام این نتایج نشان می دهد ما در حال حرکت در مسیر درست و سیستم در محل که منجر به ادامه صنعت ما" مرد روزن Facebook معاون رئیس جمهور از صداقت و گفت: در یک پست وبلاگ در سه شنبه.
CNET را Queenie وانگ کمک به این گزارش.
tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
مقالات مشابه
- کفش اسکیچرز - آفلند
- ترفند های زندگی و خانه داری - متخصص ترفند ها
- به هیچ وجه اسباب بازی خود را گم نکنید دوباره
- کربن فعال کدام یک را باید استفاده کنم؟
- سفارش آنلاین قلیون - قلیون آنلاین
- فلفل قرمز را Calypso کولر
- راه اندازی رستوران با سه شرط ساده
- مبل بادی جیر کبریتی
- نحوه استفاده PH متر
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی