Verizon شیپور خاموشی Google Cloud برای تماس با مرکز AI

Google Cloud روز دوشنبه اعلام کرد که Verizon است که خلبانی آن مرکز تماس هوش مصنوعی فن آوری خود را برای بهبود تجربه مشتری. معامله را نشان می دهد گوگل در حال پیشرفت در آن برنامه های گسترده ای را به نفع خود بیش از صنعت ارتباطات از راه دور خود را با ابر و AI ابزار.

گوگل مرکز تماس هوش مصنوعی نرم افزار است که تبدیل شد به طور کلی در دسترس است در ماه نوامبر گذشته را قادر می سازد کسب و کار برای استقرار مجازی عوامل اساسی تعاملات مشتری. سرویس وعده ها بیشتر بصری پشتیبانی از مشتری از طریق روش های طبیعی-به رسمیت شناختن زبان. هنگامی که یک مشتری تماس با ما از طریق Verizon صدای تماس یا چت کردن آنها می توانید به سادگی می گویند و یا نوع درخواست خود را — بدون نیاز به دنبال کردن منو دهید یا گزینه درختان.

هنگامی که یک مشتری Verizon می خواهد به صحبت می کنند با یک انسان نماینده خدمات مشتری نرم افزار می توانید با ارائه زمان واقعی برای کمک عوامل واکشی اطلاعات مربوط به عامل و پیشنهاد شخصی پاسخ. گوگل می گوید که همراه با پردازش سریع تر این ابزار می تواند کمک به Verizon در خدمت مشتریان خود را با سرعت بیشتری.

“کمک Verizon reimagine تجربه مشتری از طریق ما AI و ML تخصص ما می توانیم ایجاد یک تجربه است که نه تنها به وجد مصرف کنندگان, اما همچنین کمک می کند تا تمایز Verizon در بازار” Google Cloud مدیر عامل توماس Kurian در بیانیه ای گفت.

تحت Kurian جهت ابر گوگل تبدیل شده است تمرکز خود را به شش کلید عمودی از جمله ارتباطات/رسانه ها. در اوایل این سال گوگل مشخص شده چند جانبه آن زمین برای صنعت ارتباطات از راه دور که شامل صنعت جدید-راه حل های خاص مانند Anthos برای مخابرات.

در حالی که این شرکت در حال گسترش عمودی آن خاص ارائه آن نیز توسعه ابزارهای مانند مرکز تماس هوش مصنوعی است که می تواند span صنایع مختلف.

clou

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>