2020 فیات 500X نقد و بررسی: بالا سبک که فاقد ماده - Roadshow
معرفی فیات 500X در سال 2016 و پس از آن بوده است یک نبرد دشوار برای به دست آوردن فروش شتاب. حتی کنار گذاشتن فعلی COVID-19 مسائل اقتصادی به 500X فروش چند صد واحد در هر ماه در حالی که رقبای مانند هوندا HR-V و تویوتا C-HR حرکت چند هزار. پس از یک هفته در فیات کمی متقاطع آن را آسان ببینید که چرا.
مانند
- طراحی شیک داخل و خارج
- قوی سرگرمی سوئیت
نمی خواهم
- Sub-par اقتصاد سوخت
- باری کوچک منطقه
- گران می شود به سرعت
شاید یک چیز 500X است برای رفتن آن است و برخی از سبک. آن را مانند به طور منظم فیات 500 و اقامت-Puft باد صبا مرد یک نوزاد بود. این 500X خیلی بزرگتر از کوچک 500 با نزدیک به 8 اینچ از زمین ترخیص کالا از گمرک و 2 سر اضافی از ظهر, اما آن را هنوز هم یک ریز-سختی چیزی که کمی.
برای سال 2020 وجود دارد یک ورزش جدید تر و تمیز, در علاوه بر این به طور معمول پاپ کوه پیمایی و کوه پیمایی به همراه مدل. تمام چرخ دیسک استاندارد است در سراسر هیئت مدیره به عنوان یک 1.3 لیتری توربوشارژ I4 و نه-سرعت انتقال خودکار.
اگر رفت و آمد است و اولویت خود را به 500X یک شغل مناسب است. اگر فقط رفت و آمد خود را جم و سپس 500X یک شغل مناسب است. این موتور توربوشارژ ارائه 117 اسب بخار و یک punchy 210 پوند-فوت گشتاور است. که بهترین در کلاس گشتاور تعداد به معنی 500X احساس می کند خیلی سریع کردن خط و به راحتی می توانید ادغام با سرعت بالا ترافیک. مشکلات با 9 سرعته خودکار است که واقعا تنبل به downshift. طرح خود را اتوبان می گذرد درآمده است.
فیات 500X را در حال رفتن به برنده شدن در هر دست زدن به مسابقات; آن را می شود واقعا درهم و برهم هنگامی که راه می رود, پیچ خورده است. وجود دارد مقدار زیادی از حرکات بدن و شاسی نیست که تشکیل شده در حالی که سر پیچ ها. فوق العاده بی حس فرمان کمک نمی کند مهم است یا نه. اگر شما به دنبال یک بازی سرگرم کننده به درایو کوچک CUV چوب با مزدا CX-3 یا کوتاه میهن.
این 500X می شود سازمان حفاظت محیط زیست-برآورد اقتصاد سوخت امتیاز از 24 مایل در هر گالن در شهر و 30 mpg در بزرگراه و 26 mpg ترکیب شده است. که می افتد کمی پشت دیگر تمام چرخ دیسک ارائه شده در کلاس مانند فوق مزدا و مینی و همچنین کیا Seltos و هیوندای Kona. اگر بهره وری چیزی است که شما پس از نگاهی به نیسان ضربات با آن در جلو (front-wheel-drive معماری و به طور مداوم متغیر انتقال خوب برای سازمان حفاظت محیط زیست امتیاز از 33 mpg ترکیب شده است. در طول هفته من با 500X که شامل یک بزرگراه-سنگین سفر از سان فرانسیسکو به لس آنجلس و بازگشت من به طور متوسط 26.6 مایل در هر گالن -- دقیق تا آنجا که سازمان حفاظت محیط زیست داده می رود اما هنوز هم پشت این رقابت است.
وقتی که می آید به کابین تکنولوژی, خبر خوب این است که فیات-کرایسلر عالی Uconnect نرم افزار استفاده می شود در یک صفحه نمایش لمسی 7 اینچ با CarPlay اپل و اندروید خودرو استاندارد است. من همیشه دوست داشتم این تکنولوژی برای طرح متفکرانه و سهولت استفاده. این قطعا یکی از بهترین سیستم های در دسترس است. فیات صفحه نمایش است که به عنوان بزرگ به عنوان دیگر FCA محصولات اما Uconnect است کمتر موثر در اینجا.
خبر بد این است که راننده ایدز مانند کور-نقطه نظارت لین خروج هشدار و تطبیقی کروز کنترل اختیاری هستند حتی در من بالا تر و تمیز تستر. رانندگان حتی به گزینه ای برای تمام سرعت به جلو برخورد هشدار و ترمز اضطراری, چیزی است که شما می توانید در زیر$19,000 نیسان ضربات به عنوان تجهیزات استاندارد.
که گفت: من دوست دارم که راننده-کمک ویژگی ها را می توان گرفته شده از طریق Uconnect. من ترجیح می دهم من کور-نقطه نظارت فقط به عنوان یک هشدار دهنده نور و اما کسانی که می خواهند سیستم را به شنیدن صدای سنج ایجاد کردن می توانید آن را که در راه است. شما همچنین می توانید خود را تنظیم ترمز اضطراری سطح بندی برای لین خروج هشدار و قدرت خط نگه داشتن کمک فرمان مداخله. آن را به گزینه های.
این 500X ندارد, شارژ بی سیم, پد وجود دارد اما دو USB-یک پورت برای صندلی جلو مسافران و همچنین به عنوان یک 12 ولت خروجی. عقب صندلی مسافر به استدلال می کنند بیش از یک USB یک پورت.
داخل 500X است adorbs با گوشه های گرد و بدن-رنگ داش پنل به صورت یک پاپ از رنگ. من تستر مجهز به دو قطعه sunroof می افزاید که کمی نامتقارن جذابیت برای عقب-صندلی مسافر. صحبت که در هنگام نشستن در پشت صندلی راننده تنظیم برای 5 فوت و 9 اینچ قاب من حدود یک اینچ از سقف و حدود یک اینچ و نیم از فضای قبل از صندلی راننده را به چیزهای ناراحت کننده بر روی زانو های من. شاید نگه داشتن پشت صندلی برای کودکان و نوجوانان تنها.
فضای ذخیره سازی برای موارد کوچک بد نیست با دو لایه glovebox و درب جیب عمیق به اندازه کافی برای یک بطری بزرگ آب یا یک جرعه از رژیم غذایی دکتر فلفل. حمل و نقل فضایی برای موارد بزرگتر این است که در سمت پایین. وجود دارد 14 فوت مکعب از فضای پشت صندلی های عقب که تنها گسترش تا 32 مکعب با صندلی تاشو. در ضمن هوندا HR-V می رود بزرگ با 23.2 و 57.6 متر مکعب بود. حتی 500X شرکت پسر عموی جیپ تبادل نظر کند بهتر است با 18.0 و 50.8 مکعب است.
به طور کلی 500X بد است ارزش زمانی که شما در نظر بگیرید چه چیز دیگری شما می توانید در کلاس. پایه های پاپ تر و تمیز شروع می شود در حدود $25,000 اما گزینه آن را با چیزهایی که شما می خواهید و آن را به طور جدی گران است. برای من پول من می خواهم شروع با یک کوه پیمایی تر و تمیز آن را به عنوان حداقل-گران راه به دست آوردن دسترسی به $1,395 Advanced Driver-Assistance ، البته که همچنین بدان معنی است که با اضافه کردن $895 راننده پایه کمک گروه با چیزهایی مانند چراغ روشنایی و پارکینگ ایدز است. فقط با این گزینه ها من به دنبال در $30,030 از جمله $1,495 برای مقصد. که در حال حاضر گران تر از بسیاری از اصلاح subcompact Suv ها. حالا در نظر بگیرید که من لود تستر هزینه بیش از $35,000. برای این نوع از سکه من می توانم به خوبی مجهز مزدا CX-5 با بیشتر فضای داخلی بهتر و بهتر تجربه رانندگی. هک اواسط$30K محدوده قیمت حتی شروع به باز کردن ورود به سطح گزینه های لوکس.
آن را واقعا دشوار است به توصیه 2020 فیات 500X. به نظر می رسد منحصر به فرد است و من فکر می کنم تا حد زیادی به توان گفت که اما این که خوب به درایو یک تنگ داخلی و گران قیمت می شود زمانی که شما آن را بسته کامل از ویژگی های مفید است. اگر آن را با قیمت مشابه به گفتن نیسان ضربات و یا حتی کیا روح یا Seltos من نخواهد بود yucking این یام اینجا. اما به عنوان آن می ایستد به 500X گران است و خطر بیافتد و این فقط خوب نیست در این بسیار رقابتی بخش.
tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de