Westpac را 1,000 مرکز تماس مشاغل و برگشت به استرالیا

Westpac عهد کرده است به ارمغان بیاورد 1,000 تماس با مرکز نقش به استرالیا از خارج از کشور در تلاش برای بهبود پشتیبانی برای مشتریان و کاهش خطر دریایی اختلالات.

با توجه به بانک نقش های جدید — به موجود و جدید کارکنان — خواهد شد در Westpac محلی مراکز تماس و ارائه پردازش و عملیاتی کمک به توابع مانند خانه وام و امور مالی مصرف کننده.

“هنگامی که یک تماس مشتری ما آنها پاسخ داده خواهد شد توسط کسی که در استرالیا” Westpac مدیر عامل پیتر کینگ گفت.

“این تا حدودی ساخته شده است ممکن است با توجه به این فوق العاده ای در تغییر الگوهای کار در طول COVID-19 همه گیر و ارتقاء به ما زیرساخت های فن آوری در سال های اخیر تیم را قادر می سازد به کار به طور موثر در خانه و یا در مکان های دیگر.”

این بانک برآورد نقش های جدید را افزایش می دهد هزینه های اطراف AU$45 میلیون در هر سال تا پایان FY21.

پادشاه گفت: اجرای این طرح جدید می تواند در حدود 12 ماه است که به این شرکت زمان به کار را از طریق آن موجود تعهد با همکاران خارج از کشور.

با وجود تصمیم به حرکت خود در تماس با مرکز نقش به استرالیا, Westpac گفت: آن را حفظ رابطه آن با همکاران خارج از کشور در “مناطق خاص” تکنولوژی و عملیات.

استرالیا مخابراتی Telstra ساخته شده مشابه حرکت در مارس اعلام کرد در پاسخ به کروناویروس همه گیر است که این امر می تواند استخدام اضافی 1000 موقت مرکز تماس کارگران در استرالیا و پس از آن فیلیپینی مرکز تماس به حال تعطیل شود با توجه به COVID-19 اقدامات انجام شده توسط مانیلا پایتخت جزایر فیلیپین.

اعلام می آید به عنوان یک گزارش جدید توسط صنعت ارتباطات از راه دور بازرس (TIO) نشان داد که یک ارتباط مستقیم بین بیماری همه گیر کوروناویروس و شکایت آن را دریافت کرده بین ماه های مارس و ژوئن سال 2020 است.

این TIO را سیستمیک بررسی گزارش کشف چگونه وجود دارد افزایش شکایت از اواسط ماه مارس توسط مصرف کنندگان در مورد قادر به تماس خود را ارائه می کنند.

این TIO گفت: تحقیقات نشان داد این بود که در حدود همان زمان که چند ارائه دهندگان با عملیات دریایی به طور قابل توجهی تحت تاثیر COVID-19 مستند محدودیت های که منجر به مصرف کنندگان دچار تاخیر می اندازد.

مربوط به پوشش

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de