استرالیا تدارکات راه اندازی چشم دریا e-commerce بازار سنگاپور راه اندازی
استرالیا تدارکات فناوری راه اندازی Shippit باز کرده است یک دفتر در سنگاپور است که در آن امید به شیر به عنوان یک گفتوگو به رشد رد پای آن در جنوب شرقی آسیا. همچنین همکاری Shopify به ارائه آن پول نقد در تحویل (COD) خدمات پشتیبانی آسیایی, خرده فروشان آنلاین بر روی پلت فرم تجارت الکترونیک.
شعار آن COD ارائه می شود "ویژه طراحی شده" برای جنوب شرق آسیا بازار Shippit گفت: در بیانیه روز شنبه خود با همکاری Shopify فعال تجار در پلت فرم آنلاین به ارائه خدمات به عنوان یک گزینه پرداخت صرف نظر از جهت حجم کسب و کار اندازه.
پس از ثبت نام برای یک Shippit حساب و اتصال خود را Shopify, فروشگاه آنلاین و خرده فروشان نیز نمی خواهد نیاز به مذاکره COD نرخ خود را با پیک به عنوان این بود که به کار گرفته شده توسط Shippit. نرخ تنزیل نیز در دسترس به صورت منظم مرزی تحویل آن گفت.
با استناد به تحقیقات از گوگل و Temasek Holdings' اقتصاد جنوب شرق آسیا گزارش Shippit اشاره کرد که در منطقه e-commerce بازار به ارزش $38 میلیارد سال گذشته است. با اینترنت اقتصاد است که پیش بینی شده بود به بیش از دو برابر به 150 میلیارد دلار تا سال 2025 و آسیای جنوب شرقی و ارائه فرصت های قابل توجهی برای استرالیا راه اندازی آن گفت:, و اضافه کرد که 296 میلیون یا 74 درصد از مردم این منطقه باقی مانده unbanked یا underbanked.
Shippit مدیر توسعه بازار Lavneesh Arora گفت: "جنوب شرقی آسیا است و یکی از سریعترین رشد اینترنت اقتصاد در جهان و با توجه به COVID-19 گیر ما دیده ایم سریع شتاب تجارت الکترونیکی با بسیاری از کسب و کارهای تحقق آنها نیاز به رفتن آنلاین.
"با این حال ما نیز دیده می شود اکثریت در جنوب شرقی آسیا هنوز هم به شدت متکی به پول نقد بیش از کارت های اعتباری و بانکداری آنلاین" Arora گفت: با اشاره به Shippit به عنوان یک "e-commerce enabler" با COD خدمات که ارائه آنلاین, خرده فروشی, سیستم عامل مانند Shopify دسترسی به یک بخش از بازار است که آنها در غیر این صورت قادر نخواهد بود برای رسیدن به.
تاسیس در سال 2014 Shippit shored تا تقریبا 10 میلیون دلار در آن صندوق افزایش تلاش های led با سرمایه گذاری شرکت هاله ، بهره برداری از اتوماسیون و ماشین یادگیری فن آوری های ساده به منظور تحقق فرایند Shippit گفت: آن را در خدمت بیش از 6 ، 000 مشتریان یک ماه در سراسر استرالیا و نیوزیلند و جنوب شرقی آسیا از جمله Sephora, UNIQLO, CottonOn و هاروی نورمن.
Shippit گفت: پلت فرم آن فعال خرده فروشان به کشتی با مهم آسیایی حامل دسترسی بدون درز ردیابی و اطلاعیه ها و همچنین اختصاص داده شده تحویل پشتیبانی می کند. پلت فرم فرآیندهای "صدها نفر از هزاران نفر از سفارشات روزانه" و از آوریل تاکنون استفاده شده توسط خرده فروشان کوچک در سنگاپور از جمله انسان معمولی قهوه سرخ.
و اشاره کرد که دولت شهر بود یکی از منطقه فعال ترین خریداران آنلاین با دو سه خرید آنلاین محصولات حداقل یک بار در سال Shippit گفت: آن امیدوار به شیر فرصت های بازار در اینجا و کمک به خرده فروشان محلی دسترسی مصرف کنندگان در کشورهای جنوب شرق آسیا بازار است که ترجیح داده به داد و ستد با پول نقد.
مربوط به پوشش
tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im