حضور 4+1 فروشگاه خوشنام ، قدرتمند و معروف در فضای مجازی

فهرست: مولودی مال کالی ناب خانگی لند پیشرو مال آبیدر استوک فروشگاه اسباب خانگی حساس پشتوانه واردات مستق

توسط HEKAYATFARDAYEEMAAA در 22 آبان 1401
معرفی 4+1 <span class=changed>فروشگاه</span> <span class=changed>تازه</span> <span class=changed>اسباب و اثاث</span> خانگی

فهرست:

  1. مولودی مال
  2. کالی ناب
  3. خانگی لند
  4. پیشرو مال
  5. آبیدر استوک

فروشگاه اسباب خانگی حساس پشتوانه واردات مستقیم، مولودی محصول Moloudimall

فروشگاه اینترنتی اسباب خانگی گروه مولودی محصول دارای بیش از سه دهه فعالیت فن ای در زمینه اثاثیه خانگی، به این معنی که از سال 1370 مشغول به عمل و ارائه بهترین محصولات و برندهای بازار هستش، مجموعه مولودی متاع در زمینه فروش اسباب خانگی اهمیت توجه به استانداردها و نیاز مشتریان کلیدی بالاترین کیفیت و مناسبت ترین قیمت، فعالیت خویش را در فضای آنلاین و فروش اینترنتی شروع کرده است.

هم اکنون مولودی مال مفتخر هست که اهمیت توجه به راضی بودن مشتریان و همکاران جزوء خوش اسم ترین های بازار اسباب خانگی کشور ایران باشد. در گفتگویی که حیاتی مادح مولودی مدیر ارشد این مجموعه داشتیم، پیام زیبای ایشان را به نسبت مشتریان این مجموعه همپا آوردیم:

امید می باشد که مشتریان مستمر و سابق هم اهمیت حضور در باشگاه مشتریان وبسایت مولودی مال، ما را مفتخر کنند و به طور همزمان از هدایا و تخفیفات ویژه سایت اینترنتی اسباب خانگی مولودی محصول به جهت مشتریان قدیمی استفاده نمایند. آرزوی مولودی مال، کمال راضی بودن مشتری عزیز از خرید کردن خود، می‌باشد.

مادح مولودی (مدیر ارشد مولودی مال)

برای مراجعه به تارنما مولودی متاع میتوانید از آدرس زیر به کارگیری نمایید:

آدرس وب سایت رسمی مجموعه مولودی مال: مولودی مال

لوگو مولودی مال
لوگو مولودی مال

فروشگاه اینترنتی کالای ناب خانگی، کالی ناب Kalinab

فروشگاه کالی ناب در سالیان قبلی به تیتر یکی از تامین کنندگان بازار همواره بر سر زبان‌ها بوده است، همین کمپانی کار خود در زمینه اثاثیه خانگی را از سال ۲۰۱۸ حساس واردات محصولات مهم کیفیت دیجیتال شروع کرد. محصولاتی عمدتا کلیدی مارک های اپل، شیائومی، انکرو… سیاست همین شرکت از همان ابتدا بر همین اصل بوده هست که لیاقت خریدار کالی ناب خرید یک فرآورده دارای میزان مرغوب بودن و رضایت بخش می باشد و خیر هر کلایی اهمیت هر قیمیتی.

اهداف چهارگانه کالی ناب « فروش کالای اورجینال» – «ارسال به موقع کالا» – «برخورداری از قیمت رقابتی» و «خدمات پس از فروش مناسب» می‌باشد. طبیعی میباشد زمانی که هدف شما نیز ارائه محصولات حیاتی کیفیت و هم قیمت مناسب و رقابتی می باشد کار مضاعف پیچیده و مشکلی را پیش روی خویش کالی ناب خواهید گذاشت. البته این گروه امیدوار می باشد که به یاری آفریدگار و تلاش همکاران کماکان که تا به امروز در به وقوع پیوستن همین اهمیت غالب بوده‌اند در آینده هم جهت جلب راضی بودن مندی بخش اعظم مشتریانشان تلاش ببیشتری رخ بدهند.

