Salesforce رول جدید بازاریابی ابر ویژگی های Datorama ادغام با تابلو

Salesforce اعلام کرده است چندین بازاریابی جدید ابر به روز رسانی محصول است که با هدف حمایت از شرکت های بازاریابی تیم های کار از راه دور. کلید به روز رسانی شامل انیشتین-صفحه AI امکانات در تعامل Studio, چهار ویژگی جدید در این شرکت علاوه بر این از elaine perry و جدید Datorama ادغام با تابلو.

Salesforce تعامل استودیو را قادر می سازد تجربه و هماهنگی برای, تبلیغات, تخفیف ارائه می دهد و در سراسر یک نام تجاری کانال. به روز رسانی اهرم انیشتین و فن آوری یکپارچه از Salesforce را کسب Evergage. این شامل شخصی دستور العمل های شخصی تصمیم و A/B/n تست.

Salesforce elaine perry این شرکت است B2B بازاریابی نرم افزار اتوماسیون. پلت فرم مشتق شده از Salesforce را نقطه عطفی $2.5 میلیارد دلار کسب ExactTarget در سال 2013. ExactTarget خود را خریداری elaine perry در سال 2012. آخرین به روز رسانی شامل هوش مصنوعی-طراحی B2B بازاریابی, تجزیه و تحلیل, انیشتین, طراحی, بازاریابی, تجزیه و تحلیل اسناد جدید elaine perry واحدهای کسب و کار و توسعه دهنده گودال ماسه بازی.

جدید Datorama ادغام با تابلو طراحی شده است برای اتصال بازاریابی و داده های سازمانی برای بهبود تجزیه و تحلیل ترافیک. Salesforce به دست آورد و بازاریابی اطلاعات شرکت Datorama در سال 2018 به دنبال آن $15.7 میلیارد دلار خرید تابلو در ژوئن 2019.

“صرف نظر از صنعت این بی سابقه بار برای بازاریابان است. هر کس در حال حاضر چهره دیجیتال ضروری تبدیل به دیجیتال-اولین تعامل مشتری. گفت:” آدم بلیتزر, EVP, & GM دیجیتال در Salesforce. “Salesforce متمرکز بر کمک به شرکت های تعامل با مشتریان خود را با استفاده از انسانی همدلانه بازاریابی دیجیتال در حالی که همه کار از هر نقطه.”

پوشش مرتبط:

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>