اندروید باکس شیائومی مدل Mi TV Stick

اندروید باکس شیائومی مدل Mi TV Stick همان گونه که گفتم، این وسیله یک دانگل حدودا 9 سانتیمتری است که در داخل ی

توسط HEKAYATFARDAYEEMAAA در 13 بهمن 1401

اندروید باکس شیائومی مدل Mi TV Stick

xiaomi tvهمان گونه که گفتم، این وسیله یک دانگل حدودا 9 سانتیمتری است که در داخل یکی از درگاه های HDMI تلویزیون قرار می گیرد. برق آن از طریق یک پورت Micro-USB که روی آن قرار دارد تامین می شود. لازم نیست کابل برق آن را حتما به اداپتور و برق متصل کنید. فقط کافیست کابل را به یکی از پورت های USB تلویزیون متصل کنید. دیگر همه چیز آماده است. کنترل این دستگاه نیز مانند دیگر کنترل های بدون دکمه ی شیائومی بوده و از طراحی مینیمالیستی برخوردار است. البته با توجه به نبود برنامه ی Patchwall، دکمه ی آن نیز از روی کنترل حذف شده است ولی همچنان دکمه ی مربوط به نتفلیکس و آمازون پرایم را دارد. می تی وی استیک شیائومی دارای پردازنده ی چهار هسته ای از نوع ARM Cortex A-53 است. این چیپ ست دارای کارت گرافیک Mali-450 بوده و با یک گیگ رم و 8 گیگی حافظه ی داخلی همراه شده است. اگر می خواهید بدانید این کانفیگ چقدر خوب است، باید بدانید تمام تلویزیون های اصطلاحا داخلی و حتی گاها خارجی هم اکنون از این کانفیگ برای تلویزیون های 2021 خود استفاده می کنند. این دانگل ساخت شیائومی دارای اندروید 8.1 است که برای رم موجود روی آن کاملا مناسب است. سخت افزار قدرمند و سیستم عامل مناسب، باعث شده است که بتونه انواع ویدئو ها با فرمت های حتی HEVC و H.265 را همراه با صدای دالبی بدون هر گونه لگ و با روانی کامل اجرا کنه.

  • حافظه داخلی: 16 گیگ
  • اندازه VESA یا محل نصب براکت 300x300 میلیمتر
  • بازه قیمت بهترین تلویزیون 65 اینچ 19.500 تا 59.100 تومان
  • نوع *
  • مشخصات کلی
  • بلوتوث نسخه 4.2
  • پخش صدا با کیفیت Dolby, DTS

xiaomi tvاگر یک گوشی شیائومی دارید ممکن است با تنظیم و نحوه بالابردن کیفیت آن آشنا نباشید. در این مطلب به تنظیمات دوربین گوشی شیائومی برای کاربران مبتدی و حتی حرفهای میپردازیم. اپلیکیشن دوربین شیائومی بدترین اپلیکشنی نیست که با آن در زمینه عکاسی و فیلمبرداری سر و کار خواهید داشت، اما برخی از کاربران با رابط کاربری شبیه به iOS آن نمیتوانند ارتباط برقرار کنند. اگر تا کنون در خصوص نحوه تنظیم دوربین گوشی شیائومی یا حتی قابلیتهای پایه آن شگفت زده شدهاید، ما به شما برخی نکات کاربردی و آموزش عکاسی برای استفاده بهتر از این اپلیکیشن خواهیم گفت. برای آشنایی بیشتر با برند شیائومی میتوانید به این مطلب مراجعه کنید. سوال اصلی این است که چگونه کیفیت دوربین گوشی شیائومی را بالا ببریم؟ برای پاسخ به این سوال، در ادامه تنظیمات مختلف دوربین گوشی های شیائومی را بررسی میکنیم. هنگامی که اپلیکیشن دوربین را در گوشی خود اجرا میکنید، با منظرهیاب و تعدادی آیکون نقطهای در اطراف صفحه مواجه خواهید شد.

  • خوانندگان خود را آموزش دهید
  • *نام و نامخانوادگی
  • برند: شیائومی
  • مشاهده » لیست قیمت تلویزیون ال جی
  • کیفیت تصویر: 4K

برای فعال کردن این حالت، ابتدا برنامه دوربین را باز کنید. سپس از پایین نمایاب، روی More بزنید. حالا میتوانید به حالتهای مختلف دوربین دسترسی پیدا کنید. اگر گوشی شما ویژگی Supermoon را داشته باشد، این گزینه را میتوانید در انتهای لیست مشاهده کنید. پس از وارد شدن به این حالت، گوشی برای عکاسی از ماه آماده است. همچنین میتوانید با کلیک روی دایره توخالی پایین سمت چپ صفحه، افکتهای مختلفی نیز به عکس خود اضافه کنید. ضد پله پله شدن رنگ یعنی چه؟ از این ویژگی بهعنوان Anti Banding نیز یاد میشود. اما Anti Banding چیست؟ این ویژگی، یکی از تنظیمات دوربینهای عکاسی است که مانع از ایجاد خطوط افقی و عمودی در هنگام عکاسی از تصاویر نشان داده شده در تلویزیون و مانیتور میشود. در گوشیهای شیائومی میتوانید این حالت را روی خودکار قرار دهید یا خودتان آن را تنظیم کنید. برای دسترسی به این مورد، ابتدا برنامه دوربین را باز و روی آیکون منو همبرگری در بالای سمت راست صفحه بزنید.

همچنین وجود صفحه نمایش قدرتمند LED در این تلویزیون.

تلویزیون 50 اینچ شیائومی مدل 50P1 2021 یکی دیگر از مدل های بینظیر برند شیائومی میباشد. که با کیفیت صوتی تصویری بالایی به بازارهای جهانی عرضه شد. این تلویزیون تصاویر را با کیفیت تصویری بی نظیر 4K به نمایش میگزارد. کیفیت تصویری 4K از رزولوشن بالایی برخوردار است و همین باعث میشود تصاویر با جزئیات کاملی به نمایش در آیند. همچنین وجود صفحه نمایش قدرتمند LED در این تلویزیون. باعث نمایش بهتر و بینظیر تر رنگ ها و تنظیم دقیق نور ها میشود. در کنار این ها شیائومی فناوری های نوین بیشتری را برای این تلویزیون به کار گرفت که در کنار هم رنگ هایی درخشان تر و عمیق تری به نمایش میگزارند. شیائومی برای این تلویزیون سیستم صوتی قدرتمندی را در کنار تصاویر با کیفیت در نظر گرفت تا لذت تماشای تلویزیون برای شما چند برابر شود. این تلویزیون از سیستم صوت یدوکاناله با قدرت 20 وات برخوردار است. که در ادامه جزئیات بیشتری از این سیستم صوتی شرح شده است.

بسیاری از ما شرکت شیائومی را با گوشی های قدرتمند و اقتصادی آن می شناسیم. تلوزیون هوشمند شیائومی Mi TV P1 در دسته محصولات اقتصادی این برند هستند که در سایزهای ۳۲، ۴۳، ۵۰ و ۵۵ اینچی به بازار عرضه شده است. به جز مدل ۳۲ اینچی که در کمال تعجب نمایشگر اچدی را برای خود به همراه دارد؛ باقی مدلها از پنل 4K UHD را برای دسترسی به کاربران به همراه دارد. یکی از نکته های بسیار خاص برای این محصول استفاده از پنل های مختلف می باشد. بطور مثال، مدل ۵۵ اینچی از پنل VA ساخت شرکت TCL بهره می برد؛ که با دقت رنگ بسیار بالا، تجربه کمنظیری از تماشای محتوا را در اختیار کاربران قرار می دهد. تلویزیون هوشمند شیائومی Mi TV P1 در دید اول با طراحی فوقالعاده زیبا و جذاب توجه شما را جلب می کند. این دستگاه مثل اکثر محصولات شیائومی ساده و شیک طراحی شده و با تمام سلیقهها جور و با دکور منازل همراه خواهد شد.

IFrame

xiaomi tv«پاناسونیک» با تولید لوازم برقی با طول عمر بالا به عنوان یکی از برترین برندهای دنیا شناخته میشود. برند PANASONIC با بیش از 50 سال سابقه در تولید تلویزیون، نام و نشان خوبی در بازار به پا کرده است. این برند ژاپنی با تولید تلویزیونهای بسیار با کیفیت و قیمتهای مناسب بسیار موفق ظاهر شده و طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده است. تلویزیونهای پاناسونیک با استفاده از پنل های LED بیشترین کیفیت تصویر را به وجود آوردهاند. برند پاناسونیک به لطف استفاده از پنل های LED بیشترین کیفیت تصویر را به ارمغان آورده و از هر زاویه بیشترین کنتراست را ایجاد کرده است. تلویزیونهای پاناسونیک طول عمر بالایی را دارند و در طولانی مدت کیفیت یکسان را ارائه خواهد داد. پاناسونیک در ساخت تلویزیونهای خود از سیستم عامل اندروید کمک گرفته است. سیستم عامل Android با گستردگی امکانات توان سرگرم کردن بیننده را داشته و بیشترین کارایی تلویزیون شفاف شیائومی قیمت را خواهد داشت.

قیمت تلویزیون شیائومی

این تلویزیون از قابلیت اتصال به شبکه های جهانی همچون یوتیوب و نتفلیکس برخوردار می باشد و همچنین ساعت ها می توانید مشغول گردش در صفحات وب باشید. همچنین دارای اینترنت اشیاء IoT و پشتیبانی از DLNA نیز می باشد. این تلویزیون 55 اینچ شیائومی بیشتر یک تلویزیون برای نمایش خانگی می باشد و به طور کلی برای بازی طراحی نشده است اما دارای قابلیت های بازی نیز می باشد. تکنولوژی ALLM سبب می شود تا تلویزیون با سرعت بیشتری بازی ها را لود کند و تاخیر را کاهش دهد. همچنین می توانید بازی های مورد علاقه خود را از طریق برنامه Play Store دانلود نمایید. یکی از تلویزیون بسیار محبوب در میان مردم، این تلویزیون P1 می باشد. در واقع این تلویزیون به دلیل قابلیت های نسبتا زیاد و قیمت مناسبی که دارد سبب شده تا به خوبی مورد استقبال مردم قرار بگیرد. این تلویزیون با صفحه نمایش بدون فریم خود می تواند تصاویر را در اندازه ای بسیار بزرگ تر مشاهده کنید و با دارا بودن سیستم عامل محبوب اندروید گامی دیگر در جهت رضایت مشتریان خود نهاده است.

xiaomi tvدر عمل میتوان گفت که سختافزار این اندروید تی وی، شرایط خوبی را تجربه نمیکند. سیستم این محصول هنگام پیمایش در منوها، بهطور معمول بین نرخ فریمهای روان و شکننده در نوسان است و لودینگ مجدد صفحهی اصلی پس از خروج از برنامه با تاخیر پنج ثانیهای همراه است. فارغ از آن میتوانید به ریموت کنترل آن نیز اشاره کنیم که اغلب نمیتواند پاسخ فوری در قبال واکنش کاربر داشته باشد. بهنظر میرسد که این مشکلات هنگام اتصال به شبکههایی همچون هولو بیشتر دیده میشود اندروید تی وی Mi TV Stick برای چند ثانیه دچار حالت فریز میشود. گاهی اوقات این موارد طولانیتر است و کاربر دوباره با صفحهی اصلی روبرو میشود. هنگام پخش محتوای رسانهای، خرابیهای متعددی وجود دارد و تنظیم میزان صدای دستگاه نیز با مشکل روبرو میشود. ریموت این محصول عملکرد مشابهی با Mi Box S دارد و از چندین دکمهی میانبر برای دسترسی به شبکههایی همچون آمازون پرایم برخوردار است.

خوب، البته به جز ویژگی میراکست.

روی آن ضربه بزنید و گزینه نمایش صفحه گوشی یا Phone Screen Mirroring را انتخاب کنید در ادامه نمایش بلافاصله آغاز خواهد شد. در آخر، ما یکی از محبوب ترین برنامه های اتصال گوشی به تلویزون را داریم که آن ApowerMirror است. ApowerMirror یکی از ابزارهای اصلی برای این نوع اتصال است که ویژگی های بسیار مفیدی دارد. در واقع، این برنامه تمامی ویژگی های که نرم افزار LetsView عنوان می کند را در خود دارد. خوب، البته به جز ویژگی میراکست. البته نرم افزار ApowerMirror ویژگی های دیگری دارد که در LetsView وجود ندارد. به عنوان مثال، قابلیت Cloud Mirroring، این ویژگی به شما امکان می دهد گوشی را در پلتفرم دیگری حتی از راه دور نمایش دهید. برای استفاده از این قابلیت نیازی نیست که به یک شبکه وای فای متصل شوید، فقط باید از نمایش ابری یا Cloud Mirroring استفاده کنید. در ادامه نحوه انتقال داده های از گوشی شیائومی 11 به تلویزیون هوشمند با استفاده از نرم افزار ApowerMirror ارائه شده است.

راهنمای خرید تلویزیون شیائومی

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از تلویزیون 4k شیائومی مدل 4s سایز 65 اینچ دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن