2020 Nissan Frontier آغاز بکار با "قلب نسل بعدی مرزی'

فوریه 6 2020 شیکاگو – به عنوان یکی از موفق عصر به پایان می رسد دیگر این است که فقط شروع در قلب 2020 Nis

توسط HEKAYATFARDAYEEMAAA در 27 فروردین 1399

شیکاگو – به عنوان یکی از موفق عصر به پایان می رسد دیگر این است که فقط شروع در قلب 2020 Nissan Frontier.

در رسانه های پذیرش امشب نیسان نشان داد 2020 مرزی که ویژگی های جدید و قدرتمند 3.8 لیتری تزریق مستقیم موتور V6 و جدید 9-سرعت انتقال خودکار – هر دو خواهد شد که عناصر کلیدی در نسل بعدی همه مرز جدید به زودی.

2020 مرزی که نشانه ای از آخرین مدل از نسل فعلی خواهد شد از ویژگی های بهترین در کلاس اسب بخار1 در حالی که همچنین ارائه بهبود اقتصاد سوخت و تولید گازهای گلخانه ای در عملکرد. آن را در فروش در بهار سال 2020 است.

کمک به جشن انتقال به نسل بعدی مرزی شد برایان مورفی و 2007 مرزی که فقط در هفته گذشته با عبور از 1 میلیون مایل علامت عهد درست به دوام و قابلیت اطمینان از Nissan Frontier.

"2020 مرزی می گذارد و زمینه را برای هیجان انگیز نسل بعدی Frontier – همه جدید وانت میله میله برای رسیدن به زودی" گفت: Tiago کاسترو مدیر بازرگانی خودرو, واحد کسب و کار, Nissan North America, Inc. "در حالی که نگاه به آینده ما نیز جشن ما قوی میراث فرهنگی – از جمله نوآوری و تطبیق پذیری و قابلیت اطمینان از گذشته مدل, مانند 2007 مرزی که در شیکاگو ساکن برایان مورفی هدایت می کرده است برای بیش از یک میلیون مایل است."

2020 Nissan Frontier
2020 مرزی خود را با استاندارد 3.8 لیتری V6 و 9-سرعت انتقال خودکار تمرکز بر نیازها و خواسته های صاحبان کامیون در آمریکا نیسان همه-موتور جدید است که با استفاده از 93 درصد جدید و یا دوباره طراحی قطعات و نیروگاهی تحت آزمایش های گسترده ای در شمال امریکا است. موتور مونتاژ خواهد شد در نیسان موتور پیشرفته تسهیلات در Decherd, Tenn., بعد به اندازه تیتان وانت را 5.6 لیتری استقامت® V8.

همراه با 49-اسب بخار بهبود بیش قبلی مرزی V6 اقتصاد سوخت است که انتظار می رود به افزایش2. همچنین کمک به 2020 مرزی را بهبود شتاب و مصرف سوخت است همه جدید 9-سرعت انتقال خودکار طراحی شده برای به حداکثر رساندن انتقال قدرت بهره وری و ارائه یک افزایش شتاب احساس.

"از آن ریشه های ردیابی بازگشت بیش از 60 سال به مدل فعلی مرزی تا به حال یک تاثیر ماندگار در جمع و جور و اواسط اندازه کامیون بخش در شمال امریکا است. به عنوان نیسان انتقال به فصل بعدی ما جشن افتخار به گذشته و آینده ای روشن با قلب از مرز بعدی" اضافه کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در 2020 مرزی و کامل صف 2020, Nissan, لطفا ببینید www.NissanNews.com.

این "میلیون مایل" Frontier 2007
مشهد تحویل مرد برایان مورفی خریداری دو-wheel-drive, 4 سیلندر 5-speed manual مرزی پادشاه کابین وانت در ژوئن سال 2007 با یک هدف: برای قرار دادن 1 میلیون مایل بر روی آن3. قرمز و مرز گذشت میلیون مایل علامت در 27 ژانویه سال 2020 است.