کالی ناب بی رقیب در ارزش محصولات شیائومی در بازار

در ضمن مغازه کالی ناب رو در راستا محصولات شیائومی اعم از: تلویزیون شیائومی، جاروبرقی رباتی شیائومی، مانیتور های شیائومی، اسکوتر شیائومی، تصفیه هوای شیائومی، بخار پز و محصولات خانگی خاصتا شیائومی اهمیت قیمت رقابتی و زیاد عالی به نسبت بازار قیمت محصولات شیائومی در لحاظ گرفت.

برای مراجعه به فروشگاه کالی ناب و دیدن قیمتهای محشر محصولات شیائومی می‌توانید بر روی پیوند زیر کلیک نمایید:

آدرس وب وبسایت مغازه اینترنتی کالی ناب: کالی ناب

لوگو کالی ناب
لوگو فروشگاه کالی ناب

فروشگاه محصولات منزل و جهیزیه عروس خانگی لند Khanegiland

یک وبسایت مورد پسند به جهت بانوان و نوعروسان ایراد پسند، مجموعه خانگی لند از سال ۹۶ به تیتر یک بازرگانی مطمئن و به صورت حرفه‌ای در بازار بانه حضور داشته است و از نخست سرمایه خویش را بر تنظیم محصولات مهم کیفیت سازه گذاشته است.

بهار سال ۱۴۰۰ کرکره فروشگاه اینترنتی خانگی لند را بالا رفت. خانگی لند متولد شد تا اصلی خدماتی متفاوت و گلچین نمودن از بهترین برندهای بازار به جای کلیه چیز فروشی و فروش نامطمئن، حساس نگاهی با و هدف راضی بودن مشتریان خود را از در میان تنوع کالاهای موجود در بازار بهترین ها را به زعم نظرات کارشناسان خود تعیین کند؛ مطمئن‌تر، حیاتی کیفیت‌تر و دارای ارزش های منصفانه را به مشتریان جانِ خود ارائه دهد. 

فروشگاه اینترنتی اثاثیه خانگی اورجینال

در ارتباط حیاتی وبسایت خانگی لند اصلی مدیریت فروش متشخص این مجموعه قادر و با میزان مرغوب بودن حرف کردیم و از میزان مرغوب بودن محصولات و تنوع بسیار همین وبسایت به نسبت سایر سایتها فروش اینترنتی محصولات اسباب و اثاث خانگی سوال پرسیدیم، اما پاسخ آقای هیمن عبداله پوری جالب و کافی بود:

در سال چهارم فعالیت خواستیم کاری بزرگ‌تر کنیم و قدمی تازه برداریم. آستین‌ها را بالا زدیم و اهمیت مجموعه‌ای از بهترین مرکز ها مستقیم صادرات محصولات اسباب خانگی و اثاثیه جانبی بر سر میز گفتگو نشستیم و اساسی متخصصین این زمینه در جهت همکاری به جهت پشتیبانی و راهنمایی خرید کردن مشتریان به توافق رسیدیم. و ما تصمیم داریم در ادامه همین مسیر، قدم‌های محکم‌تری برداریم.

آقای هیمن عبداله‌پوری مدیریت فروش تیم خانگی لند

مشاهده و تحلیل محصولات وبسایت خانگی لند پیشنهاد میشه، به خصوص به جهت بانوان و دوستانی که برای تهیه جهیزیه عروس در تکاپو هستند.

خانگی لند لوگو
لوگو فروشگاه اینترنتی خانگی لند

آدرس تارنما خانگی لند یکی از بهترین مراجع تهیه و خرید کردن جهیزیه عروس از بانه: خانگی لند

پیشرومال یک تارنما جامع از اثاثیه خانگی و محصولات تکنولوژی روز جهان pishromall

سایت مغازه اینترنتی پیشرو مال ، از تحت گروه سایتهایی می باشد که تمرکز اساسی آن ها بر محصولات خاص و تکنولوژیک است، این فروشگاه در سال 1400 مهم فروش محصولات سایت آمازون در ایران و اهمیت بها کمتر از این وب سایت بر سر زبانها افتاد.

پیشرومال به رخ جدی، فعالیت خویش را در راستا محصولات 'خانگی گجت و جانبی مهم کیفیت و گارانتی دار در سال 1401 شروع کرد. هدف این گروه فروش محصولات اساسی کیفیت و دارای ارزش های مطلوب و خدمات متفاوتی از دیگر سایت ها می باشد. گروه پیشرومال تلاش بر ارسال محصولات در سرعت بالا ترین دوران و بالاترین خدمات را دارد.

مشاوره خرید و پشتیبانی مشتریان در کمترین روزگار ممکن را دارد. بها محصولات موجود در پیشرومال عملکرد شده همواره به روز باشد و میتوانید حیاتی خیال ریلکس ثبت پیشنهاد نمائید.

در واقع مسئله خاصی که پیشرو مال را در گوشه ای این نوشته ما گنجانده حضور گسترده محصولات سایت موفق آمازون در محصولات این سایت اینترنتی می باشد.

حتما سری به همین تارنما بزنید، احتمالا شما نیز نظیر ما محصولاتی رو اونجا پیدا نمایید که در سایر سایتها یا سرچ های اینترنتی اهل ایران نتونید ببینید:

سایت پیشرومال: پیشرومال

فروشگاه پیشرومال
لوگو دکان پیشرومال

یک تارنما بینظیر به جهت خرید کردن لپ تاپ استوک، برند نام آشنای آبیدر استوک Abidarstok

اما برسیم به معرفی پنجمین مورد از لیست معرفی 1+4 فروشگاه برتر، فروشگاهی غیر اسباب و اثاث خانگی ولی ضروری به جهت علاقمندان به لپ تاپ و خرید لپ تاپ، دکان اینترنتی آبیدر استوک به عنوان وب سایت فروش لپ تاپ استوک از سال ٩٧ مشغول به کار شده است.

خرید اینترنتی لپ تاپ استوک این امکان را به جهت مشتریان فراهم می‌آورد که ارزش ها را مقایسه کنند و بتوانند مدل‌های متنوعی را تحلیل کنند. نکته دیدنی در آیتم لپ تاپ استوک قیمت آن است. میزان دارایی گزینه نیاز برای خرید کردن لپ تاپ استوک تقریبا یک سوم بودجه گزینه نیاز به جهت خرید یک لپتاپ نو اصلی مشخصاتی شبیه است.

اما آنچه فروشگاه لپ تاپ آبیدر استوک را از بقیه رقبا متمایز می کند، علاوه بر ارزش منصفانه و رقابتی پشتیبانی و مشاوره خوب قبل از خرید لپ تاپ استوک می باشد. شما میتوانید قبل از خرید هر لپ تاپی اهمیت همین مجموعه در رابطه باشید و محصولات این دکان رو یه نگاه بندازید.

آبیدر استوک، پشتیبانی و خرید بدون نگرانی

مسئله کلیدی در خرید کردن لپ تاپ های استوک کیفیت و اطمینان از کارکرد و سلامت بودن دستگاه است، آبیدر استوک در یک ابتکار عالی برای راحتی تصور مشتریان، حتما قبل از ارسال لپ تاپ تصاویر و عکسهای تام دستگاه را به جهت مشتریان ارسال میکنند.

همچنین مهلت استعمال مشخصی را برای کاربران در لحاظ گرفته اند که در صورتی که در دوران به کارگیری مشکلی متوجه دستگاه شد فارغ از هزینه دستگاه را برگشت داده و یا هزینه را به حساب خرید کننده واریز میکنند و یا این که دستگاهی فارغ از اختلال احتمالی به جهت ایشان ارسال میکنند.

یکی دیگر از خدماتی که به وسیله آبیدر استوک ارائه می‌شود، قابلیت تحویل حضوری لپ تاپ استوک در شهر تهران می‌باشد. اصلی توجه به حجم بالای سفارشات، سعی کرده‌ایم تا ارسال دستگاه‌ها در اسرع انجام شود. (معمولا کمتر از ۴ روز کاری)

برای خرید و یا این که تماشا دسته های محشر لپ تاپ استوک قطعا به آبیدر استوک سر بزنید:

خرید و بها لپ تاپ استوک : آبیدر استوک

در غایت در یک جدول میتونیم این چهار دکان رو کلیدی نیز مقایسه کنیم:

در جدول زیر کارایی کردیم بهترین خصوصیت های هر فروشگاه اینترنتی را در یک نگاه به شما عرضه داریم.

نام فروشگاه تنوع محصولات محصولات خاص پشتیبانی واردات مستقیم تحویل در محل پشتیبانی
مولودی مال بالا بله بله بله عالی
کالی ناب بالا بله (شیائومی) بله بله عالی
خانگی لند بالا بله (جهیزیه عروس) خیر بله عالی
پیشرو مال متوسط بله (محصولات آمازون) بله برای تهران خوب
آبیدر استوک بالا بله (مایکروسافت سرفیس) بله برای تهران عالی
جدول مقایسه سرویس ها 1+4 مغازه معرفی شده

در صورتی که شما هم دکان خوبی میشناسید حتما معرفی کنید.

نکات اهمیت در خرید اینترنتی

امکان خرید و فروش امن از شیوه اینترنت، علتی مهم برای پیروزی کسب‌وکارهای اینترنتی است. بخش اعظمی از مشتریان نسبت به همین دسته معاملات شک دارا هستند زیرا نگران‌اند که دیتاها شخصیشان به وسیله هکرها یا این که کلاهبرداران اینترنتی به سرقت برود. حیاتی امداد علم روز و فناوری‌های نوین، انجام معاملات امن امکان‌پذیر می‌شود.

این فناوری‌ها به‌سرعت در حال پیشرفت‌ هستند و هر روز برای امنیت و راحتی بیشتر خرید کردن و فروش اینترنتی یک استراتژی تازه ابتکار عمل می‌شود. حیاتی وجودِ این، هنوز نیز بسیاری از صاحبان کسب‌وکار و مشتریانشان در به کار گیری از internet شک وتردید دارند و نگران مسائل امنیتی هستند.

نکته اصلی که در خرید اینترنتی می بایست به آن اعتنا کنید این می باشد که خرید کردن خود را از یک وب سایت دارای و خوش سوابق انجام دهید. مطلقا نظرات اعضا در رابطه اهمیت ارآیه محصول و راضی بودن مشتریان را در لحاظ بگیرید.

به این نکته اعتنا نمایید که به جهت پیدا نمودن سایت های اعتبار در نتیجه ها جستجو ممکن می باشد تقلبی شکل دهد تا شما را به بیراهه ببرد، پس همت نمایید سایت هایی که میشناسید را انتخاب کنید خیر لزوما وب سایت هایی که در نتیجه ها ابتدایی گوگل بالا آمده اند. در نام تارنما مراقب نادرست املایی یا دامنه ی آن (به عنوان نمونه .net به جای .com .net) باشید و قطعا از صدق و درستی نشانی وب سایت اطمینان حاصل کنید.

حتما از سایتهای دارای ssl اعتبار خرید کردن کنید

هرگز دارای به کار گیری از کارت اعتباری خود از سایتی که رمزگذاری SSL (لایه سوکت های امن) را نصب نکرده هست ، هیچ خرید آنلاین و یا پرداخت بانکی اینترنتی را انجام ندهید. ولی این مورد را چگونه متوجه شویم؟ سایتی که اهمیت SSL رمزگذاری شده هست آدرس اینترنتی آن اهمیت HTTPS شروع می شود نه فقط اساسی HTTP.

علاوه بر همین نمادی از یک قفل کوچک نیز در نشانی توشه آن ظاهر می شود ، که به طور معمول در سمت چپ URL در نوار نشانی یا این که نوار حالت تحت قرار دارااست که منزلت قرارگیری آن ، بستگی به جور مرورگر شما دارد. استاندارد HTTPS درحال حاضر حتی در سایت هایی که خرید اینترنتی را ارائه نمی دهند هم فعال می باشد ونشانه ای از امن بودن آن تارنما دارد. همین استاندارد تا جایی اهمیت هست که گوگل Chrome هر کاغذ ی فارغ از رمزگذاری SSL را به عنوان “ایمن نیست” پرچم گذاری می کند.

از رمز دوم پویا استعمال کنید

رمز پویا کارت بانکی یکی از اصلی‌ترین مورد ها امنیتی به جهت پرهیز از کلاه‌برداری‌های اینترنتی و روش‌های گوناگون برداشت غیرمجاز از حساب‌های بانکی محسوب می‌شود. همین روز‌ها کلاه‌برداری اینترنتی کلیدی روش‌های مختلف برداشت غیرمجاز از حساب‌های بانکی در میهن دوچندان گسترده شده و بخش اعظمی از افرادی که داده ها کمی از روش‌های سارقان امروزی دارا‌هستند مبتلا ضرر‌های هنگفتی شده‌اند. پلیس فتا اعلام کرده که در سال ۹۷، ۲۰ تا ۲۵ هزار پرونده برداشت غیرمجاز که بخش مهمی از آن‌ها به خاطر ناآگاهی مردمی بوده تشکیل‌شده است.

در حالت رمز اثبات شما برای خرید اینترنتی یا انتقال وجه اینترنتی یک رمز دوم همیشگی دارید که آن را در کنار مشخصات دیگری مانند شماره کارت، کد CVV۲ و تاریخ انقضا وارد می‌کنید. در کلاه‌برداری به روش فیشینگ سارقان به شکلی اعضا را فریب می‌دهند و آن‌ها را به یک صفحه جعلی پرداخت می‌کشانند.

مطرح شدن رمز یک‌بار مصرف یا همان رمز پویا راهکاری به جهت وصال به امنیت در خدمات اینترنتی است. در در مقابل رمز ثابت، رمز پویا قرار دارد و به معنای واژه و کلمه رمزی می باشد که می‌تواند تنها برای یک توشه در تراکنش گزینه به کارگیری قرار گیرد. بر اساس آنچه پلیس فتا اعلام کرده فیشینگ دلیل شکل‌گیری یک‌سوم جرائم سایبری در مرز و بوم است. به همین خاطر به کار گیری از رمز دوم یکبارمصرف به‌جای رمز اثبات در فرمان عمل قرارگرفته است؛ به‌طوری‌که پیش‌بینی می‌شود اهمیت جایگزین شده رمز یکبارمصرف از سوی کلیه بانک‌ها می‌توان میزان قربانیان فیشینگ را به‌طورجدی کمتر داد.

با پویاسازی رمز دوم کارت‌های بانکی، احتمال سوء‌استفاده از کارت به شدت کاهش می‌یابد و دارندگان کارت‌های بانکی می‌توانند به جای به کارگیری از یک رمز دوم ایستا (ثابت)، در هر بار خرید اینترنتی یا این که پرداخت‌های مستمند رمز دوم کارت، از رمز پویا که خزانه در اختیارشان قرار می‌دهد، به کارگیری کنند.

اهمیت داشتن درگاه پرداخت

یکی از بهترین عمل هایی که در سال های آخر در درون مرزوبوم شروع شده، ثبت و ساماندهی مغازه های اینترنتی است. نشانه اعتماد الکترونیکی که توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت کشور‌ایران به فروشگاه های آنلاین دیتا می شود بهترین منش برای تشخیص و شناسایی یک وب وب سایت اعتبار از وب تارنما های نا امن و کلاهبردار است.

تمامی دکان های آنلاین می توانند حیاتی ثبت اسم اینترنتی در سامانه علامت اعتماد الکترونیکی به نشانی www.enamad.ir درخواست ثبت اطلاعات و اختصاص آرم اعتماد را داشته باشند. همچنین تمامی فروشگاه های آیتم تایید می بایست آرم اعتماد الکترونیکی را (که به شکل یک e آبی رنگ به همراه یک یا تعدادی نقطه طلایی رنگ است) در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهند.

نکته چهارم: همان طور که می دانید جعل نمودن یک آیکون گرافیکی کار چندان سختی نیست. در نتیجه اگر میخواهید از امنیت یک وب وب سایت کاملا مطمئن شوید کافی است به صفحه کسب و کارهای مهم آرم اعتماد الکترونیکی در همین وب سایت مراجعه کنید و مهم یک جست و جوی ساده، از طبقه بندی شدن وبسایت مورد حیث اطمینان پیدا کنید.

درگاه بانکی را بررسی کنید

فروشگاه های آنلاین به جهت خرید های الکترونیکی از درگاه های متصل به خزانه های طرف قرارداد به کارگیری می کنند. پس در این در آغاز باید دقت داشته باشید که هیچوقت به فروشگاهی که به جهت انتقال مبلغ خرید از شماره کارت شخصی به کار گیری می کند اعتماد نکنید. درگاه های بانکی اهمیت استعمال از پروتکل های امن SSL رابطه شما را با خزانه آیتم حیث برقرار می کنند. به همین ترتیب درصورتیکه به نوار آدرس وب وبسایت بانکی که از روش مغازه به آن متصل شده اید اعتنا کنید، در شروع آن می بایست عبارت https را مشاهده کنید. اگر ورقه بانک مورد لحاظ اهمیت کلمه http است هیچوقت دیتاها حساب بانکی خویش را در آن وارد کنید.

نکته سوم: در زمان وارد نمودن دیتاها کارتتان در صفحه خزانه مورد نظر، حتی اگر همگی حالت دیگر نیز مثبت بودند تا جای ممکن از صفحه دکمه های مجازی (Virtual Keyboard) استفاده نمایید تا ضریب امنیتی کار شما بالاتر باشد. همینطور تا حد امکان از به اندازه نت ها و رایانه های موجود در مرکزها عمومی نظیر مدرسه های و دانشگاه برای انجام خرید اینترنتی به کارگیری نکنید.

از مرورگر به روز به کارگیری کنید

بسیاری از افراد از مرورگرهای سابق و غیراستاندارد مانند internet اکسپلورر ورژن ۶ یا مرورگرهای دیرین دیگر به کار گیری می‌کنند.

توجه نمایید که اگر به سلامت داده ها خود اصلی می‌دهید و دوست دارید که سایت‌های فروشگاه‌های اینترنتی را به صحت بر روی مرورگر خویش ببینید، از پایانی نسخه مرورگر مورد علاقه‌تان به کار گیری کنید. زیرا در اورجینال مرورگرها خود اهمیت مشکلات و حفره‌های امنیتی هستند که مهم کشف آنان نسخه‌ای نو جهت پوشش همین حفره‌های امنیتی عرضه خواهد شد. پس از پایانی ورژن مرورگرتان به جهت خرید کردن الکترونیکی به کار گیری کنید.

 

روش فعالسازی رمز پویا به جهت خرید اینترنتی


پویاسازی رمز دوم کارت‌های بانکی تنها و صرفا توسط بانک صادرکننده کارت انجام می‌شود و مشتریان هر بانک می‌توانند به جهت اطلاع از روش‌های فعال‌سازی رمز پویای کارت خویش به شعب آن بانک مراجعه کنند. همچنین دریافت رمز پویا از نحوه اس ام اس و یا راهکار‌های مبتنی بر کد‌های دستوری (USSD) از دیگر روش‌های آماده شده برای ارائه آن به مشتریان توسط بانک‌ها است. خزانه مرکزی هم حیاتی هدف چک و راهبری این پیامک‌ها، سامانه هریم (هدایت رمز‌های یکبار مصرف) را از شروع دی‌ماه راه‌اندازی خواهد کرد.

در اکثر بانک‌ها باجه‌ای به منظور ارائه خدمات الکترونیک در حیث گرفته شده و مشتریان هر بانک به جهت دریافت راهنمایی و خدمات دارای ارتباط حیاتی رمز پویا می‌توانند به این باجه‌ها مراجعه کرده و خدمات دریافت کنند. همچنین در صورت پیدایش مشکل، مشتریان می‌توانند این با را از نحوه روابط‌عمومی رئیس شعب هر خزانه پیگیری کنند. یا این که اساسی مرکز پشتیبانی تلفنی خزانه تماس بگیرند.

نکات پایانی

معمولا فروشگاه‌های آنلاین، سرویس ها پرداخت اینترنتی را از طریق یکی از از بانک‌های کشور اخذ می‌کنند. در پرداخت‌های آنلاین هنگامی می‌خواهید سطح پرداخت وجه را از طرز کارت انجام دهید وارد درگاه پرداخت بانک مربوطه خواهید شد.

بسیاری از سارقان اینترنتی دارای طراحی و تولید درگاه‌هایی مشابه به درگاه‌های اهمیت بانکی و آدرس‌های مشابه آن را در اختیار کاربران قرار دیتا و به محض وارد کردن دیتاها بانکی، مبادرت به سرقت اطلاعات حساب‌های بانکی و در غایت سرقت وجوه از حساب بانکی کاربر می‌کنند، لذا می بایست نسبت به فعال نمودن رمز پویا (یکبار مصرف) حساب بانکی خود اقدام کنند.

مجرمان سایبری با ارائه کالاهای ارزان‌تر قیمت‌های استثنایی و یقین نکردنی و طرح‌های وسوسه انگیز اعم از کالا، البسه و کیف و کفش، اسباب خانگی و بسته‌های هدیه مبادرت به کلاهبرداری از شهروندان می‌کنند یا کاربر را وارد ورقه جعلی و مشابه سازی شده خزانه کرده یا این که در بعضا از سایت‌های تبلیغاتی وخرید و فروش مانند دیوارو شیپور اقدام به گرفتن بخشی از پول محصول به تیتر پیش پرداخت یا به عبارتی بیعانه کرده و بعد از آن جدا رابطه می‌کنند.

در پایان گشوده نیز بایستی به همین نکته اشاره کنیم که یک مغازه اعتبار را نمی قدرت فقط حساس اعتنا به درجه آن در وب تارنما هایی مانند الکسا یا تعداد دنبال کنندگان و عضوهای آن آشنایی و ممکن هست یک کاغذ فروشگاهی بی آلایش در اینستاگرام، امنیت بیشتری از یک وب وبسایت لبریز زرق و برق اینترنتی حیاتی هزاران تماشا کننده و سکو جهانی بالا داشته باشد. اهمیت رعایت همین نکته ها ساده می توانید خریدی امن و بی دردسر داشته باشید.

در ده سال اخیر، حساس توجه به سرعت بالای خرید، سرعت بالای ارسال، هزینه کمتر و صرفه جویی از اتلاف وقت اشخاص به خرید کردن اینترنتی تمایل دوچندان متعددی نشان داده‌اند البته نکته‌ای که همواره از شروع کسب و کارهای اینترنتی مطرح بود و افراد نسبت به آ ن نگرانی‌هایی داشتند «عدم وجود اعتماد» است.

به یاد داشته باشید که حیاتی توجه به دغدغه‌های افراد در دنیای کنونی، خرید اینترنتی در هر جایی از دنیا فرار و گریز ناپذیر است. از این رو ملاحضات و نکته ها بالا از مهمترین مواردی هست که می‌تواند برای اعتماد به یک مغازه اینترنتی به شما کمک نماید و دور اندیشی شما را نسبت به خطرات و مشکلات احتمالی آینده بالا پیروزشود تا در غایت خرید اینترنتی سوای دغدغه‌ای را تجربه نمایید.

امیدواریم این نوشته توانسته باشد برای شما در خرید اینترنتی خوب تر یاری کننده و راهنما باشد.

با تشکر

آخرین مطالب