بزرگ بعدی خانه هوشمند نوآوری است که درست در زیر آمازون بینی - CNET

کریس مونرو/CNET آمازون منتشر کشت جدید الکسا-دستگاه های فعال در 2019 -- نیم دوجین عمده اکو بلندگو و صفحه نمای

توسط HEKAYATFARDAYEEMAAA در 31 تیر 1399
amazon-echo-dot-3
کریس مونرو/CNET

آمازون منتشر کشت جدید الکسا-دستگاه های فعال در 2019 -- نیم دوجین عمده اکو بلندگو و صفحه نمایشپر کردن فهرست خود را از صدای رانده محصولات به طور قابل توجهی. آمازون دستیار صوتی نیز ادامه داد: برای اضافه کردن خلاق, توانایی های جدید مانند الکسا گارد و یک شبکه غذایی آشپزخانه نرم افزار. و در عین حال همانطور که ما حرکت به نیمه دوم سال 2020 بدون عمده خانه های هوشمند به روز رسانی از آمازون هنوز در این سال -- و به عنوان غول تکنولوژی روش های سالانه خود الکسا Live توسعه دهنده کنفرانس این هفته-سوال مهم این است که "چه بعدی واقعی نوآوری؟"

با وجود تمام این محصولات جدید از آمازون و بازسازی خانه های هوشمند پلت فرم از گوگل, 2019 در نهایت احساس تکراری سال است. همه چیز بهبود یافته بود اما هیچ عمده مفاهیم جدید معرفی شدند. ما تا به حال صدای دستیاران از سال 2011 هوشمند, بلندگو, پس 2014, هوشمند, صفحه نمایش پس از 2015 و خانه های هوشمند یکپارچه سازی پس از مدتها قبل از تمام کسانی که. پس چه بزرگ بعدی اختراع ؟ تکمیل و یا واقعیت مجازی? یک صدای رانده محیط نرم افزار?

به جای اینکه به دنبال به سمت پیشرفت های فن آوری -- در سنت از آی پاد و یا اکو -- به درک خانه هوشمند بالقوه آینده آن زمان برای خانه های هوشمند توسعه دهندگان نگاهی به پیشرفت های توزیع است که در حال حاضر هسته ای به آمازون DNA.

در خانه های هوشمند بازار نیست و نیاز به یک جدید اکو. آن نیاز به یک Netflix بکشد.

در حال حاضر در حال پخش: سازمان دیده بان این: آمازون اکو نمایش 8 نقد و بررسی: الکسا گرفتن حتی بهتر

7:41

ظهور اشتراک

در سال 2007 Netflix قوی تر از همیشه در حال رشد قدرت اینترنت برای راه اندازی یک جریان است که ارائه شده و محبوب سینما و تلویزیون را نشان می دهد بر روی تقاضا از طریق آن پلت فرم آنلاین. سیزده سال بعد میان تئاتر آتن با توجه به کروناویروس, جریان, خدمات مانند Netflix و آن فرزندان -- Hulu آمازون نخست تصویری دیزنی پلاس و HBOMax در میان دیگران-را جایگزین و یا در روند جایگزینی اساسا هر صورت عمده فیلم و تلویزیون توزیع.

به عبارت دیگر حتی به عنوان تلویزیون و فیلم تکامل در طول چند دهه گذشته, مهم ترین نوآوری شده است مسیر خود از توزیع. در واقع توزیع آنلاین دقیقا چیزی است که تسهیل بیشتر نوآوری در فرم هنری و تکامل در بیننده عمل.

hello-fresh-meal-kit

سلام تازه یک سرویس اشتراک فراهم می کند که آماده برای آماده سازی وعده های غذایی برای افرادی که مانند پخت و پز و نه خرید.

سلام تازه

مدل اشتراک شده منحصر به فرد مخل در صنعت سرگرمی است, اما آن را نیز ثابت سودآور در مقدار زیادی از خرده فروشی دیگر فضاهای دیر-سوخت رسانی ده ها اگر نه صدها محبوب و لباس و غذا و اسباب بازی مارک. این شرکت ها به مشتریان اجازه می دهد سعی کنید محصولات جدید با قیمت های مناسب برش بسیار از این زمان به طور معمول در ارتباط با تحقیق خرید و در نهایت تصمیم گیری های دشوار. در واقع در تو رفتگی در دیوار خانه های هوشمند بازار-که در آن به خرید یک لامپ ساده می تواند منجر به پایین سوراخ خرگوش مقالات در درجه حرارت رنگ و وات اکوسیستم سازگاری و کنترل صوتی -- یک جعبه اشتراک مدل به نظر می رسد به بسیاری از حس.

بیشتر چه, که در آن اشتراک خدمات اغلب نیاز مشتریان به دنبال آنها حاضر بسیاری از مردم در حال ورود به آمازون نخست روزانه, آیا به جریان نشان می دهد و یا سفارش ملزومات خانگی. آمازون منحصر به فرد قرار برای رسیدن به این افراد که کنجکاو هستند به اندازه کافی به ثبت نام برای چیزی است که piques علاقه خود را.

پس چرا آنها آن را انجام داده ؟

اشتراک دقیق آینده

کلیدی به خدمات اشتراک ماهانه قیمت.... تعداد کمی از مردم نگران پنج دلار گرفتن خودکار شارژ از حساب جاری خود در هر ماه خیلی بیشتر نگران 50. این که چرا Netflix و دیگر streamers بسیار محتاط در مورد افزایش قیمت خدمات خود را حتی با یک دلار یا دو -- و این که چرا جریان خدمات محبوب تر از جعبه اشتراک خدمات بسیار گران تر از هزینه های ماهانه.

خانه هوشمند با تکنولوژی هرگز ارزان. اصلی آمازون اکو شد $180 و اصلی آشیانه آموزش ترموستات شد $250. من مشغول به کار در کنار همکاران به نصب لامپ های هوشمند و سایه در سراسر CNET خانه هوشمند و من می تواند به شما به عنوان به خوبی به عنوان هر کسی چگونه به سرعت هزینه های آن اضافه کنید.

و در عین حال جزر و مد است عطف به: لامپ هوشمند در حال رفتن برای کمتر از 10 دلار در این روز شما می توانید پیدا کردن هوشمند بلندگو برای $20 در طول فصل تعطیلات (و اغلب به صورت رایگان با دیگر خرید); و اخیرا هوشمند کم کردن در 20 دلار در محدودهبیش از حد. همکار من مگان Wollerton به تازگی نوشت که عصر $200 smart cam است بیش از, اما, واقعا, همین می توان گفت تقریبا تمام خانه های هوشمند.

wyze-sense

Wyze به فروش می رساند آرایه ای از خانه های هوشمند تبادل نظر برای قیمت فوق العاده پایین از جمله حرکت سنسور سنسور درب و پنجره 8 دلار لامپ و 20 دلار smart کم.

Wyze Labs

مشکل دیگر این است که یکپارچه سازی: اکثر جعبه اشتراک خدمات را شامل نمی شود محصولات از مارک های مختلف و خانه هوشمند محصولات دشوار به ادغام هست.

اما آمازون در حال حاضر آغاز شده نام تجاری دستگاه های برای ساده کردن این فرآیند از جمله هوشمند شمع, لامپ, دوربین های دیجیتال و حتی مایکروویو.

پس چگونه خواهد یک سرویس اشتراک نگاه می کنید ؟

$15-یک-ماه هزینه است که یک دلار ارزان تر از Netflix بکشد حق بیمه طرح به راحتی می تواند کمک به مردم شروع به پر کردن خانه های خود را با خانه های هوشمند دنده. آن را به یک آمازون نخست افزودنی است که می آید با یک رایگان اکو نقطه یا هوشمند لامپ و مشتریان مبارزه با یکنواختی از قرنطینه به احتمال زیاد آن را امتحان کنید. ظرف یک سال با $180 پایین و مختصر تاسیسات یک بار در ماه به طور متوسط مردم می تواند در شدت متفاوت در خانه تجربه می کنند.

این تجربه می تواند حتی شخصی. در همان راه خدمات تحویل غذا به شما اجازه انتخاب کنید از یک محدود منو هر هفته یا ماه خانه هوشمند مشترکین می تواند انتخاب, بیشتر, بگو, امنیت گرا دستگاه برای اولین بار چند ماه قبل از تعویض به روشنایی و یا دستگاه های پخت و پز.

dsc3509-01-1

آمازون گفت: بیش از 200 میلیون الکسا-طراحی دستگاه های فروخته شده اند که از سال 2020 با تشکر در بخش فوق العاده مقرون به صرفه نقطه و به طور فزاینده ای محبوب نقطه با ساعت.

تایلر Lizenby/CNET

چنین رویکردی خواهد اکو آمازون فروش تهاجمی نقطه بلندگو -- که اغلب می آید تا در روز نخست و فروش جمعه سیاه. یکی از مهم محرک برای آمازون به اکو نقطه به خانه شده است به ادعای آشپزخانه ها املاک و مستغلات قبل از مردم می دانستند که آنها می خواستند هوشمند بلندگو. نتیجه این است که آمازون حفظ باور نکردنی شروع به سر در رقبای مانند گوگل و اپل-حتی به عنوان آنها انتشار smart سخنرانان که ممکن است بهتر از آمازون.

اگر آمازون می توانید خانه های هوشمند دستگاه ها به خانه های در حال حاضر می تواند ادعا می کنند خانه های خود را برای مارک اکوسیستم قبل از رقبای فرصتی برای عمیق تر از حد آن در حال حاضر با اکو.

باید آمازون آن را انجام دهید ؟

این سوال بزرگ: باید دستگاه اشتراک بود بزرگ بعدی خانه هوشمند نوآوری ؟ از منظر کسب و کار پاسخ مثبت است.

2020 شاهد موج عظیم در خرید آنلاین به خصوص از طریق آمازون و فن آوری های غول پیکر در حال حاضر با استفاده از آن نخست خدمات به توزیع آمازون-مارک خانه های هوشمند دستگاه های بیشتر به طور گسترده ای. آمازون سخنگو به من گفت: "ما غالبا بسته نرم افزاری اکو دستگاه با خانه هوشمند محصولات در صفحه جزئیات برای مشتریان. برای مثال در اکو نقطه را در صفحه جزئیات شما می توانید آن را به پلاگین های هوشمند یا smart light بسته نرم افزاری برای اضافی $5 است."

شما همچنین می توانید بسته نرم افزاری اکو نشان می دهد با یک شبکه غذایی برنامه اشتراک و یا پلاگین های هوشمند. و آمازون نشان داده است تمایل به عملا به دور هوشمند بلندگو به تشویق مردم برای اشتراک در آمازون سرویس حتی برای یک ماه.

این یک خطر است که خانه های هوشمند ممکن است در آینده دیر به بازی -- به اشتراک خستگی در مجموعه بر روی مشتریان. اما هنجارها و انتظارات در طول زمان تغییر. ده سال پیش ما فکر چند ساعت از صفحه نمایش زمان زیادی بود. امروز بسیاری از ما صرف ساعت ها خیره ما لپ تاپ های همراه و تلویزیون های بدون فکر کردن دو بار در مورد آن (برای بهتر یا بدتر). نیز, Netflix احساس منحصر به فرد یک معامله خوب از هشت سال پیش. امروز وجود دارد بیشتر تلویزیون streamers از همیشه-که سیگنال های درجه که مشتریان در حفظ و در پاسخ به این مدل حتی به قیمت افزایش یابد.

یا نه چنین نوآوری خواهد بود خوب برای مردم و یا خانه های هوشمند در صنعت متفاوت است سوال. به عنوان Netflix طلیعه چه بسیاری مورد ستایش قرار داد جدید عصر طلایی تلویزیون آن را نیز تغییر تلویزیون مشاهده هنجارها و شکل صنعت فیلم در تصویر خود را -- یک تصویر که در سمت چپ بسیاری از فیلمسازان ضد و نقیض در مورد آینده این رسانه است.

اشتراک مبتنی بر خانه های هوشمند در بازار می تواند برای صنعت -- که منجر به قیمت های رقابتی تر و بیشتر مشتری علاقه ای به آنچه که می تواند به نظر می رسد غیر قابل دسترس مجموعه ای از محصولات است. در یک خرده فروشی دسته کامل از سخت به درک دستگاه یک سرویس مانند این می تواند به آرامی معرفی محصولات جدید بر اساس منافع مشتری که همه آنها تضمین شده است به کار با آمازون اکو بلندگو.

از سوی دیگر پر کردن خانه های مردم با دستگاه های متصل نیست آنها را به طور کامل درک می تواند تنزل امنیت و حفظ حریم خصوصی.

سوال بعدی نوآوری بزرگ شده است کمین در سایه مکالمات در CES و زوم تماس با خودی صنعت برای سال در حال حاضر. با تشکر از رمز و راز از شخصیت های مانند استیو جابز کسانی که مکالمات تقریبا همیشه در مدار بعدی "فناوری هوشمند." اما شاید در یک صنعت است که تعداد کمی از مردم واقعا درک ما می شود بهتر در خدمت چیزی ساده تر و کمی کمتر براق: توزيع هوشمند.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب