Salesforce روز دوشنبه اعلام کرد که به طور کلی در دسترس بودن خدمات ابر صدای. این شرکت همچنین گسترش همکاری خود را با AWS برای ارائه به مشتریان قبل از یکپارچه آمازون اتصال در داخل از خدمات ابر.
برای اولین بار اعلام کرد در Dreamforce 2019 خدمات ابر صدای با هدف متحد کردن تلفن, کانال های دیجیتال و CRM اطلاعات در زمان واقعی و از طریق یکی متمرکز کنسول. خدمات ابر صوتی نیز ارائه می دهد قابلیت رونویسی برای به حداقل رساندن ورود اطلاعات و اهرم AI برای عامل توصیه.
با یکپارچه تلفنی ابر از طریق آمازون اتصال Salesforce گفت: خدمات ارائه خواهد شد بیشتر سازگار تلفن پشتیبانی سیستم برای ارائه دهندگان خدمات. Salesforce به تبلیغ آن آمازون اتصال یکپارچه سازی به عنوان ارائه مرکز تماس ماموران با یک مجموعه کامل از ابزارهای خود عامل فضای کاری برای بهبود پشتیبانی از مشتری تحویل.
Salesforce در حال حاضر متکی به AWS به عنوان اولیه آن ابر عمومی ارائه و در حال حاضر با استفاده از آمازون اتصال به آن ترجیح تماس با مرکز فن آوری است.
پوشش مرتبط:
tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
مقالات مشابه
- هزینه پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری چقدره؟
- ان بی سی طاووس: قیمت تاریخ راه اندازی دستگاه های تخفیف را نشان می دهد و فیلم - CNET
- گوگل می گوید یک اشکال است که به اشتباه نمایش هشدارهای امنیتی برای استفاده از ویدئو دستگاه های
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- اگر شما از دست دادن آی فون خود را, شما هنوز هم می توانید با استفاده از خود اپل کارت. در اینجا چگونه - CNET
- فارکس چیست ؟ آنچه باید برای ورود به فارکس بدانید به زبان ساده فرادرس مجله
- نکات کاربردی در تعمیر گیربکس اتوماتیک در تهران
- شارژ همراه اول و سرویس اضطراری
- جوانب حقوقی و کیفری چک
- انواع مختلف وکیل کدام است؟