با توجه به مورفی اصلی کلاچ به طول انجامید 801,000 مایلز زمان بندی زنجیره جایگزین شد به عنوان یک اقدام پیشگیرانه در 700,000 مایل و رادیاتور و دینام به طول انجامید در مورد 450,000 مایل در هر. حتی صندلی راننده به طول انجامید نیم میلیون مایل است جایگزین شده است.

به جشن مورفی باور نکردنی موفقیت و وفاداری نیسان اعلام کرد این امر به مورفی جدید Frontier یک بار مدل 2020 آغاز تولید بعد از این سال.

"من هرگز تصور من می خواهم یک کامیون جدید به خصوص از آنجایی که من مرزی است که هنوز هم در حال اجرا قوی است. از آن خواهد شد یک درمان واقعی برای کارآمد موتور V6, اما من حدس می زنم من باید برای پیدا کردن راه دیگری برای ورزش در حال حاضر که من یک گیربکس اتوماتیک و پنجره های قدرت گفت:" مورفی.

برای تعمیر و نگهداری منظم کامیون شده است سرویس در M'Lady نیسان در Crystal Lake, ایلینوی, همان نمایندگی که در آن مورفی خریداری خودرو جدید در ماه ژوئن سال 2007. مورفی اصرار بر انجام نفت خود را تغییر هر 10 ، 000 مایل است.

در مورد نیسان آمریکای شمالی
در آمریکای شمالی نیسان عملیات شامل, خودرو, طراحی مهندسی, مصرف کننده و شرکت های بزرگ مالی و فروش و بازاریابی و توزیع و تولید است. نیسان است که اختصاص داده شده به بهبود محیط زیست تحت نیسان سبز برنامه و شناخته شده است که سالانه توسط ایالات متحده در آژانس حفاظت از محیط زیست به عنوان یک انرژی استار® شریک از سال پس از سال 2010. اطلاعات بیشتر در مورد نیسان در آمریکای شمالی و خط کامل نیسان و INFINITI وسایل نقلیه می تواند به صورت آنلاین در www.nissanusa.com و www.infinitiusa.com و یا بازدید از سایت های رسانه های آمریکا nissannews.com و infinitinews.com.

در مورد Nissan Motor Co., Ltd.
نیسان جهانی خط کامل تولید کننده خودرو است که به فروش می رساند بیش از 60 مدل در زیر نیسان بلاگ و Datsun مارک. در سال مالی 2018 شرکت به فروش می رسد 5.52 میلیون وسایل نقلیه در سطح جهانی تولید درآمد از 11.6 تریلیون ین. نیسان دفتر مرکزی جهانی یوکوهاما در ژاپن, مدیریت عملیات در شش منطقه: آسیا و اقیانوسیه; آفریقا و شرق میانه & هند; چین; اروپا; آمریکای لاتین و آمریکای شمالی است. نیسان با همکاری تولید کننده فرانسوی رنو از سال 1999 به دست آورد و 34 درصد سهام میتسوبیشی موتورز در سال 2016. رنو-نیسان-میتسوبیشی داد به فروش می رسد 10.76 میلیون وسایل نقلیه همراه در سال 2018.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات و خدمات و تعهد به تحرک پایدار, بازدید nissan-global.com. شما همچنین می توانید ما را دنبال کنید Facebook, Instagram, Twitter و LinkedIn و ببینید همه ما آخرین ویدئوها در یوتیوب.

 

# # #

1. مقایسه بر اساس 2020 مرزی S با آخرین در بازار بخش کامیون کوچک بخش. پایه مدل مقایسه شده است. بر اساس سازنده وب سایت است.
2. نهایی سوخت, اقتصاد, آمار و ارقام در دسترس خواهد بود در تاریخ بعد.
3. برایان مورفی دستیابی رانندگی از یک میلیون مایل در خود Nissan Frontier منحصر به فرد است و نه تضمین شده برای دیگر وسایل نقلیه نیسان.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن