چگونه یک پیستون با بودجه کفش بخریم

حلقه های پیستون هم گرمای جذب شده بوسیله پیستون در حین احتراق را به تراز خنک شده در اکنون اجرا آستر سیلندر تخلی

توسط HEKAYATFARDAYEEMAAA در 28 تیر 1401
حلقه های پیستون هم گرمای جذب شده بوسیله پیستون در حین احتراق را به تراز خنک شده در اکنون اجرا آستر سیلندر تخلیه می کنند. پیستون به خودی خود کمی کوچکتر از سوراخی می باشد که در آن حرکت می کند، اما حساس حلقه های پیستون تحت کشش هست تا پس از کارگزاشتن در سیلندر موتور، به یک مهر و موم (تقریباً) هوا بند برسد. کاغذ در دست گرفتن که بسته به طراحی یگانه می تواند مسطح یا این که کروی باشد، همراه کلیدی بشکه سیلندر می چرخد. تقریباً به همان اندازه که طراحی جالب است، به کارگیری از شبیه‌سازی سیال و کنترل ورژن OnShape برای انجام شاخه‌ای شبیه به توسعه نرم‌افزار و ادغام به جهت باز‌نگری بعضا از تغییرات پیشنهادی است. Los motores turboalimentados, la carburación e inyección junto al sistema de control electrónico FADEC ocupan los capítulos 8 a 13. Preparada, pues, این صفحه la mezcla aire-gasolina procede a continuación el estudio de encendio del encendi. در بیشتر موتورهای بنزینی، سوخت و هوا به طور معمول قبل از فشرده سازی از قبل ادغام می شوند (اگرچه برخی از موتورهای بنزینی مدرن حالا از تزریق مستقیم بنزین سیلندر استفاده می کنند). پیستون یک دیسک مکانیکی رفت و برگشتی است که در درون گوشه و کنار حجمی موتور به سمت جلو و عقب حرکت می کند. همین پروسه اساسی موتور دیزل (همچنین یک موتور رفت و برگشتی) در طریق ادغام نمودن سوخت و هوا و استفاده از شمع برای شروع پروسه احتراق متعدد است. تصفیه آب یک مراحل جایگزین به جهت تصفیه حلال است. پیستون گوشه ای واجب از موتور احتراق داخلی میباشد که در تبدیل سوختی که به جهت مالامال نمودن خودرو استعمال می‌کنید به انرژی برای به جلو راندن اتومبیل مضاعف حیاتی است. او که می دانست می تواند از بخار برای تولید خلاء در یک ظرف به کار گیری کند، چنین ظرفی را به لوله ای که به باطن آب زیرین منتهی می شود متصل کرد. یا صرفا به بخار بسنده کنید. در یک موتور دیزل، صرفا هوا فشرده می شود (و در عاقبت گرم می شود)، و سوخت در انتهای حرکت فشرده سازی به هوای زیاد داغ تزریق می شود و خویش مشتعل می شود. موتورهای بنزینی اهمیت شتاب چرخش بالاتری نسبت به دیزلی ها کار می کنند، تا حدی به عامل پیستون های سبک تر، میله های اتصال و میل لنگ آنها (بازده طراحی با نسبت چگالی ذیل تر) و به استدلال سوختن بنزین سریعتر از دیزل. حیاتی همین حال، نسبت دانسیته زیر تر موتورهای بنزینی سبب می شود که موتورهای بنزینی بازده کمتری نسبت به موتورهای دیزلی داشته باشند.
آخرین مطالب