موفق کسب و کار دیجیتالی تحول است و تغییر در طرز فکر و heartset

جان هیگل بیش از 40 سال تجربه به عنوان مشاور مدیریت, نویسنده و سخنران و کارآفرین و کمک کرده است تا شرکت بهبود عملکرد خود را به طور موثر استفاده از نسل جدید تکنولوژی تغییر شکل استراتژی های کسب و کار.

هیگل در حال حاضر به عنوان co-رئیس دره سیلیکون مبتنی بر Deloitte مرکز لبه است که انجام تحقیقات اولیه به ظهور فرصت های کسب و کار است که باید در مدیر عامل دستور کار اما آنها هنوز در دستور کار خود. قبل از پیوستن به شرکت Deloitte جولای به یک مشاور مستقل و نویسنده. از سال 1984 تا سال 2000 او یک اصل در McKinsey & Co., جایی که او یک رهبر استراتژی عمل. هیگل بنیانگذار دو دره سیلیکون راه اندازی هیگل همچنین نویسنده یک سری از پرفروش ترین کتاب های کسب و کار از جمله تازه ترین کتاب او قدرت بکشد. هیگل در دانشکده فنی دانشگاه تکینگی در شرکت نوآوری بخش.

download.jpg

جان هیگل یک مشاور مدیریت و نویسنده است که دارای تخصص در کمک به مدیران برای پیش بینی و آدرس های در حال ظهور کسب و کار, فرصت ها و چالش ها. هیگل صرف بیش از 40 سال در دره سیلیکون.

برای کمک به ما در درک بهتر در آینده از مدل کسب و کار نوآوری اهمیت اعتماد و روانشناسی رشد از طرز فکر و ری وانگ مدیر عامل و بنیانگذار یک دره سیلیکون مبتنی بر مشاوره شرکت صورت فلکی تحقیقات و من دعوت جان هیگل به ما بپیوندید هفتگی نشان می دهد DisrupTV. در اینجا من 10 اصلی takeaways از گفتگو با جان هیگل.

بازگشت Infomediary – جان هیگل ایجاد به اصطلاح “Infomediary’ 20 سال پیش — کوتاه برای اطلاعات واسطه’. مشتریان را به طور فزاینده ای نیاز به یک اعتماد شخص ثالث و یا شخصی عامل به عمل از طرف آنها برای کمک به دریافت مقدار بیشتری از اطلاعات در مورد خود. سه عامل در شکل دادن به infomediary فرصت با توجه به هیگل: 1. مشتریان در حال به دست آوردن قدرت و دید به گزینه ها و بیشتر خواستار تبدیل شدن به خدمات از شرکت ها 2. فن آوری دیجیتال است که ساخت آن را آسان تر برای ضبط و به اشتراک گذاری اطلاعات و 3. مشتریان روبرو هستند انتخاب های بیشتر از محصولات و خدمات جدید. رشد اینترنت و شبکه های دیجیتال منجر به نیاز به داشتن اعتماد کارگزاران داده. هیگل به ما یادآوری کرد که هوش مصنوعی بسیار احمقانه و بدون دیتا. اگر AI ندارد اطلاعات آن بی فایده است. مشکل این است که کمبود داده اما کمبود اعتماد. اعتماد فرسایش در ما نهاد. در صورت عدم وجود اعتماد شما مایل به اشتراک گذاشتن اطلاعات خود را. هیگل معتقد است که شرکت هایی که پیروز خواهد شد در این جهان و ایجاد ارزش بیشتر آنهایی که موفق به بازسازی اعتماد با مشتریان است. مردم را به اشتراک گذاری اطلاعات خود را با شرکت هایی که به آنها اعتماد ترین زمانی که شرکت ها نشان می دهد که آنها می تواند به توسعه ارزش برای ذینفعان خود. بیشتر شما می توانید نشان می دهد ملموس ارزش بر اساس داده های ارائه که شما بیشتر احتمال دارد به ایجاد روابط طولانی مدت – یک چرخه ایجاد ارزش با منافع متقابل و….

اعتماد در مورد مردم و ما نیاز به درمان اعتماد کلی نگر. هیگل به ما یادآوری می کند که اعتماد در مورد مردم است. هیگل همچنین صحبت در مورد تغییر در ماهیت اعتماد. در گذشته اعتماد بود در مورد مهارت است. امروز تمرکز اعتماد شیفت از مهارت می خواهد. نیازهای در حال تغییر و تکامل مهارت های است که در حال حاضر در مورد توانایی خود را برای ماندن تعلیم – تمایل خود را برای یادگیری و انطباق. هیگل با استفاده از یک هرم مدل برای توصیف لایه اعتماد. “به ساخت اعتماد عمیق با دیگران, ما قصد داریم به پرورش چندین لایه از اعتماد و با هر لایه بر لایه(ص) زیر آن” هیگل. اعتماد هرم دارای چهار لایه:

