2020, BMW X6 M, رقابت, نقد و بررسی: سریع و شیک با یک خط تیره از عملی - Roadshow

آیا شما در بازار برای یک عملکرد بالا SUV با سریع roofline? است که 600 اسب بخار BMW X6 M نه کاملا به اندازه ک

توسط HEKAYATFARDAYEEMAAA در 9 تیر 1399

آیا شما در بازار برای یک عملکرد بالا SUV با سریع roofline? است که 600 اسب بخار BMW X6 M نه کاملا به اندازه کافی است ؟ خوب نگران نباشید, BMW تنها چیزی: 2020 BMW X6 M رقابت ارائه می دهد که لمس قدرت بیشتر سخت تر شاسی تنظیم و کمی سبک تر بیش از حد.

مانند

  • عملکرد بزرگ لغو احکام صادره ی
  • شیک با احترام عملی
  • Cushy داخلی

نمی خواهم

  • ننمودند فرمان
  • می تواند بیش از حد پیچیده
  • بزرگ نقاط کور

یک پیروز X6 M

مانند آن مربع کردن X5 M رقابت خواهر و برادر X6 M رقابت بسته های قابل توجهی قدرت شلیک خود را تحت هود. اولی آشنا 4.4 لیتری twin-turbocharged V8 است که در اینجا بسته بندی 617 اسب بخار. گشتاور مسابقات که از non-Competition, مدل, چک کردن در در 553 پوند فوت موجود بین 1,800 و 5,690 دور در دقیقه.

تلنگر موتور به آن ورزش یا ورزش به همراه تنظیمات و عملکرد است و کافی است با صفر quibbles در مورد افزایش تاخیر. رها کردن چکش و X6 M رقابت باور نکردنی به 60 مایل در ساعت در 3.7 ثانیه است که یک دهم از یک ثانیه سریعتر از منظم X6 M. سه رقمی سرعت اتفاق می افتد در عجله و در نهایت در 177 mph با در دسترس M driver's Package دو حالت فعال و سیستم اگزوز قرار دادن یک گله در حالی که همه. بدون راننده را بسته و همه چیز متوقف کشیدن در فقط 155 مایل در ساعت است.

مسیریابی قدرت از طریق M-تنظیم عقب-گرایش تمام چرخ دیسک سیستم هشت-سرعت انتقال خودکار. به طور معمول ZF-منابع گیربکس می رود در مورد کسب و کار خود را یکپارچه پاره کردن سریع و بهنگام تغییرات در حالت اتوماتیک ارائه می دهد و محترم و downshifts در حالت دستی بیشتر از زمان. گاهی اوقات وجود یک تقسیم ثانیه تاخیر بین زمانی که من احضار پایین تر دنده با شیفت به چپ دست و پا زدن.

بدون شک وجود دارد هیچ کمبود عضله در رقابت برای خیابان و یا حتی یک مسیر مسابقه اگر مالک تصمیم به پرتاب swoopy مردم-تکان دهنده یکی به هر دلیلی. برای بار موقعیتهایی که این پیشرانه باید نگه داشتن آن سرد ارائه عملکرد سازگار با کمک شش رادیاتور چهار پمپ آب و اختصاصی انتقال کولر.

اما به همان اندازه مهم است که این پیشرانه دارای یک کودک مهربان طرف. انتخاب بهره وری و تنظیم و X6 همراه حرکت در احترام به شیوه ای. آن را آرام انتقال کوتاه تغییر چرخ دنده ها به صورت بهینه مصرف سوخت, بازگشت سازمان حفاظت محیط زیست-برآورد 13 مایل در هر گالن در شهر و 18 mpg در بزرگراه. در طول یک هفته از مخلوط رانندگی در سطح خیابان ها و بزرگراه اجرا می شود مشاهده کردم 15 mpg مطابق با سازمان حفاظت محیط زیست سیکل ترکیبی امتیاز. دقیقا درخت-بغل کردن سطوح بهره وری, اما نه وحشتناک, همه چیز در نظر گرفته شود.

یک twin-turbo V8 با 617 اسب بخار و 553 پوند-فوت گشتاور را X6 M رقابت بسیار سریع دونده.

جان ونگ/Roadshow

گزینه های پویا

اگر شما فکر می کنم رقابت موتور و انتقال ارائه بسیاری از تنظیم صبر کنید تا زمانی که شما شیرجه رفتن به شاسی منوها. برای کسانی که دوست دارند به سرهم بندی کردن آنها را دوست دارم توانایی برای دستکاری در سه حالت-دامپر دو حالت فرمان و دو حالت ترمز به صورت جداگانه از یکدیگر است. من شخصا فکر می کنم که به درد نمیخورد و افراد همفکر هنوز هم می توانید فقط پانچ تا از قبل برنامه ریزی شده نمایش برای همه چیز و رول.

شماره گیری همه چیز را به کامل کشتن و X6 دستگیره بسیار خوبی برای یک هاچ بک وزن در 5,375 پوند است. وجود دارد یک مقدار قابل قبول از بدن تغییر در نوبه خود در به عنوان به خوبی به عنوان قابل توجه شیرجه زیر ترمز. این ماموت مبهوت 295/35ZR21 جلو و 315/30ZR22 عقب Michelin Pilot Sport 4S لاستیک ارائه تمام گرفتن کسی را مسئولانه نیاز به روحیه خیابان رانندگی.

X6 را فرمان است که در آن اولی قطره توپ. در ورزش تنظیم, آن ارائه می دهد برخی از وزن اما از دست رفته است هنگامی که آن را می آید به احساس و بازخورد. داشتن دو عملکرد ترمز پروفایل نیز جالب -- ورزش تنظیم باعث می شود آن را دشوار است به ترمز هموار در خیابان. اما وجود دارد مقدار زیادی از قدرت ترمز در ارائه با شش پیستون در جلو کالیپر گاز گرفتن کردن, پیر 15.5 اینچ بادی و صلیب حفر روتور و تک پیستون کالیپر عقب با 14.9-اینچ بادی و حفر دیسک.

دست زدن به بهتر از طریق بزرگ لاستیک و ترمز.

جان ونگ/Roadshow

مانند پیشرانه زمانی که شما کاملا برای این شاسی می تواند آرام است. قرار دادن همه چیز را در راحتی و کیفیت سواری نرم به صاف کردن و کوچک اثرات. شما هنوز هم شنیدن شنیدن thuds از بسیاری از توسعه می پیوندد شما در سراسر آمده در لاستیک ، فرمان وزن سبک با کمی تاخیر در پاسخ خارج از مرکز که خوب برای puttering در اطراف شهر. و پدال ترمز را ارائه می دهد به مراتب بهتر توانایی به زیر و بم قدرت توقف برای صاف ترمز.

M به نظر می رسد

به صورت بصری پشتیبان خود محرک عملکرد اعتبار و مجموعه خود را جدا از کمتر نسخه های X6 M می پوشد منحصر به فرد سپر جلو با بزرگتر مصرف هوا در دهانه های بزرگتر کلیه پنجره مشبک با میله هایش قوس چرخ جلو M فندر آبشش aero آیینه های جانبی و دیفیوزر عقب با چهار اگزوز رسانه ها. رقابت چیز طول می کشد یک قدم بیشتر با M star-صحبت کرد چرخ و badging آینه کلاه دیفیوزر عقب و لوله های اگزوز.

وجود دارد برخی از کلاس اول لوکس قرار ملاقات در داخل بیش از حد. رقابت می آید استاندارد با گوسفند مرینوس چرم روی صندلی و داشبورد M فرمان و عیار با سه رنگ لهجه دوخت فیبر کربن اصلاح یک Alcantara سرمقاله روزنامه پانوراما sunroof. من تست خودرو همچنین ورزش بینهایت راحت و حمایتی M جلو صندلی با سه مرحله گرمایش و تهویه و ماساژ تابع است که فوق العاده است که در سفر هر دو کوتاه و بلند است. حتی جلو جام دارندگان گرم و سرد می شود.

نه تنها در حال رقابت در صندلی های گرم و سرد می شود اما آنها در حال ماساژ بیش از حد.

