OCBC Bank مشتریان ارائه می دهد گزینه ورود با دولت الکترونیکی برنامه

OCBC بانک tapped دولت سنگاپور e-خدمات نرم افزار تلفن همراه SingPass به ارائه یک جایگزین گزینه ورود را برای مشتریان به دسترسی خود برنامه بانکداری. در حال حاضر مورد استفاده بیش از 1.6 میلیون نفر SingPass فراهم می کند دسترسی به خدمات از بیش از 60 سازمان های دولتی و به طور فزاینده ای مورد استفاده قرار گرفته است نیز توسط شرکت های خصوصی به عنوان دولت سنگاپور به نظر می رسد برای باز کردن دسترسی به شهروند داده ها به منظور تسهیل در معاملات کسب و کار.

جدید قابلیت ورود به فعال شد با ادغام دیجیتال بانکی دسترسی با ملی این کشور هویت دیجیتالی پلتفرم گفت: OCBC در یک بیانیه پنج شنبه. معرفی شده در اوایل این ماه از ورود امکانات را کاهش می دهد نیاز را برای مشتریان به یاد داشته باشید چند کاربر شناسه عبور کدهای کلمه عبور یا پین برای ورود به دیجیتال مختلف خدمات گفت: سنگاپور بانک.

SingPass موبایل برای دانلود در دسترس است در هر دو آندروید و دستگاه های iOS اپل و کاربران ارائه می دهد گزینه ای را برای تصدیق اعتبار ورود خود را با استفاده از اثر انگشت یا تشخیص چهره و همچنین به عنوان یک شش رقمی رمز عبور. OCBC مشتریان که دانلود کرده SingPass موبایل نرم افزار می توانید با کلیک بر روی “SingPass ورود” را فشار دهید زمانی که آنها راه اندازی بانک نرم افزار تلفن همراه و یا اینترنت صفحه ورود به سیستم و اسکن کد QR برای شروع فرایند احراز هویت.

Is Singapore ready to govern a digital population?

است سنگاپور آماده به حکومت های دیجیتال جمعیت ؟

در میان کشور شتاب دیجیتال شدن دستگاه تلاش و به عنوان رای دهندگان به پای صندوق های رای دولت سنگاپور باید متوجه آن نیز نیاز به تبدیل راه آن درگیر آن جمعیت که به طور فزاینده خواهد شد و تقاضا پاسخ به مطلب آمده آنلاین همراه با اطلاعات شخصی خود را.

ادامه مطلب

مشتریان که ورود با SingPass جزئیات حساب خواهد شد که دسترسی به بانک طیف گسترده ای از خدمات در دسترس بر روی تلفن همراه خود را و یا بانکداری اینترنتی سیستم عامل است. این بانک در حال حاضر 1.8 میلیون دیجیتال مشتریان در سنگاپور است.

این بانک اشاره کرد که دیجیتال معاملات بر روی پلت فرم آن تا به حال صعود از COVID-19 شیوع با نزدیک به 100,000 جدید دیجیتال کاربران پیوستن در این سال است. OCBC سنجش زمان 40% افزایش دیجیتال معاملات آغاز شده توسط کاربران در سنین بین 50 و 64 با کلی 48% صعود در دیجیتال معاملات در سراسر هیئت مدیره در سال گذشته است.

این بانک از کسب و کار دیجیتال برای سنگاپور و مالزی, Aditya گوپتا گفت: “ارائه SingPass — اعتماد و به طور گسترده ای استفاده می شود حالت دیجیتال و احراز هویت در سنگاپور — به عنوان یک جایگزین برای ورود به بیشتر از مشتریان ما اعتماد به نفس و راحتی به بانک با ما دیجیتالی.”

مدیریت توسط دولت CIO آژانس GovTech این SingPass موبایل برنامه در حال حاضر توسط بیش از 1.6 میلیون نفر برای دسترسی به طیف وسیعی از خدمات دولت الکترونیکی از جمله تشکیل پرونده مالیاتی و مسکن عمومی نرم افزار و اخیرا به منظور تسهیل SafeEntry ورودی دیجیتال محل اعلام حضور سیستم برای کمک به این کشور COVID-19 تماس با ردیابی کردند.

GovTech ارشد مدیر ملی دیجیتال هویت Kwok Quek گناه گفت: “GovTech ادامه خواهد داد به فشار بیشتر محصولات ملی هویت دیجیتال پلت فرم برای کمک به کسب و کار افزایش دیجیتال ارائه خدمات بهبود تجربه مشتری و آن را مورد بهره وری.”

مقام پولی سنگاپور ارشد fintech افسر Sopnendu Mohanty اشاره کرد که “ادغام بدون درز” بین عمومی دیجیتال زیربنایی و خدمات ضروری بود که پایه و اساس اقتصاد دیجیتال. او افزود که این سازمان دولتی مشغول به کار بود از نزدیک با صنعت مالی به درایو تصویب چنین دیجیتال زیرساخت مانند ملی هویت دیجیتالی برای تسهیل این ادغام.

Mohanty گفت: “با همگرایی SingPass موبایل MyInfo و PayNow مشتریان می توانید برای باز کردن حساب های بانکی دسترسی به خدمات بانکی و پرداخت آنلاین یکپارچه و در عین حال با خیال راحت.”

OCBC در ژوئن 2018 به حال شنود گذاشته MyInfo به منظور تسهیل در افتتاح حساب سپرده یکپارچه سازی ملی متعلق به داده ها با این بانک در زمان واقعی دیجیتال know-your-مشتری (e-KYC) مراحل قبل از گسترش این سرویس در ماه فوریه این سال شامل خانه و ماشین وام برنامه های کاربردی.

با توجه به OCBC ظرف مدت سه ماه از راه اندازی ادغام با MyInfo دیجیتال کارت برنامه افزایش 3.5 بار و شخصی آنلاین برنامه های کاربردی وام صعود نه برابر شده است.

“سه در چهار کارت های اعتباری به دست آورد دیجیتالی و سه در چهار سپرده حساب باز دیجیتالی اعمال نفوذ MyInfo” این بانک گفت. “ادغام MyInfo در دیجیتال کاربرد محصول فرایند فعال است OCBC به ارائه 60-second مصوبات برای وام خودرو و 60 دقیقه مصوبات برای وام خانه. یکی در سه وام خانه و دو در سه وام خودرو تایید شده اند و پذیرفته شده از طریق این فرایند ظرف چهار ماه از راه اندازی آن.”

دولت سنگاپور در سال های اخیر باز کرده بود تا دسترسی به آن MyInfo خدمات اجازه می دهد شرکت های خصوصی به راحتی شیر طیف وسیعی از شهروند داده ها برای پردازش های مختلف معاملات. آن ارائه شد از طریق MyInfo توسعه دهنده & شریک پورتال و بعد از آن یکپارچه ملی هویت دیجیتالی (NDI) پلت فرم برای ارائه به توسعه دهندگان دسترسی به NDI API, مشخصات, آنلاین آموزش در روند توسعه و استفاده از sandbox برای تست برنامه های جدید.

MyInfo برای اولین بار راه اندازی در اوایل سال 2016 به عنوان یک راه را برای شهروندان به طور خودکار پر کردن آنلاین دولت فرم ها را با اطلاعات شخصی. خدمات پس از آن بود که بر اساس داوطلبانه ثبت نام اما بعد از آن ساخته شده اجباری برای SingPass کاربران است.

دولت سنگاپور پس از آن تا به حال مطمئن ادغام بین این دو نمی خواهد ترک داده های کاربر را کمتر امن. در سال گذشته آن را به حال متعهد به اتخاذ اقدامات جدید برای تقویت آن, امنیت و استقرار و بهبود راه آن محافظت اطلاعات عمومی — یک حرکت است که به دنبال آن موجی از نقض امنیت مربوط به سازمان های دولتی.

در ماه فوریه سال 2020 دولت پرده برداری کرد قصد دارد به سرمایه گذاری SG 1 میلیارد دلار بیش از سه سال به گوشت گاو تا آن سایبری و امنیت داده ها در سیستم های که در آن گفت: حیاتی بود که آن سازمان به طور فزاینده اتخاذ فن آوری های مانند هوش مصنوعی) ابر و اینترنت از همه چیز.

مربوط به پوشش

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im