خوردن میان وعده های سالم در قرنطینه است یک راه خوب برای جلوگیری از افزایش وزن. اما بسیاری از به اصطلاح میان وعده های سالم به عنوان بی ضرر به عنوان شما ممکن است فکر می کنم. در واقع برخی از می تواند بسیار بالا در قند است که می تواند یک مشکل جدی است, به خصوص اگر شما در حال تلاش برای از دست دادن وزن است.

با که در ذهن نگه داشتن خواندن برای یک غیر منتظره میان وعده شما باید به جلوگیری از!

granola

شاتر

گرانولی را کنار بگذارید

اگر چه غلات است که اغلب به عنوان یک میان وعده سالم انتخاب, واقعیت این است که کمتر ساده است. در واقع بسیاری از مارک های گرانولی را کنار بگذارید اضافه کردن مقدار زیادی از قند خود را در غیر این صورت سالم مواد لازم.

Healthline توضیح میدهد: “در حالی که غلات می تواند شامل مواد مغذی مانند جو و آجیل و تخمه و نارگیل بسیاری از آنها اشباع شده و قند اضافه شده.”

granola

شاتر

کاهش مصرف قند خود را یک گام مهم در رسیدن به کاهش وزن پایدار است.

متاسفانه می توان آن را دشوار است به نگه داشتن قند در میانه–به ویژه هنگامی که “سالم” غذاهایی مانند غلات می تواند حاوی مقادیر زیادی. از آنجا که اکثر مردم بی اطلاع هستند و از چه مقدار قند در گرانولی را کنار بگذارید آنها حتی ممکن است متوجه است که آن را به یک میان وعده آنها باید در حد اعتدال نگه داشتن.

granola

شاتر

اگر شما عشق گرانولی را کنار بگذارید و آماده به آن را شروع به دنبال در تغذیه برچسب مارک های مورد علاقه خود چسبیده و با آنهایی که در حال کاهش در قند.

با توجه به Healthline یک قاعده سرانگشتی مناسب این است که چسبیده به granolas با 6 (یا کمتر) گرم شکر در هر وعده.

granola

شاتر

شما همچنین می توانید نگه دارید خود را مصرف قند در بررسی ساخت خود را گرانولی را کنار بگذارید در خانه. تلاش یک قند یا به طور طبیعی شیرین دستور العمل است یک ایده خوب برای محدود کردن قند اضافه شده.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im