اپل دست به آمازون جهان به عنوان با ارزش ترین نام تجاری

tim-cook-glare.jpg

هنوز هم شماره یک.

به اطراف نگاه کنید و تصمیم می گیرید آنچه شما ارزش بیشتر.

خود را با ارزش ترین عنصر بسیار تاکید پست پرداخت کسی که ارائه بسته خود را درب ؟ و یا می تواند از آن آیفون است که به شما اجازه میدهد که بسته است ؟

من فقط بپرسید چون من بینی دستگاه مطرح شده است و در سال 2020 BrandZ گزارش که در رتبه جهان مارک های با ارزش ترین.

BrandZ ادعا می شود بزرگترین برند پایگاه داده با میلیون ها نفر از مصاحبه و کمی نقاط داده ها را تشکیل می دهند که یکی از وسیع و مهم کل. و چه یک کل.

این گزارش نویسندگان WPP را Kantar ادعا می کنند این اقدامات مارک "ساخت بزرگترین مطلق $ سهم به ارزش کل مربوطه شرکت های پدر و مادر با توجه به هر دو فعلی و پیش بینی عملکرد."

در آینده ممکن است در نگاه ترسناک برای برخی از.

اپل دوباره به نحوی کاهش یافته است کوتاه از آمازون به ادعای نهایی تاج. که باید خیلی افسرده کوپرتینو آن را به عنوان پنجمین سال در یک ردیف آن بوده است به عنوان سخت گیرانه پدر و مادر قرار داده و آن را برای اولین بار بازنده است.

این یک جای خوب می شود.

از سوی دیگر وجود دارد ممکن است کمی شادی در ردموند. مایکروسافت به سراغ گذشته گوگل به اشغال مقام سوم. نویسندگان این گزارش قرار داده و این را به "رشد آن را فعال کنید ابر محل کار اکوسیستم است که شامل Office 365 و مایکروسافت تیم ها اجازه می دهد مردم را به حفظ کسب و کار به طور معمول در طول این مستند."

در حالی که گوگل هنوز دوباره به حال سعی کنید و تمام پول خود را از تبلیغات و جلب رضایت و به طور فزاینده ای بی نیروی کار است. و همچنین البته تنظیم کننده در سراسر جهان است.

سرگردان کردن لیست ممکن است شما را به تعجب در مورد وضعیت جهان ما. ویزا پنجم با ارزش ترین نام تجاری, حتی اگر آن را ممکن است به نظر می رسد quaintly به زودی-به-بود-منسوخ شده است. Facebook یافته به هشتمین نقطه حتی اگر شما ممکن است فکر می کنم باید آن را شکسته و به ذرات و رهبری آن قرار داده شده در سهام را برای شهروندان به پرتاب گوجه فرنگی در. و AT&T است که در شماره 11, حتی اگر شما تعجب که چگونه هر کسی می تواند تجربه واقعی محبت نسبت به این گسترده احساسات-رایگان و تجاری است.

رده بالاتر از این بررسی نشان می دهد چقدر تکنولوژی پیشی جهان ما.

راهنمایی و Tencent در بالا 10. ورایزون و آی بی ام در بالای صفحه 20.

SAP در شماره 17 در حالی که دیزنی است که صرفا چهار مکان کمتر با ارزش تر از چینی مشروب نام تجاری Moutai.

عجیب سامسونگ slouches در یک بعید محل 40. زیر امثال Instagram, T-Mobile, YouTube, طیف, Adobe و تلفن همراه چین. و, um, Xfinity. هنوز هم آن را پیش از LinkedIn و اوراکل.

شما ممکن است تعجب که چرا هر یک از این مسائل است. این رتبه بندی اغلب تنها در خدمت به تاکید شادی و شیفتگی از بررسی دقیق رتبه بندی.

من آگاه هستم هر چند که اپل اصل بدون نفس. من جستجو رو به یک دلیل به تیم کوک و همکارانش احساس بهتری در مورد خود ثابت تلاش می شود بهترین.

خوب این نظر سنجی در واقع صفوف اپل به عنوان با ارزش ترین در جهان تکنولوژی با نام تجاری. این طبقه بندی آمازون به عنوان یک خرده فروشی با نام تجاری.

که تسکین آن نیست ؟



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im