جان ونگ/Roadshow

منهای بزرگ نقاط کور به دلیل X6 سریع roofline این کابین ارائه می دهد مقدار زیادی از انعطاف پذیری. فضای قابل استفاده برای سرنشینان جلو و عقب با سقف به اندازه کافی هنوز به صورت میانگین قد در بزرگسالان در عقب. وجود دارد مقدار زیادی از cubbies به ذخیره کردن اقلام و سخاوتمندانه باری با ظرفیت حمل. در حالی که تنه منطقه نیست به عنوان بلند به عنوان X5, آن را هنوز هم عمیق ارائه 27.4 متر مکعب فضای رشد می کند که به 59.6 با پشت صندلی پایین.

فن آوری قوی دست

در تکنولوژی جلو, M رقابت های بسته بندی شده است پر از آن است. لوازم مراکز در اطراف اولی iDrive 7 نرم افزار در یک 12.3-مرکز اینچ صفحه نمایش لمسی است که می توان از طریق شماره گیری در مرکز کنسول و یا کنترل حرکت. این رو ناوبری اختیاری Bowers & Wilkins صدای فراگیر راه اندازی Wi-Fi hotspot بلوتوث و اپل CarPlay قابلیت های. و پس از آن آخرین iDrive 7 سیستم آن را نیز قادر به اجرای بی سیم اندروید خودرو به زودی. در حالی که ممکن است طاقت فرسا در iDrive پاسخگو است و رابط بصری به کار با گرافیک پر جنب و جوش.

اولی iDrive 7 سیستم اطلاعات و سرگرمی به زودی قادر خواهد بود به اجرای CarPlay اپل و آندروید خودکار.

جان ونگ/Roadshow

نیز وجود دارد هیچ کمبود قدرت امتیاز پاشیده در سراسر X6 داخلی با یک پد شارژ بی سیم USB-A, USB-C و 12-ولت سوکت به راحتی در دسترس مردمی در مقابل. مردم در عقب یک 12 ولت خروجی در پشت کنسول وسط که واقعا باید یک زن و شوهر از پورت USB به جای امروزه.

راننده-کمک منو نیز قابل ملاحظه است. کور-نقطه نظارت کمک می کند تا با X6 را mondo يوناني مسائل و لین خروج هشدار به جلو-هشدار دهنده برخورد با خودکار اضطراری ترمز عقب cross-traffic alert پارکینگ سنسور و یک 360 درجه دوربین استاندارد کرایه. چیزهایی مانند تطبیقی کروز کنترل خط-حفظ و کمک به فعال طرف برخورد حفاظت و اولی تمدید ترافیک دستیار -- که می تواند سرعت بخشیدن و هدایت و متوقف کردن خودرو در کمتر از 40 مایل در ساعت در ترافیک سنگین شرایط -- در دسترس هستند.

چگونه من می خواهم تنظیمات آن

اگر قلب من مرده بود-در یک X6 M رقابت است که $9,000 قیمت حق بیمه بیش از استاندارد X6 M, من می خواهم مقاومت در برابر اصرار به دریافت بیش از حد انجام دور با گزینه های. یک تفرجگاه ساحلی خلیج آبی رنگ فلزی کار بدون هزینه رنگ به عنوان سیاه و میدرند بژ, داخلی, دسته کوچک موسیقی جاز. تنها گزینه من را بررسی کنید برای $3,600 اجرایی بسته به دلیل ماساژ گرم و سرد صندلی جلو و دور موتور شروع به ارزش آن است. همه در من حلقه رقابت در $122,195 از جمله $995 برای مقصد برای تضعیف $131,745 تست ماشین شما دیدن تصویر اینجا.

با سالم تعداد گزینه های این X6 M رقابت را به شما هزینه $131,745.

جان ونگ/Roadshow

اندکی یاس

بله 2020 X6 M رقابت قوی ترین و قادر به X6 BMW ساخته شده است به تاریخ. پرتاب در این واقعیت است که نسل سوم X6 بهترین و به دنبال یکی عین حال (مسلما نه یک نوار بسیار بالا) و ورزش cushy داخلی پر از موجودی تسلی و این باعث می شود آن را بسیار عالی و بسیار سریع راننده روزانه. اما به عنوان سرگرم کننده که stomping گاز و تیراندازی به خوبی گذشته محدودیت سرعت ارسال شده است, این X6 نیست فوق العاده سرگرم کننده و یا پاداش به فشار سخت و واقعا رانندگی. برای هر کسی که به دنبال یک تجربه شبیه به آن چیزی است که در پورشه کاین کوپه صف در خدمت آنها بهتر است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب