دیگر هرگز پژو تیوفایو Tu5 خود را از دست ندهید

افت کیفیت متریال کابین در پارس مدل ۱۳۸۹ مورد تست ما که حدود ۶۰۰ هزار کیلومتر کارکرد دارد این لینک کاملاً مشهود است. دسترسی به ادوات کابین در هر دو خودرو نسبتاً ساده صورت میپذیرد اما به دلیل اینکه داشبورد مرکزی پارس جدید به صورت کاملاً عمودی نصب شده، دسترسی به کنترلرهای پایینتر بهسختی صورت میگیرد و نیازمند به تمرکز زیادی است به همین دلیل در این قسمت هم پارس قدیمی پیروز است. مزیت بزرگ خرید قسطی این مدل پژو پارس از سایا خودرو این است که شما با هر سرمایهای که دارید میتوانید برای خرید آن اقدام کنید و هر زمان که اصطلاحا پول لازم شدید، به راحتی آن را در بازار دست دومها به فروش برسانید. پارس در سالهای اولیه با نامهای سفیر و پرشیا به بازار عرضه شد و رفتهرفته نام آن به پارس تغییر کرد. شما برای اطلاع از جزییات طرحهای عرضه اقساطی محصولات ایران خودرو، دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان مجرب و نیز استعلام قیمت روز خودروهای تولید داخل مانند قیمت دنا پلاس توربو اتومات، ۲۰۶ تیپ ۲، ۲۰۷ سقف شیشهای و … سلام داداش تیوفای کلا پارس وپژو slx های جدید موتور Tu5ازسال ۹۴ به اینطرف ازهر ۱۰تا خودرو ۳تاش این مورد را داشت تا ازازتاالان از ۱۰ تا خودرو ۱۰تاشم .بعد از ۳ماه به بعد تتاحداکثرماه یا ۳هزارکیلومتر به بالا آبندی توشهر اگه صفر مثال باهاش بری تهران وبرگردی واسکازین ازسینی شبی ۲قطره میریزه که حالا جدا از این واسکازین به داخل دیسک وصفحه میره وتو دنده عقب پیداست اگه ماشین لرزش هرچقدرزیارباشه دیسک وصفحه کلاج واسکازین زیادیتر داخلش رفته تمونشونم تیوفایوها کاسه نمده قیفی ته گریبکس واهرم سراسپ جنسه کاسه نمدهاش چینیه وشرکتی هاشم الیاژش خوب نیست بععدازهزارتا یا یکله بری تا تهران وکاسه نمد داغ میشه وانبساط پیدا میکنه جنس اشغاله ده بار نمایندگی بیای عوض میکنن برات اما یا شب دوم یا قبل یک هفته شروع میکنه واسکازین میره من تونمایندگی کارمیکنم به اشنا گفتم اگه مصرف کننده ای چون واقعا کم مصرف وبروهست Tu5.پژو اس ال ایکسهام اینجوریه اونا که بیش ازپارس راه میره ونیم لیتر مصرفشم کمتره ۲۵۰کیلو تقریبا سبک تره پارسه.فقط بیرون قیفی ته گیریبکس مدل ۲۰۶ تیپ ۵یا SD یافرانسه که نیست اماشرکتی وچینی نگیر.تایوان وترکیه ایه عالین.یا ۲۰۶تیپ ۵ وSD اصلی وتولیدش ازسال ۹۵ بالاتر نباشه حله.بعضیا میگن گیربکستو بازکن وصفرشویی کن۳ بزار روش یه اصلی زانتیایی بگیر.بله واقعا درجه یک میشه جوریکه ماشینا انگارتوربوروشه.تیوفایوپرکنی بادنده حتی از۲از۳هم یه تیکافت توحرکت میزنه بخصوص اس ال ایکس سبکترم هست.نخریدعمریه گیربکس زانتیا سینه کشی هیج تیوفایوی نمیرسه بش پارس معمولی را راحت میگیره وپابه پا xumمیاداما دهنه گیربکس زانتیا ۲سانت بزرگتر موتورTu5هست ویه واسطه بینش باید بگیری کمم هست ۱ملیون اون میشه .

سادهترین طراحی مربوط به نمای جانبی این خودرو میشود. شاید طراحی پارس نسبت به خودروهای خارجی هم قیمتش و یا حتی خودروهای چینی حرفی برای گفتن نداشته باشد اما بعد از گذشت بیش از ۲ دهه از طراحی این خودرو، هنوز هم ظاهری موردپسند خریداران ایرانی دارد. موتور تیوفایو (tu5) نسبت به حجم خود بازده خوبی داشته و قدرت با مصرف سوخت پایین در خودرو ها دارد و از دیگر ویژگیهای این موتور، سیستم جرقهزنی و کامپیوتر پیشرفته آن است که باعث میشود تا عملکرد این موتور در هر شرایطی بالا باشد. نمای جلو پارس با استفاده از خطوط تند تیز نسبت بقیه قسمتهای خودرو تهاجمیتر به نظر میرسد. مسلماً این داشبورد نسبت به داشبورد قبلی بروزتر و ازنظر بسیاری زیباتر است؛ اما هنوز هستند کسانی که (ازجمله من نگارنده) طراحی داشبورد قبلی را بیشتر میپسندند. به همین دلیل به دنبال بهترین طرحهای خرید پژو پارس tu5 اقساطی میرود، نظیر آنچه ما در سایا خودرو برای شما در نظر گرفتهایم. البته ما در این بخش صرفاً مشخصات موتور این دو خودرو را در قالب یک جدول مقایسهای ذکر کردهایم و تست این موتورها در واقعیت در قسمت تجربه رانندگی صورت گرفته است.

فضای کابین و صندوق عقب هم در هر دو خودرو یکسان است و کوچکترین تفاوتی در آنها دیده نمیشود که امری منطقی است. البته انتظار بیشتری هم از یک خودروی بهاصطلاح اقتصادی در بازار ایران با این کارکرد و شرایط نگهداری نهچندان مناسب نمیرود؛ اما در پارس جدید ۹۹ که حدود ۸۰ هزار کیلومتر کارکرد دارد این افت کیفیت دیده نمیشود که این هم منطقی است و انتظاری کمتر از این هم نمیرود؛ اما استفاده از متریال نرمتر و با کیفیت بیشتر به جای متریال خشک در داشبورد پارس ۸۹ نشان میدهد که نسخههای سالم و تمیز پارس قدیمی هنوز هم با قیمت پایینتر، کیفیت بالاتری در متریال کابین را به شما ارائه میکند. در حالت سکون موتور ایکس یو سون نرمتر و روانتر از موتور TU5 عمل میکند. پیروز این بخش از قبل مشخص شده، البته قیمت بالاتر پارس جدید این موضوع را توجیه میکند. البته قبل شروع مقایسه باید گفت که در هر قسمت از این مقاله که امتیاز دو خودرو برابر شد، میتوان پارس قدیمی را پیروز اعلام کرد؛ چونکه قیمت پایینتر و سال ساخت قدیمیتر برگ برنده پارس قدیمی میشود.

یقیناً طراحی پارس یکی از عوامل مهم در محبوبیت این خودرو بوده. پژو پارس، یکی از پرفروشترین و محبوبترین خودروهای ایرانخودرو، در سال ۱۳۷۹، یعنی ۷ سال پس از عرضه ۴۰۵ به بازار خیابانهای کشور آمد. علی رغم برخی تبلیغات سو، اما همچنان حمایت از تولیدات ملی و محصولات داخلی نزد بخش قابل توجهی از مردم کشور یک ارزش به شمار میرود. 2. مهمترین مزیت پژو پارس tu5 به دیگر مدلها چیست؟ درست مانند آنچه ما در سایا خودرو برای شما در طرح خرید اقساطی پژو پارس TU5 و دیگر محصولات ایران خودرو کلیک کنید در نظر گرفتهایم. عملکرد ناپایدار موتور تیو فایو (tu5) باعث بروز مشکلاتی در خودرو میشود که این مورد یکی از مهمترین معایب موتور تیو فایو (tu5) است. در ادامه توضیحات قصد داریم برای آشنایی بیشتر با موتور تیو فایو (tu5) اطلاعات کاملتری در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. لازم به ذکر است که در سری موتور های تیو ، موتورtu5 در بین مدلهای دیگر حجیمترین موتور شناخته شده است. موتور تیو فایو (tu5) با حجم ۱۵۸۷ و در دو مدل ۸ و ۱۶ سوپاپ در ابتدا در دسترس قرار گرفت که امروزه فقط از ۱۶ سوپاپ با قدرت ۱۰۹ مورد استفاده قرار می گیرد ، در سری موتور های تیو ، موتور تیو فایو (tu5) در بین مدل های دیگر حجیم ترین موتور شناخته شده است.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از وب سایت شخصی ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.