ادوبی خدمات شرکای چه خواهد شد آن را مناسب نرم افزار سازمانی شرکت

Adobe تلاش می شود یک نرم افزار سازمانی شرکت با همان رسیدن و نفوذ به عنوان Microsoft, Oracle, Salesforce و SAP.

توسط HEKAYATFARDAYEEMAAA در 11 تیر 1399

Adobe تلاش می شود یک نرم افزار سازمانی شرکت با همان رسیدن و نفوذ به عنوان Microsoft, Oracle, Salesforce و SAP. آن را با موفقیت چرخد و خلاق آن ابزار کسب و کار به یک نرم افزار مناسب-as-a-service ارائه شده است. آن ساخته شده است که بازاریابی خلاق و سازمان مشتری ارتباط با دستیابی به روز نرم افزار Neolane, Omniture و بیشتر فروشندگان نرم افزار برای ورود به این مجموعه و رو به رشد بازاریابی نرم افزار دسته. اما ادوبی تجربه ابر بود که همیشه یک راه حل خاص طراحی شده برای یک تابع تک: مصرف کننده در بازاریابی است.

که همه تغییر در سال 2018 زمانی که ادوبی ساخته شده سه حرکت مهم:

  1. آن را به دست آورد B2B شرکت بازاریابی و بازرگانی شرکت نرم افزاری;
  2. آن شروع به سرمایه گذاری در زیرساخت داده و ابزار توسعه دهنده برای جذب سرمایه گذاری توجه و
  3. آن را با تجربه استخدام شرکت نرم افزار مدیران صنعت منجر به توسعه تلاش ها و در نهایت کل محصول خط.

ناگهان Adobe شد بازدید CIOs و سیستم های integrators به عنوان یک نرم افزار سازمانی شرکت. یک سیگنال از این بوده است که افزایش حضور و غیاب, نقش تنوع و حمایت از آن Adobe نشست. در حالی که نرم افزار Adobe اجلاس است که هنوز هم تنها کسری از اندازه Salesforce را Dreamforce نیروی عظیم منهدم کننده (170,000 شرکت کنندگان), Adobe اکوسیستم است با این وجود یکی از برترین نرم افزار در سبد دیجیتال تجربه بازار است. و در این COVID-19 بار که دیجیتال تجربه مشتری مهم تر از همیشه, وقت آن است برای یک شرکت-درجه دیجیتال تجربه نرم افزار تامین کننده (یا دو یا سه نفر از آنها).

اما نرم افزار ادوبی فقط دروغ آیش استفاده نشده و یا به ندرت مورد بهره برداری بدون کمک از نرم افزار و اطلاعات فروشندگان و همچنین از دیجیتال سازمان مشاوران و فناوری ارائه دهندگان خدمات. این دامنه و دسته کارشناسان در حال رفتن به شرکای CMOs و CIOs به دریافت بیشتر از خود نرم افزار Adobe پشته. و هیچ کس تا به حال به طور سیستماتیک بررسی و یا ارزیابی Adobe ارائه دهندگان خدمات -- تا به حال.

در اواخر سال گذشته همکار من Xiaofeng وانگ و من در زمان نگاهی به 24 سرویس دهندگان ارائه نرم افزار Adobe اجرای خدمات در آمریکای شمالی و اروپا و آسیا و اقیانوسیه کسانی است که می تواند در خدمت مشتریان جهانی در خانه خود را, جغرافیای. و ما به تازگی بررسی 12 از مهم ترین ارائه دهندگان خدمات پیاده سازی نرم افزار Adobe: Accenture, Adobe, اگاه, Deloitte, دیجیتال, Dentsu, HCL Technologies, IBM, iX, ICF بعدی Infosys Publicis Sapient, Tata Consultancy Services (TCS) و WPP.

ما در بر داشت برخی از جالب و گاهی اوقات چیزهایی که غیر منتظره در طول راه:

  • اول کلی سطح قابلیت و کیفیت بالا بود. در برخی موارد ما تا به حال مشکل افتراق ارائه دهندگان خدمات در توانایی های خود. که خوب است برای شرکت. ما در بر داشت اختلاف زیادی در ارائه دهندگان توانایی کار با محصولات جدید در سبد برای مثال با نرم افزار Adobe تجارت (داریم) و یا Marketo بپردازد. ما نیز در بر داشت اندک مشتری مدرکی برای خدمات نرم افزار Adobe سنسی (هوش مصنوعی) و یا جدید Adobe تجربه پلت فرم (مشتری داده پلت فرم).
  • دوم تفاوت معنی داری در این خریداران به صورت های مختلف ارائه دهنده دسته بندی. در حالی که غیر منتظره سنتی خریداران برای آژانس های دیجیتال, مشاوره و فن آوری, ارائه دهندگان خدمات نیز سخنران برای ما 41 مرجع مشتری تماس. و این خریداران باید نیازهای مختلف و دیدگاه درباره آنچه که مهم است. به عنوان یک شرکت نرم افزاری شرکت Adobe را به ادامه به پل شکاف بین آن بازاریابی و کسب و کار و ذینفعان. ارائه دهندگان خدمات کمک می کند.
  • سوم این ارزیابی زمان بود تصادفی با برخی از مهم شیفت در میان ارائه دهندگان خدمات در نرم افزار Adobe همکاری و کسب و کار. به عنوان مثال IBM تعیین یک عمل جهانی و Accenture بالا خود Adobe عمل به همان سطح کسب و کار خود را به عنوان دیگر شرکت های کسب و کار نرم افزار. Dentsu و WPP را انتخاب کرد به نام تجاری خود را به عنوان شرکت های هلدینگ و نه به عنوان فرد سازمان است. و فناوری ارائه دهندگان خدمات را گرد هم آورده مدیران از خود را به دست آورد و آژانس و مادری شیوه های توسعه برای جلسه و بحث.

اینها همه نشانه آن است که ارائه دهندگان خدمات در حال مصرف Adobe سرمایه گذاری کسب و کار بسیار جدی است. آنها در حال ساخت تعهدات مهم به Adobe و بازار آنها اعتبار Adobe نقش به عنوان یک شرکت ارائه دهنده است. اما خیلی کار برای همه طرف ها هنوز به انجام: بیشتر تکرار صنعت مربوطه دارایی; یکپارچه سازی در میان محصولات; و خیلی بیشتر داده های مشتری برای ایجاد یک شخصی تجربه مشتری.

یک فکر است که شرکت هرگز نباید خرید نرم افزار بدون یک ارائه دهنده خدمات در جدول. این بدان معناست که شرکت باید هماهنگ در سراسر آن, بازاریابی و کسب و کار و ذینفعان به مطمئن شوید که آنها در حال کار با بهترین ارائه دهنده خدمات برای نیازهای خود. این است که هرگز واقعی تر از آن است که برای نرم افزار Adobe, نرم افزار است که می تواند یک یوزپلنگ یا یک گربه خانه بسته به اینکه چگونه به خوبی شما آن را با هم و راه اندازی ماشین آلات آن است. مطمئن شوید برای دریافت بهترین کمک شما می توانید به یک یوزپلنگ.

این پست نوشته شده بود توسط معاون و تحلیلگر اصلی تد Schadler و آن در اصل به نظر می رسد در اینجا.

نرم افزار سازمانی



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب