2021 کیا K5: تغییر نام ممکن است زیر Optima اما AWD و جسورانه یک ظاهر طراحی شده بزرگ هستند - Roadshow

این است که چهره جدیدی از کیا را midsize sedan. دیدار با K5. کیا این 2021 کیا K5 کامل متوقف ازنو برای این خودر

توسط HEKAYATFARDAYEEMAAA در 11 تیر 1399
2021 Kia K5

این است که چهره جدیدی از کیا را midsize sedan. دیدار با K5.

کیا

این 2021 کیا K5 کامل متوقف ازنو برای این خودروساز کره ای است متوسط سدان پلت فرم جدید و همه چیز. اگر چه ما شناخته شده چه K5 به نظر می رسد پس از ماه دسامبر گذشته -- و حتی رانده سدان -- کیا در روز سه شنبه نشان داد که دقیقا چه چیزی در فروشگاه برای ماشین زمانی که آن می رسد ما در این تابستان.

اول از همه بله Optima نام استو سدان به همین نام از آن می رود در کره جنوبی: K5. با نام جدید می آید یک کل بسیاری از دیگر چیزهای جدید در طول پنج سطح برش: LX, LANXESS, GT-خط GT و سابق. این 2021 K5 نشسته کیا در آخرین N3 پلت فرم بسته اختیاری تمام چرخ دیسک و بسیار قوی محدوده-شکوه انتقال قدرت.

که می تواند یک جدید 2.5 لیتری توربو چهار موتور با 290 اسب بخار و 311 پوند-فوت گشتاور برای K5 GT. اگر جابه جایی آشنا برای تلفن های موبایل, آن را به دلیل لوکس گرا پسر عموی پیدایش همچنین سنگ موتور. یک front-wheel-drive-بر اساس AWD سیستم استاندارد است در اینجا و کیا نصب جدید هشت, سرعت, مرطوب, dual-clutch transmission که باید آتش را خاموش شیفت با اقتدار. این نام تجاری را با افتخار به نقطه دیگر سدان در آن بخش ارائه می دهد مانند یک انتقال است.

هر K5 تر و تمیز کار می کند با 1.6 لیتری توربو چهار موتور است که باعث می شود 180 اسب بخار و 195 lb-ft گشتاور. جدید هشت-سرعت انتقال استاندارد است اما آن را به سادگی به طور منظم گیربکس اتوماتیک. 1.6 لیتری موتور همچنین ورزش یک تکنولوژی جدید به نام به طور مداوم متغیر سوپاپ مدت یا CVVD. با دادن هر یک از دریچه داخل موتور خود را از استقلال پس به صحبت می کنند کیا گفت: کارایی و بهره وری را بهبود بخشد. و برای کسانی که می خواهند AWD بدون عملکرد فوق العاده GT آن را اختیاری در هر وضعیت ذخیره برای پایه LX. سابق نیز دریافت AWD به عنوان استاندارد.

در سراسر K5, صف, سدان را رشد طولانی تر و گسترده تر اما کوتاه تر است. جدید خود را N3 پلت فرم کمک به سیمان را کاهش می دهد به نظر می رسد که تقلید استینگر را به شکل منفی واقعی هاچ بک در عقب. این سدان جدید "ببر چهره" نه فقط آن پنجره مشبک نازک تر است اما دهانه بیشتر از کلیپ های جلو در حال حاضر و نازک LED چراغ های در حال اجرا منحنی و سپس اعتصاب رو به جلو چهارم پانل. C-ستون نشانی از یک کار بزرگ ساخت آن را مانند نگاه وجود دارد یک liftback اما K5 هنوز هم شامل استاندارد تنه. در عقب تاپیک جدید چراغ عقب با طراحی داش عناصر که واقعا مجموعه ای از ماشین جدا از هر گونه سدان -- از جمله جدید هیوندای سوناتا.

جایی که کیا به نظر می رسد واقعا باید زدم آن را از پارک کابین خلبان که شامل ترکیبی از ورزشی و مواد حق بیمه. دیده می شود در اینجا GT-خط و GT را از تخت پایین فرمان و 10.25 اینچی سرگرمی صفحه نمایش. 8-صفحه نمایش اینچ استاندارد است و راستش صفحه نمایش کوچکتر ممکن است برای به دست آوردن.

2021 Kia K5
کیا

چرا ؟ بی سیم CarPlay اپل و آندروید خودکار. این نسخهها کار میکند یکپارچه با 8 اینچ صفحه نمایش لمسی اما نه اختیاری 10.25 اینچی واحد. آن را عجیب و غریب, اما این راهی است که آن را با این نسخهها کار در اینجا. دیگر وسایل رفاهی و اختیاری تکنولوژی شامل یک بوز, premium sound system, تلفن بی سیم, شارژ, طبیعی, تشخیص صدا برای کنترل ویژگی های مختلف و کلید هوشمند توابع.

و البته وجود دارد boatload از فعال ایمنی دنده استاندارد یا اختیاری. هر K5 می شود به صورت خودکار ترمز اضطراری, عابر پیاده, تشخیص لین-در حفظ و کمک و راننده توجه سیستم هشدار دهنده. اختیاری مقدار از تجهیزات نوع متناوب با همه چیز عالی بزرگراه درایو کمک به نابینایان-نقطه شنود و عقب cross-traffic alert.

اولین 2021 K5 خودروی سواری وارد خواهد شد در ماه های آینده, اما برای کسانی که به دنبال یک داغتر K5 های K5 GT نخواهد بود آماده است تا در این پاییز.

در حال حاضر در حال پخش: سازمان دیده بان این: چرا شما باید چک کردن 2021 کیا Seltos

7:29



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب