شروع روز خود را با یک وزن از دست دادن دوستانه و مواد غذایی راه خوبی برای ماندن در مسیر از رژیم غذایی خود را, به خصوص اگر شما در حال تلاش برای از دست دادن برخی از وزن. به طور خاص برخی از کالاهای اساسی صبحانه ممکن است مانع کاهش وزن خود را با کاهش سوخت و ساز بدن شما اولین چیزی که در صبح است.

با که در ذهن نگه داشتن خواندن برای یکی از مواد غذایی شما باید هرگز غذا خوردن در صبح اگر شما در حال تلاش برای از دست دادن وزن!

white toast

شاتر

نان تست سفید

نان سفید که پر از کربوهیدرات های تصفیه شده و خالی از کالری است و یک غذای شما احتمالا باید برای جلوگیری از از دست دادن وزن.

با توجه به Healthline, “نان سرشار از کالری و کربوهیدرات اما کم پروتئین, چربی, فیبر و بسیاری از ویتامین ها و مواد معدنی است.”

stomach pains

شاتر

مقدار کربوهیدرات در نان می تواند منجر به پرخوری. علاوه بر آن می تواند منجر به مشکلات سلامتی جدی است.

Healthline ادامه “نان را بالا کربوهیدرات محتوا می تواند به افزایش قند خون و گرسنگی در حالی که احتمالا ترویج بالاتر وزن بدن و افزایش خطر ابتلا به دیابت و سندرم متابولیک.”

toast

شاتر

علاوه بر آن نادر است که شما در حال غذا خوردن ساده توست. محبوب توست گسترش می توانید اضافه کردن کالری بیشتر و قند و چربی است.

کره و ژله و فندق گسترش همه می تواند کمک به افزایش وزن به ویژه هنگامی که زوج با نان سفید. محدود کردن پر کردن این ایده خوبی است برای جلوگیری از افزایش وزن.

nutella

شاتر

با که در ذهن چسبیده به سالم انواع نان-مانند غلات کامل و حزقیال نان–هنگامی که شما را به نان این است که بیشتر وزن از دست دادن گزینه پسند.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im