شروع صبح خود را با یک صبحانه سالم است یک راه مهم برای حفظ سوخت و ساز بدن شما در حال اجرا در طول روز است. متاسفانه بسیاری از سنتی غذاهای صبحانه–از شیرینی به غلات–می تواند سرعت سوخت و ساز خود را پایین.

نگه داشتن خواندن برای یک غیر منتظره مواد غذایی صبحانه شما باید جلوگیری از داشتن asap!

cereal

شاتر

حبوبات

اگر چه شما ممکن است فکر می کنم از حبوبات به عنوان یک سالم, ساده, صبحانه گزینه آن را یک ایده خوب برای بررسی مواد تشکیل دهنده و جلوگیری از شیرین غلات و حبوبات است.

با توجه به غذا خوردن این و نه آن!, “غلات که در این دسته قرار می گیرند ساخته شده با آرد و روغن و شکر — همان مواد تشکیل دهنده ما را به استفاده از محصولات پخته شده است.”

cereal

شاتر

محبوب بسیاری از حبوبات گزینه های لود شده با شکر و کربوهیدرات های تصفیه شده است که می تواند به افزایش وزن منجر شود.

Healthline توضیح میدهد: “با شروع روز با یک قند بالا غلات صبحانه خواهد سنبله قند خون و سطح انسولین. چند ساعت بعد قند خون شما ممکن است سقوط و بدن خود را طلب دیگری بالا و کربوهیدرات وعده غذایی یا میان وعده — به طور بالقوه ایجاد یک چرخه معیوب از پرخوری.”

feet on a scale

شاتر

بسیاری از این غلات نیز کم فیبر ساخت آنها از دست دادن وزن.

فیبر فوق العاده مهم است برای سوخت و ساز خود را. Healthline توضیح میدهد: “فیبر می تواند به کاهش اشتها با کندی حرکت غذا از طریق روده.”

flat stomach

شاتر

با که در ذهن ماندن از بالا-شکر-غلات خام است یک راه خوب برای نگه داشتن سوخت و ساز بدن شما در حال اجرا در تمام طول روز طولانی است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im