اگر شما می خواهید به نگه داشتن سوخت و ساز بدن شما در حال اجرا با توجه به رژیم غذایی خود مهم است. به طور خاص, از بین بردن برخی مواد غذایی که کاهش سرعت سوخت و ساز بدن شما بسیار مهم است.

نگه داشتن خواندن برای یکی از مواد غذایی شما باید جلوگیری از خوردن asap به دلیل آن را از بین می برد و سوخت و ساز خود را.

stomach bloat

شاتر

چربی های ترانس

چربی های ترانس چربی های ناسالم هستند و آنها می تواند به شما صدمه دیده است سوخت و ساز بدن. با توجه به Lynell راس گواهی بهداشت و سلامتی مربی و متخصص تغذیه آنها قطعا باید اجتناب کرد: “نه تنها چربی ترانس مسدود کردن عروق ما و منجر به بیماری های قلبی, اما آنها می تواند منجر به مقاومت به انسولین که در نتیجه کندتر سوخت و ساز بدن و افزایش وزن.”

muffins

شاتر

به علاوه آنها ممکن است شایع تر از شما فکر می کنم. راس ادامه می دهد “بسیاری از ارزان ساخته شده مواد غذایی هنوز هم حاوی چربی های ترانس مانند بسته بندی کلوچه شیرینی و دونات.”

white bread

شاتر

کربوهیدرات های تصفیه شده

او همچنین توصیه می کند دور ماندن از کربوهیدرات های تصفیه شده. او توضیح میدهد: “زمانی که فیبر بوده است محروم دور از غلات کامل بدن ندارد برای سوزاندن کالری اضافی به هضم این مواد غذایی و کاهش می یابد و سوخت و ساز خود را.”

flat stomach

شاتر

او توصیه می کند چسبیده به غلات سبوس دار: “انتخاب غلات سبوس دار و غذاهای با فیبر برای افزایش سوخت و ساز بدن شما و به شما مواد مغذی بدن شما نیاز به رشد است.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de