آینده از کار است که ترکیبی: کار از خانه و محل کار

Salesforce بررسی بیش از 3500 مصرف کنندگان در سراسر جهان برای به دست آوردن یک پالس بررسی چگونگی کارگران مشاهده

توسط HEKAYATFARDAYEEMAAA در 17 تیر 1399

Salesforce بررسی بیش از 3500 مصرف کنندگان در سراسر جهان برای به دست آوردن یک پالس بررسی چگونگی کارگران مشاهده چشم انداز بازگشت به آینده طبیعی است. هر دو هفته Salesforce پژوهش بررسی کلی جمعیت به کشف چگونگی مصرف کنندگان و نیروی کار در حال مرور COVID-19 همه گیر. به عنوان کسب و کار دولت و شهرستانها همه در مراحل مختلف از بازگشایی همه آنها در یک حالت ثابت از ارزیابی چه امن و چه چیزی نیست و چه بعد از هفته و ماه و سال خواهد بود.

اینجا را کلیک کنید برای کشف تابلو اطلاعات در سراسر جمعیتی و جغرافیای. در زیر برخی از takeaways کلیدی از پاسخ دهندگان از سراسر جهان است. در اینجا یک نمای کلی از این بررسی:

  • نگرانی های بالا پنج نگرانی ها عبارتند از: بلند مدت/کوتاه مدت وضعیت مالی و امنیت شغلی سلامت جسمی و بهداشت روانی.
  • در دراز مدت 64 درصد از کارگران می خواهند به صرف حداقل چند ساعت در یک اتاق کار, فروشگاه, کارخانه و یا نوع دیگری از محل کار به عنوان مخالف به کار به طور کامل از راه دور.
  • چهل و سه درصد از کارگران می گویند به آنها داده شده روشن و ارتباطات در بازگشایی طرح است.
  • پنجاه و دو درصد از کارگران به طور کلی-و 59 درصد از هزاره کارگران -- می گویند آنها راحت به اشتراک گذاری اطلاعات شخصی مانند داده های سلامت و مخاطبین خود را به نگه داشتن محل کار امن است.
  • هفتاد درصد از کارگران شهری هنوز هم ترجیح می دهند به کار در شهرستانها در مقابل حومه.

ترکیبی کار مدل

نسل Z به زودی تبدیل به بزرگترین بخش از نیروی کار و علاقه آنها به یک رویکرد ترکیبی به کار-زمان تقسیم بین خانه و محل کار. هفتاد و چهار درصد از Gen-Z ترجیح می دهند یا کار از خانه و یا تقسیم وقت در خانه و محل کار. سی و هفت درصد از پاسخ دهندگان به نظرسنجی می خواهم برای ادامه به کار تمام وقت از خانه حتی پس از همه گیر. شصت و چهار درصد از پاسخ دهندگان می خواهم به صرف برخی از زمان کار از یک دفتر کار یا محل سکونت در خارج از خانه های خود. فقط 32 درصد از کارگران فکر می کنم که کارفرمایان خود را کاهش دهد یا از بین بردن املاک و مستغلات رد پای.

picture1.png

بازگشایی برنامه های متفاوت با توجه به همه گیر و عدم وجود دستورالعمل های استاندارد

تنها 45 درصد از پاسخ دهندگان بر این باورند کارفرمایان خود را آماده برای بازگشایی محل کار خود را. چهل و سه درصد از کارگران روشن و ارتباطات در بازگشایی طرح است. بازگشایی آمادگی متفاوت میباشد. بهترین صنایع با توجه به آيات روشن و آمادگی برنامه ریزی عبارتند از: 1. خدمات مالی 2. تولید 3. کالاهای مصرفی 4. خرده فروشی و 5. سازمان های غیر انتفاعی. در بهداشت و درمان به عنوان مثال تنها 48 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که آنها دریافت کرده اند روشن ارتباطات در مورد بازگشایی طرح است.

picture2.png

کارکنان می خواهند به منظور افزایش تمیز کردن نظارت بر سلامت و کاهش ظرفیت برای امن بازگشایی

افزایش و کاهش ظرفیت ستون از هر گونه بازگشایی استراتژی با توجه به پاسخ دهندگان ما. دفتر کارگران قرار داده و تاکید خاص بر تماس ردیابی در حالی که کارخانه ها و خرده فروشی کارگران جزئی به سلامتی روزانه چک.

در مورد تماس با ردیابی 52 درصد از کارگران می گویند آنها راحت به اشتراک گذاری اطلاعات شخصی مانند داده های سلامت و مخاطبین خود را به نگه داشتن محل کار امن است. وای ترین مایل (59%) در حالی که متولدین حداقل مایل (40%).

picture3.png

هفتاد درصد از Gen Z کارگران و 68 درصد از هزاره کارگران برای مثال حداقل در حد متوسط در مورد خانواده خود و یا شرایط شخصی در هنگام بازگشت به کار در مقایسه با 35 درصد متولدین.

رفت و آمد به محل کار یک نگرانی ایمنی برای کارگران

وجود دارد نگرانی در مورد رفت و آمد به کار می کنند. این بررسی نشان می دهد که سهم مسافران با استفاده از جرم حمل و نقل رفت و آمد سقوط خواهد کرد 29 درصد -- از 24 درصد از مسافران به 17 ٪ -- زمانی که آنها بازگشت به محل کار خود را. سهم تک ماشین مسافران است که انتظار می رود به افزایش از 60 درصد به 61 درصد -- به سختی حسابداری برای پیش بینی کاهش در حمل و نقل ridership. مسافران نیز باید برنامه های خود را برای افزایش استفاده از carpools یا سوار-سهام اسکوتر و موتور سیکلت و راه رفتن.

شصت و هفت درصد از نیروی کار این است که حداقل در حد متوسط در مورد رفت و آمد زمانی که آنها بازگشت به کار در این بیماری همه گیر -- 81% در میان کسانی که قبلا تبدیل توسط حمل و نقل عمومی. کارگران با استفاده از سازمان های حمل و نقل انتظار افزایش فرکانس افزایش تمیز کردن و افزایش ظرفیت freehand عفونی و نیاز به ماسک.

picture5.png

مشغول به کار در این شهر باقی مانده است یک اولویت

هفتاد درصد از پاسخ دهندگان که در یک شهر می گویند آنها هنوز هم ترجیح می دهند شهری محیط کار بیش از کسانی که در حومه و مناطق.

هفتاد و چهار درصد است که در شهرستانها زندگی می کنند هنوز هم استناد آنها به عنوان محل اقامت به خصوص برای هزاره و Gen Z کارگران است. چهل درصد از ساکنان شهر می گویند شهر زندگی خود را از دست داده و درخواست تجدید نظر وجود دارد اما محدود به وفاداری خود را.

در میان کسانی که در یک شهر, چهل و نه درصد می گویند کار در یک شهرستان نیست و ارزشمند بدون امکانات -- رستوران ها ، پنجاه و یک درصد از نیروی کار با استناد به افزایش نزدیکی بین خانه های خود و محل کار نشان می دهد یک توزیع جدید مدل برای کارگران است که گسترش به مناطق حومه.

picture6.png

کار از خانه -- با نام مستعار WFH -- باید به کارمندان استقلال خود را به گسترش این شرکت اقتدار خود را به فضای خصوصی. باید آن را نیز اجازه می دهد تا شرکت برای قطع استفاده از کلمه "کنترل از راه دور." بیایید دوباره با نام تجاری WFH به "کار از اینجا." این بررسی نشان می دهد که محل کار آینده خواهد بود مدل ترکیبی از خانه و یا در اینجا. شاید بزرگترین درس از سال 2020 برای کسب و کار است که برای برخی از کار است نه محل. کار نتیجه است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کار از خانه تجربه و بررسی شما می توانید به اینجا مراجعه کنید.

Coronavirus



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن