2020 BMW X3 xDrive30e نقد و بررسی: یک فوتی و فوری پلاگین گزینه - Roadshow

BMW X3 آخرین متقاطع جمع و جور برای دریافت پلاگین انتقال قدرت. Emme Hall/Roadshow اولی برنامه بلند پروازانه ب

توسط HEKAYATFARDAYEEMAAA در 29 خرداد 1399

BMW X3 آخرین متقاطع جمع و جور برای دریافت پلاگین انتقال قدرت.

Emme Hall/Roadshow

اولی برنامه بلند پروازانه به راه اندازی 25 جدید, هیجانی, مدل تا سال 2023. برخی از کسانی که خواهد بود به طور کامل وسایل نقلیه الکتریکی جدید i4 سدان, اما اکثریت خواهد بود پلاگین هیبرید مانند 330eاین 530e یا موضوع این بررسی X3 xDrive30e.

مانند

  • به اندازه کافی طیف برق برای رفت و آمد
  • مقدار زیادی از اتاق را برای افراد و چیزهایی که
  • بی سیم CarPlay این نسخهها کار میکند بزرگ

نمی خواهم

  • نه به عنوان قدرتمند به عنوان رقبای خود
  • تمام راننده خوب-کمک امکانات اختیاری هستند

این X3 30e قرض انتقال قدرت از 330e: 2.0 لیتری توربوشارژ I4 همراه با 80 کیلووات موتور الکتریکی. این ترکیب خوبی است برای 288 اسب بخار و 310 پوند-فوت گشتاور با برق ذخیره شده در 12 کیلووات ساعت باتری های واقع در زیر صندلی عقب.

مختلف هیبرید درایو گزینه های قابل دسترسی از طریق eDrive دکمه بر روی کنسول وسط. حداکثر eDrive کاهش سرعت و قدرت و تحویل به صورت کارآمد ترین استفاده از برق است. شما حتی می توانید پیکربندی حداکثر eDrive به تنظیمات پیش فرض-با فرض وجود دارد کافی قدرت باتری. این eDrive دکمه نیز اجازه می دهد تا شما را به کنترل خود باتری گزینه بنابراین شما می تواند به حفظ یک مجموعه دولت از شارژ در صورتی که شما می خواهید برای صرفه جویی در خود را EV عملیات برای گردش در شهر و اجرای موتور گاز منحصرا در بزرگراه.

خودکار eDrive ترکیب موتور و استفاده از باتری خود را و می توانید با استفاده از اطلاعات GPS از فعال ناوبری برنامه برای تغییر انتقال قدرت از ویژگی های مبتنی بر مسیر پیش رو. آن را با استفاده از باتری برای یک سربالایی کشش اگر آن را تشخیص سراشیبی کشش به اندازه کافی بلند برای پس گرفتن برخی از انرژی است. خیلی باحال است.

اما فکر نمی کنم X3 xDrive30e است که همه تنها در مورد بهره وری به عنوان برخی از دیگر رانندگی حالت نیز هست. راحتی بزرگ برای فقط toddling در اطراف شهر و ورزش به این پلاگین در ترکیبی پانچ کمی بیشتر. زمانی که ورزش به همراه فعال است این متقاطع واقعا می شود و نه روح ترکیب بهترین تلاش های بنزینی و برقی powertrains برای حداکثر افزایش دهد.

هشت-سرعت انتقال خودکار نشانی از یک کار بزرگ از downshifting تحت ترمز قبل از به نوبه خود نگه می دارد و revs بالا در ورزش به علاوه. من دوست دارم کمی burbles اگزوز باعث می شود که انتقال شیفت -- آن را به نحو نامشخصی ورزشی برای هیبریدی SUV و من می خواهم که. در این حالت حتی پر از دست انداز پیاده رو نمی تلو تلو خوردن شاسی و بدنه رول به حداقل نگه داشته است. اولی می گوید که X3 30e می توانید سرعت بخشیدن به 60 مایل در ساعت در کمتر از 6 ثانیه زمانی که راه اندازی شد و این SUV احساس می کند هر بیت به عنوان نشاط از پشت چرخ.

تنها گله من در مورد X3 xDrive30e است پیچ و تابدار ترمز احساس می کنید. ترمز ندارد و خطی عمل و آنها به نظر نمی رسد به نیش تا حدود نیمه راه از طریق پدال سکته مغزی. وجود دارد مقدار زیادی از قدرت بازسازی, ساخته شده در, اما من آرزو می کنم کلی عمل شد نرم و صاف.

سازمان حفاظت محیط زیست می گوید: X3 30e باید نتیجه در حدود 60 مایل در هر گالن معادل با استفاده از حداکثر شارژ باتری. این X3 می توانید درایو تنها تحت قدرت الکتریکی برای حدود 17 مایل است که به اندازه کافی برای رفت و آمد و یا اجرا می شود از طریق شهرستان است.