  1. فروتنی. در پایه اعتماد هرم و فروتنی است. آن را اذعان توسط فرد یا نهادی است که آنها هرگز تمام مهارت ها و منابع مورد نیاز برای رسیدگی به گسترش مجموعه ای از چالش ها و موانع پیش بینی نشده.
  2. ارزش ها و صداقت. سطح بعدی از هرم با تمرکز بر اهداف و ارزش ها. نگاه به آینده, آیا این شخص و یا موسسه باید یک هسته مجموعه ای از ارزش ها است که با ارائه مناسب گارد ریل برای اقدامات خود اطمینان حاصل کرد که این عمل با صداقت و تعهد به اجتناب از آسیب رساندن به دیگران بدون در نظر گرفتن شرایط غیر منتظره است که پدیدار شود.
  3. تعهد به تاثیر. که منجر به سطح بعدی از هرم-شخص یا موسسه متعهد به ارائه اثری که برای من مهمه? که تعهد دارای ابعاد متعدد. پس نیازهای من و آرمان های منحصر به فرد برای من است — وجود دارد تعهد به درک آنچه که من نیازهای فردی و آرمان واقعا ؟ به همان اندازه مهم است پس ما در یک سرعت در حال تغییر جهان است و وجود تعهد به پیش بینی من چگونه نیازهای فردی و آرمان به احتمال زیاد به تحول ؟
  4. شور و هیجان در مورد تاثیر. تعهد مهم است اما این کافی نیست. واقعا اعتماد به کسی یا گروهی در نظر توانایی خود را برای ارائه تاثیر آنچه که مهم برای ما این مهم است که برای رسیدن به سطح بعدی از اعتماد هرم — ما نیاز به دیدن هیجان واقعی در مورد پرداختن به چالش های غیر منتظره در ارائه اثری که برای ما مهم است.

“بازسازی اعتماد در ما نهاد ضروری است. برای موفقیت در این چالش ما نیاز به آدرس اعتماد کلی نگر. ما نیاز به رسمیت شناختن است که پایه های اعتماد در حال تغییر است و بسیاری از لایه های اعتماد را باید کشت. ما همچنین نیاز به آدرس این فرصت را برای تقویت اعتماد و با اتصال مردم به تاثیر گروه های, به طوری که آنها می تواند تبدیل به حتی بیشتر هیجان زده در مورد این فرصت را برای ارائه اثری که مسائل مربوط به دیگران است. آن را در نهایت همه چیز در مورد مردم پیدا کردن راه هایی برای حرکت فراتر از کوتاه مدت معاملات و به جای ساخت عمیق تر و روابط پایدار است که می تواند کمک به دستیابی به بیشتر از توانایی های بالقوه خود.” — جان هیگل

وجود کارشناسان از فردا. برچسب متخصص است بیشتر مشکوک در جهان ثابت و شتاب تغییر دهید. فرسایش اعتماد است و همچنین بر اساس کارشناسان تلاش خود را از نظر هدایت ما به سوی آینده است. تخصص است و بر اساس مهارت و تجربه از گذشته است. آنچه مهم است این است که هیجان و شور و شوق برای کاوش در حالی که حفظ تواضع و مبتدی طرز فکر.

سوال بزرگتر است “ما چگونه درایو طرز فکر?” اما نه ” ما چگونه درایو heartset?’ ما به تمرکز بر روی احساسات چیزی است که رانندگی مردم و رفتارها و اقدامات. هیگل تاکید بر اهمیت تمرکز کمتر بر اعتبار و مهارت ها و بیشتر در مورد چه انگیزه و هیجان برای رسیدن به مردم بیشتر.

پرورش شور و شوق اکسپلورر. رشد ترس در حال حاضر احساس غالب در سراسر جهان است. چگونه می تواند کمک به رهبران حرکت ما از ترس به امید و هیجان? هیگل در مورد رشد نیاز به پیدا کردن و پرورش شور و شوق اکسپلورر برای رسیدن به مراتب بیشتر از ما بالقوه است. هیگل توصیه مدیران به نگاه به داخل و رفتن به سطح از احساسات است. علامت گذاری به عنوان یک رهبر قوی است که برای انجام کارها. اما قابل توجه رهبران مایل به نشان می دهد آسیب پذیری و تشخیص حضور واقعی ترس یا عدم اطمینان. هیگل مطالعات شدید عملکرد و پیدا عناصر مشترک در آن محیط. همه بالا انجام رهبران شور و شوق در مورد کار خود را. آنها نیز تا به حال ترس واقعی. اما به دلیل علاقه خود آنها قادر به غلبه بر ترس خود را در حال حرکت از نصب فشارها به فرصت های گسترش.

این سه عنصر از شور و شوق برای یک اکسپلورر: تعهد دراز مدت به یک دامنه خاص و تاثیر: برو وضع و اتصال دارند. “کاشفان می تواند تحقق بخشیدن به پتانسیل کامل خود را انتخاب دامنه و مشارکت بیشتر ارزش به این شرکت گفت:” هیگل. چه ویژگی های کلیدی از شور ؟ “شور و شوق همه چیز در مورد تعهد به بهبود شخصی. شور و شوق همه چیز در مورد اتصال با و توسعه خود قابلیت های. شور و تعامل هستند نه چیزهای مشابه است.

دو کلید گرايش یا گرایش به سمت, اقدام, تعریف دامنه شور:

  • : برو منش: میل مداوم به چالش و آزمون خود را به دیدن اگر ما می تواند دستیابی به سطوح بالاتری از عملکرد و قرعه کشی بیشتر از ما بالقوه
  • اتصال منش: یک گرایش به سمت ارتباط با دیگران که با ما به اشتراک بگذارید شور و شوق و یا که می تواند به ما در پرداختن به چالش های است که ما به دنبال

بهترین معلمان هستند مادام العمر دانش آموزان است. من موافق با هیگل, باهوش ترین افرادی که من می دانم همه به اشتراک بگذارید شور و شوق از یک اکسپلورر. هیگل همچنین در مورد شرکت های متمرکز بر کارگر نامزدی. اما چگونه بسیاری از شرکت ها در حال اندازه گیری و کشت کارگر شور ؟ تعامل به معنی آیا شما مانند آنچه شما انجام, شما دوست دارید مردم شما را با کار و آیا شما مانند شرکت خود را. پرشور کارگر هیجان زده در مورد مواجهه با فرصت هایی را برای تغییر و رشد است.

یک تغییر از مقیاس بازده به مقیاس یادگیری کلیدی برای ارتباط و رشد. اتوماسیون به بیش از فقط کاهش نیروی کار و کاهش هزینه های. اتوماسیون در مورد مقیاس بهره وری. هیگل معتقد است ما باید تغییر شغل کارگر برای ایجاد ارزش بیشتر. کارهای روزمره می تواند به صورت خودکار. پرشور کارگران در محیط مناسب می تواند ارزش ایجاد کنید اما این نیاز به یک تغییر در نهادی ، کلید shift از مقیاس بازده به مقیاس یادگیری است. در یک سرعت در حال تغییر جهان, موسسات باید سرمایه گذاری بیشتر در آموزش و upskilling موجود خود کارکنان است. قدرتمند ترین آموزش ایجاد دانش جدید – یادگیری در برنامه های آموزشی که به اشتراک گذاری دانش موجود در محیط کار از طریق اقدام پرداختن به غیب مشکلات و فرصت ها. مدل بهره وری و یادگیری هستند و در تقابل با یکدیگر است.

نیروی حیاتی کسب و کار مبتنی بر جریان نمی سوله. سیلو ذهنیت در مورد جذب منابع و حفاظت از منابع و پس از آن استخراج به عنوان ارزش زیادی از گفته منابع (دانش, بودجه, یافته, سهم بازار و غیره). در یک سرعت در حال تغییر جهان است همه چیز در مورد چگونه می توانم شما را به شرکت در بیشتر مجموعه ای از دانش جریان به طوری که شما می توانید سریع تر یاد بگیرند. من اعتقاد دارم که با سرعت به ارزش تعریف ارتباط است که منجر به رشد است. من نیز بر این باورند که برای رسیدن به سرعت مطلوب و حداقل اصطکاک نهادها و مردم باید در طراحی یک محیط مطلوب برای جنبش است.

چگونه ما پاسخ به فشار تعیین خواهد کرد ما در مسیر موفقیت است. هیگل گفت که یکی از راه های نصب فشار است که برای کاهش زمان ما افق. زمانی که ما کوچک ما افق های زمان ما شروع به اتخاذ یک ثابت مشاهده جهان است. نبرد برای منابع منجر به برنده شدن-از دست دادن طرز فکر. کمبود فراوانی در مقابل طرز فکر منجر به از دست دادن اعتماد. این است دلیل اصلی ما نیاز به حرکت از یک ترس طرز فکر به یکی که هدایت می شود با هدف شور و عشق به اکتشاف.

تمرکز است که در مورد انجام می دهند کمتر است. تمرکز در مورد انجام بیش از آنچه اهمیت ترین. هیگل به ما یادآوری می کند که هنگامی که شما در پیدا کردن کار است که به ارمغان می آورد شما شادی آن است که آسان تر برای پاسخ به نصب فشار. هیگل در حال کار بر روی خود را 8th کتاب در حال حاضر. این کتاب در مورد هیگل تحقیقات بیش از 40 سال گذشته و این تصور که موفقیت کسب و کار است که کمتر در مورد استراتژی و بیشتر در مورد روانشناسی. چگونه ما حرکت از ترس به امید و هیجان? چه سفر و ابزار است که ما نیاز به پیدا کردن شور و شوق اکسپلورر ؟

من به شدت توصیه شما را به تماشای تمام فیلم گفتگو با جان هیگل. هیگل درخشان رهبر فکری و او سهام باور نکردنی بینش در طول مکالمه ما.

انتقال دیجیتال

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>