این X3 می آید با تعداد زیادی از راننده کمک امکانات, اما شما باید به آنها پرداخت. کور-نقطه نظارت لین خروج هشدار و اخطار برخورد همه بخشی از $500 رانندگی دستیار بسته است. که پول زیادی نیست اما بیا و جمع و جور اقتصاد خودروی سواری آمده استاندارد با این چیزها. من ماشین $1,700 رانندگی کمک Plus بسته اضافه می کند که تطبیقی کروز کنترل و BMW در بزرگراه رانندگی کمک, که ترکیبی از ACC با لین-نگه داشتن فن آوری. این سیستم به سرعت کاهش می یابد و من از 75 مایل در ساعت زمانی که من آمار ترافیک و نگه می دارد من ثابت در stop-and-go شرایط. من آرزو می کنم فرمان کمک به بهتر بود هر چند آن را به عنوان گاهی اوقات پینگ pongs من به عقب و جلو در داخل یک خط.

داخلی معمولی است اولی با چرم سطوح و iDrive tech.

Emme Hall/Roadshow

در-car tech توسط اولی iDrive سیستم اطلاعات و سرگرمی قرار دارد در یک 10.2 اینچ مرکز صفحه نمایش است که می تواند توسط تماس صوتی و یا کنترل بر روی کنسول وسط. اپل CarPlay در دست است اما آندروید خودکار در دسترس نیست (هنوز). من نمی خواهم که CarPlay بی سیم در اینجا است که نوع حیله و تزویر برای اتصال در ابتدا, اما پس از آن نسیم به استفاده از هر بار پس از آن من در ماشین دریافت کنید.

به طور کلی iDrive آسان است به زندگی با هر چند من پیدا کردن آن ساختار منوهای فرعی به یک بیت از یک downer. وجود هشت برنامه ریزی دکمه های مورد علاقه توابع است که برخی از بدون هیچ زحمتی از طریق کلیک کردن آن منوها که خوب است. iDrive است برنامه های آب و هوا و اخبار و حتی ParkMobile به پرداخت هزینه برای پارکینگ محفظه آنلاین و سیستم ناوبری می تواند به جستجو برای مکان های با کلمه کلیدی به من گفتن که در آن نزدیکترین محل به بستنی. شکلات تراشه کوکی دوغ من اینجا آمده است.

داخل X3 xDrive30e کابین معمولی است اولی با یک قهوهای مایل به زرد روی سیاه رنگ و مقدار زیادی از سطوح بازتابنده. چرم لوکس است و مواد با کیفیت بسیار عالی است اما من ترجیح میدهم بیشتر ظریف پرنیان از مرسدس بنز GLC350e پلاگین در ترکیبی.

این X3 PHEV شروع می شود در $50,000 اما می تواند گران قیمت و هنگامی که شما بار آن را با گزینه های.

Emme Hall/Roadshow

پس باتری ذخیره شده در زیر صندلی عقب وجود ندارد بیش از حد از تفاوت در ظرفیت باربری بین هیبرید و استاندارد X3. در پشت صندلی های عقب است 27.2 فوت مکعب فضا در حال گسترش به 59.4 مکعب زمانی که صندلی های تاشو هستند در مقایسه با 28.7 و 62.7 فوت مکعب در استاندارد X3. این X3 هیبرید می کند بهتر از آئودی Q5 PHEVهم که 25.1 و 53.1 فوت مکعب. این ولوو XC60 T8 انشعابات تفاوت با 25.8 و 63.8 فوت مکعب.

این X3 xDrive30e شروع می شود در $48,550 اما من به طور کامل oaded تستر می آید در $65,020 از جمله $995 برای مقصد. من می خواهم به احتمال زیاد برش که قیمت پایین توسط ضربه زدن خاموش $5,000 M Sport package, و من می خواهم برای 4000 دلار حق بیمه بسته به جای $6,750 اجرایی بسته آخر که می شود حرکت کنترل ها و پارکینگ کمک نه که من واقعا نیاز دارید.

البته اولی نیست تنها پلاگین های لوکس متقاطع در بازار و رقابت قانع کننده است. این ولوو XC60 T8 ارائه می دهد یک توربوشارژ, سوپر, هیجانی, انتقال قدرت با 415 اسب بخار و 494 lb-ft گشتاور. این مرسدس GLC350e گران تر است به عنوان آئودی Q5 اما هر دو دارای قدرت بیشتر است.

این X3 ممکن است به عنوان قوی به عنوان رقبای خود را, اما آن را قطعا می تواند بازی و یا بهترین آنها را هنگامی که آن را به بهره وری و سرگرم کننده به درایو ، اگر دوست دارید آنچه می بینید با استاندارد X3 پلاگین در ارائه می دهد بسیار کمی در راه انداخته است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن